Moeder erg ziek
zondag 24 juni 2012 om 11:16
Dat is typisch iets voor moeders in het algemeen (vooral van die generatie): ze blijven erover aan de gang als hun kind ziek is, maar zelf gaan...
Ik heb ook zo'n moeder, die nu met haar bijna 84 ook inziet dat het soms best wel zinnig is om een keer extra te gaan.
In ieder geval kan je moeder nu zo eigenwijs zijn als ze groot is, maar daar heeft ze in het ziekenhuis weinig aan. Daar wórdt je geleefd. Ik hoop dat dit je geruststelt.
Ik heb ook zo'n moeder, die nu met haar bijna 84 ook inziet dat het soms best wel zinnig is om een keer extra te gaan.
In ieder geval kan je moeder nu zo eigenwijs zijn als ze groot is, maar daar heeft ze in het ziekenhuis weinig aan. Daar wórdt je geleefd. Ik hoop dat dit je geruststelt.
zondag 24 juni 2012 om 13:08
He getsie, het blijft dus schimmig wat er nu met je moeder aan de hand is. Kan me voorstellen dat je ook even niet meer weet hoe en wat nu verder. Is je vriend inmiddels al een beetje bijgedraaid? Kan me wel iets voorstellen bij zijn gevoel, maar dat betekent niet dat hij jou in de kou laat staan, hoop ik?
zondag 24 juni 2012 om 13:47
Sorry evelyn maar als je het hele topic hebt gelezen dan moet je toch ook gelezen hebben dat energystar juist heel bang is omdat ze nog geen duidelijkheid heeft!
Vind het verder erg van je moeder en ook dat je dochtertje nu zo ziek is!
Maar dit bericht had je anders aan moeten pakken!
Energystar Hoop je moeder snel opknapt en dat jij eindelijk van de dokters te horen krijgt wat er nu precies aan de hand is!
Wens je sterkte en vraag aan je vriend dat hoe boos hij ook is/was of hij dat nu terwille van jou dat even op zij kan zetten omdat jij hem nu gewoon zo nodig hebt....
Vind het verder erg van je moeder en ook dat je dochtertje nu zo ziek is!
Maar dit bericht had je anders aan moeten pakken!
Energystar Hoop je moeder snel opknapt en dat jij eindelijk van de dokters te horen krijgt wat er nu precies aan de hand is!
Wens je sterkte en vraag aan je vriend dat hoe boos hij ook is/was of hij dat nu terwille van jou dat even op zij kan zetten omdat jij hem nu gewoon zo nodig hebt....
zondag 24 juni 2012 om 13:50
quote:ikbenevelyn schreef op 24 juni 2012 @ 13:45:
nellaaa kan energystar soms niet voor zichzelf praten?
sinds wanneer mag ik een ervaring niet delen ookal is de oorzaak anders?
ik heb toch erbij gezet dat het mijn bedoeling niet is?Als het niet je bedoeling is doe het dan ook niet!! Zoals xayrax al zegt, energystar geeft al aan genoeg moeite te hebben met de onzekerheid. Dan is het toch debiel om die onzekerheid erger te gaan maken door zulke verhalen hier neer te zetten. Daar schiet ze echt helemaal niks mee op.
nellaaa kan energystar soms niet voor zichzelf praten?
sinds wanneer mag ik een ervaring niet delen ookal is de oorzaak anders?
ik heb toch erbij gezet dat het mijn bedoeling niet is?Als het niet je bedoeling is doe het dan ook niet!! Zoals xayrax al zegt, energystar geeft al aan genoeg moeite te hebben met de onzekerheid. Dan is het toch debiel om die onzekerheid erger te gaan maken door zulke verhalen hier neer te zetten. Daar schiet ze echt helemaal niks mee op.
zondag 24 juni 2012 om 13:55
o meid gewoon bellen joh,ik heb het ook gehad met mn moeder naar adem snakken blauw aanlopen,mijn vader durfde niet te bellen want ze schold hem de huid vol.Ik heb heel eigenwijs gebeld en geloof me ik ben voor alles uitgemaakt maar dat kon me op dat moment niks schelen.Uiteindelijk heeft de dienstdoende arts een ambulance laten komen en is ze afgevoerd,achteraf was heel blij dat ik het gedaan heb.Dus meid gelijk bellen nu.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt