MRI scan
vrijdag 8 juni 2012 om 09:30
Over een half uurtje ga ik naar het ziekenhuis voor een MRI scan van mn schedel en hals. Kijken of ze een oorzaak vinden, waarom ik al bijna zeven weken lang elke dag met koppijn loop. Het is maar een scan, maar op de een of andere manier ben ik toch zenuwachtig.
Aan de ene kant hoop ik dat ze niks vinden, maar aan de andere kant juist wel omdat er dan waarschijnlijk wat aan gedaan kan worden.
Wil hier niets mee vragen ofzo, moest het alleen even kwijt.
Aan de ene kant hoop ik dat ze niks vinden, maar aan de andere kant juist wel omdat er dan waarschijnlijk wat aan gedaan kan worden.
Wil hier niets mee vragen ofzo, moest het alleen even kwijt.
vrijdag 8 juni 2012 om 13:25
Iedereen bedankt voor die lieve berichtjes.
Ben weer thuis, maar nog geen scan gehad, er is een storing, nu ben ik om 16 uur aan de buurt. Nog langer wachten pff enig voordeel nu is dat ik mn was weggewerkt heb haha. Hoop dat ik een koptelefoon krijg met radio, cds heb ik niet meer hahaha
Laat het straks wel over me heen komen!
Ben weer thuis, maar nog geen scan gehad, er is een storing, nu ben ik om 16 uur aan de buurt. Nog langer wachten pff enig voordeel nu is dat ik mn was weggewerkt heb haha. Hoop dat ik een koptelefoon krijg met radio, cds heb ik niet meer hahaha
Laat het straks wel over me heen komen!