niet ongesteld
zaterdag 23 februari 2013 om 12:52
Ik ben eigenlijk altijd regelmatig ongesteld. Kan een dag of hooguit twee schommelen, maar dat is het dan ook. Nu ineens niet. Voor de tweede keer op rij al, laatste keer was mid-december.
Ik ben heel zeker weten niet zwanger. Zit niet echt in een stressvolle periode. Ik woon in het buitenland en heb hier geen huisarts. Als ik zou gaan, zou het naar een inloopklinkiek zijn. Komt bij dat ik de taal hier niet heel goed spreek. Na hoe vaak missen ga je dan toch?
Ik ben heel zeker weten niet zwanger. Zit niet echt in een stressvolle periode. Ik woon in het buitenland en heb hier geen huisarts. Als ik zou gaan, zou het naar een inloopklinkiek zijn. Komt bij dat ik de taal hier niet heel goed spreek. Na hoe vaak missen ga je dan toch?
zaterdag 23 februari 2013 om 13:27
Overgang hoop ik niet. Ben net dertig.
Ik had afgelopen week eigenlijk ongesteld moeten worden. Maar voor de tweede keer op rij inderdaad niet gebeurd.
Behoorlijk dik of dun? Dun zeker niet. Dik? Mwah. Fors, stevig, wat te zwaar maar ook weer niet enorm. En wat dat betreft ook niet echt iets veranderd in de afgelopen maanden.
Ik had afgelopen week eigenlijk ongesteld moeten worden. Maar voor de tweede keer op rij inderdaad niet gebeurd.
Behoorlijk dik of dun? Dun zeker niet. Dik? Mwah. Fors, stevig, wat te zwaar maar ook weer niet enorm. En wat dat betreft ook niet echt iets veranderd in de afgelopen maanden.
zaterdag 23 februari 2013 om 13:29
zaterdag 23 februari 2013 om 14:10
Ik had het op het moment waarbij ik nogal druk kreeg op me werk. Ik moest twee maanden lang ergens werken en dat was best zwaar. Op dat moment niets van de stress gemerkt omdat ik zo erg met mijn geest bezig was met werken. Na die twee maanden, drie maanden niet ongesteld geworden...
Maar er kan natuurlijk ook een andere oorzaak voor zijn... kan je niet je huisarts bellen vanuit buitenland?
Na drie maanden is het zeker aanraden om je huisarts om raad te vragen. Maar wacht er zeker niet lang mee... na bijvoorbeeld 12 maanden niet ongesteld te zijn is de kans groot dat je dan nooit meer wordt. (Is mij verteld tenminste)
Maar er kan natuurlijk ook een andere oorzaak voor zijn... kan je niet je huisarts bellen vanuit buitenland?
Na drie maanden is het zeker aanraden om je huisarts om raad te vragen. Maar wacht er zeker niet lang mee... na bijvoorbeeld 12 maanden niet ongesteld te zijn is de kans groot dat je dan nooit meer wordt. (Is mij verteld tenminste)
Leef en poets je tanden!
zaterdag 23 februari 2013 om 14:16
Een jaar wachten lijkt me inderdaad lang. Maar een maand overslaan leek me ook weer niet bepaald reden tot grote onrust. Nu dus al de tweede keer.
Huisarts in NL heb ik niet meer. En die kan door de telefoon ook niet heel veel doen, lijkt me. Dus dan wordt het toch iemand hier en het woordenboek mee, denk ik.
Huisarts in NL heb ik niet meer. En die kan door de telefoon ook niet heel veel doen, lijkt me. Dus dan wordt het toch iemand hier en het woordenboek mee, denk ik.

zaterdag 23 februari 2013 om 16:48
zondag 17 maart 2013 om 15:55
Polka_dots, het kan ineens veranderen onder invloed van van alles. Ik begrijp je onrust en het kan zeker geen kwaad een arts te raadplegen, maar aan de andere kant is er vaak niets aan de hand. Had je de vorige keer en deze keer hetzelfde aantal dagen te lang? Tel dan deze cyclus tot dat aantal dagen. Misschien is je cycluslengte gewoon ineens (tijdelijk) verandert.
Alles kan ... en alles komt goed...