Gezondheid alle pijlers

nagellakremover in alcohol

07-11-2013 13:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hele rare situatie..

mijn beste vriendin heeft een slechte relatie met haar stiefmoeder.

Nu heeft ze een fles 43 gekocht en een week later wilde ze er weer uit drinken.. ze opende de dop en tot haar stomme verbazing rook ze nagellak remover!

Ze durfde niet meer te drinken.. en de angstvallige gedachten kwam naam boven dat haar stiefmoeder dit misschien gedaan kon hebben. Ik heb het zelf geroken en t stonk verschrikkelijk! Ze heeft vaket last gehad van darm en maag problemen zonder dat ze ooit een aanleiding gevonden hebben hoe dit veroorzaakt is. Ik heb al contact voor haar opgenomen met mijn huisarts maar het is te lang geleden om de alcohol nu nog te laten testen op de remover.

Heeft iemand suggesties of ideeën waar ik de alcohol kan laten testen mocht het weer voorkomen? Ze gaat zowiezo een webcam in haar kamer plaatsen.
Hoe oud zijn jullie trouwens?
quote:fiool schreef op 07 november 2013 @ 15:17:

Als je de fles dicht houdt, vervliegt de aceton niet. Zo hard gaat dat trouwens ook niet. Het is niet vluchtiger dan alcohol.Dit dus.
Het is inmiddels al ander halve week geleden en het ruikt nog steeds raar.. dus het is niet gister gebeurd ofzo.. en ik lak ook me nagels dus weet hoe lang dat spul muurt... snap dat het een raar verhaal is maar kan er niks meer van maken dan dit.. we zijn beide 24 voor zover het waarde heeft. En ik zeg niet dat ze haar wil vergiftigen en dat zij t gedaan heeft maar er bestaat een vermoeden.. en al is t maar om det ziekjes te krijgen of what ever ik weet het ook niet maar kan de verontrusting bij me vriensin wel voorstellen. ..
2de keer, voor een paar euro weet je het nog voor het avondeten.

Hup naar de apotheek
Wee je gebeente als je niet af en toe komt updaten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou kijken of ik met die likeur 43 mijn nagellak kon verwijderen :-)

Lijkt mij toch wel een sterk hoor. Maar laat het eens bij een slijterij zien en beoordelen. Of bel de leverancier van likeur 43.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Leuk idee doddie! En word een aphitheek dan maar en een contact mwt 43 is ook geen slecht idee bedankt!
Al getest??

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst..
Sehnsucht : ik zou als apo-assistente niet weten over welke strips je het hebt. Wij verkopen ze iig niet. Alleen gewone teststrips voor in een bloedglucosemeter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven