Napijn na trekken kiezen hoelang?
dinsdag 5 februari 2013 om 07:14
Vorige week donderdag zijn er 2 verstandkiezen getrokken. Ging allemaal prima niks geen gekkigheid. Maar nu dinsdag een aantal dagen later dus heb ik nog steeds echt pijn in mijn mond. Is hier iemand bekend mee?
Mijn " wonden" zien er ook niet gek uit verder , ik was bang dat het ontstoken was. Maar zo lijkt het niet.
Iemand ervaring met hoelang het duurt om te herstellen?
Mijn " wonden" zien er ook niet gek uit verder , ik was bang dat het ontstoken was. Maar zo lijkt het niet.
Iemand ervaring met hoelang het duurt om te herstellen?
dinsdag 5 februari 2013 om 07:24
Terug naar de tandarts. Het kan nog steeds gevoelig zijn maar de pijn moet wel afgenomen zijn als het inmiddels 5 dagen geleden is.
Ik neem aan dat je pijnstillers hebt genomen na de behandeling. Als het goed is heb je daar steeds minder van nodig omdat de pijn afneemt. Het kan inderdaad ontstoken zijn of er is een stukje wortel achtergebleven.
Ik neem aan dat je pijnstillers hebt genomen na de behandeling. Als het goed is heb je daar steeds minder van nodig omdat de pijn afneemt. Het kan inderdaad ontstoken zijn of er is een stukje wortel achtergebleven.
dinsdag 5 februari 2013 om 07:28
Even gegoogled en weet nu wat alveolitis is 
Het gekke is dat ik geen pijn op de plek waar de kiezen hebben gezeten heb. Maar meer aan mijn andere tanden. NU heb ik ook een erge verkoudheid en zere tanden daarbij dus wie weet hangt het samen.
Ik ga toch mar even bellen vandaag met de tandarts.
Vamos a la playa , ik heb de kiezen meegekregen en op zich zijn de kiezen netjes en er in 1 keer uitgekomen en onbeschadigd.
Het gekke is dat ik geen pijn op de plek waar de kiezen hebben gezeten heb. Maar meer aan mijn andere tanden. NU heb ik ook een erge verkoudheid en zere tanden daarbij dus wie weet hangt het samen.
Ik ga toch mar even bellen vandaag met de tandarts.
Vamos a la playa , ik heb de kiezen meegekregen en op zich zijn de kiezen netjes en er in 1 keer uitgekomen en onbeschadigd.
dinsdag 5 februari 2013 om 10:27
dinsdag 5 februari 2013 om 18:35
haha `ikje86 en je hebt nog gelijk ook. Ben een beetje veel onzeker als het hierom gaat. Zeker omdat ik de mazzel heb gehad dat ik nooit iets heb gehad eeder.
Vanmorgen toch contact gehad met de tandarts. Dit is normaal. Zolang als ik geen koorts heb is er geen reden tot paniek.
Ik vind het zelf een beetje vreemd maar goed. mocht ik volgende week nog steeds pijn hebben dan moet ik nog een keer bellen
Vanmorgen toch contact gehad met de tandarts. Dit is normaal. Zolang als ik geen koorts heb is er geen reden tot paniek.
Ik vind het zelf een beetje vreemd maar goed. mocht ik volgende week nog steeds pijn hebben dan moet ik nog een keer bellen
dinsdag 5 februari 2013 om 18:43
woensdag 6 februari 2013 om 08:27
zondag 10 februari 2013 om 18:29
Inmiddels ruim een week verder na het trekken en gelukkig is de pijn minder. Ik vergeet zelfs pijnstillers te nemen. Vandaag wel weer meer pijn dus nu weer wel gedaan.
Het heeft tijd nodig denk ik.
De wond ziet er wel netjes uit. Er zit een wit vlies overheen dus dat is een teken van genezing.
Ik had het wel onderschat
Het heeft tijd nodig denk ik.
De wond ziet er wel netjes uit. Er zit een wit vlies overheen dus dat is een teken van genezing.
Ik had het wel onderschat