Nieuwe bloeding na zwangerschap, ongesteld?
vrijdag 16 november 2012 om 20:56
Hallo
Ik ben 5,5 weken geleden bevallen, alles is goed gegaan en na 4 weken zijn de bloedingen gestopt, vandaag heb ik echter weer bloed verloren... Kan ik nu al ongesteld zijn?? Of heb ik teveel gedaan?? HELP! Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en me gerust kan stellen... Ik heb nergens pijn heb dus niet het idee dat mn baarmoeder er elk moment uit kan vallen ofzo.
Alvast bedankt
Ik ben 5,5 weken geleden bevallen, alles is goed gegaan en na 4 weken zijn de bloedingen gestopt, vandaag heb ik echter weer bloed verloren... Kan ik nu al ongesteld zijn?? Of heb ik teveel gedaan?? HELP! Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en me gerust kan stellen... Ik heb nergens pijn heb dus niet het idee dat mn baarmoeder er elk moment uit kan vallen ofzo.
Alvast bedankt
vrijdag 16 november 2012 om 21:07
Ik heb dit na beide zwangerschappen ook gehad. Dacht ik van het vloeien af te zijn, begon het weer. Niet zo hevig en niet zo lang. Ik gaf bij beide toen nog borstvoeding, dat kan ook verschil maken. Als je geen borstvoeding geeft kan het zelfs zijn dat je cyclus al weer op gang komt! Als je wel borstvoeding geeft zou dat in theorie ook kunnen maar in de praktijk komt het heel weinig voor.
vrijdag 16 november 2012 om 21:08
Ja hoor, bij mij hield het bloeden ook na een week of 4 op en omdat ik teveel had gedaan begon het weer. Hield nog ongeveer een weekje aan. Ik werd 9 maanden na de bevalling pas weer ongesteld. Heb 5 maanden bv gegeven.
Had geen bouwput uitgegraven ofzo, nee hoor, had huishoudelijke dingen enzo gedaan, had een lang stuk gewandeld enzo. Effe weer een tandje terug genomen en daarna was het ook klaar.
Had geen bouwput uitgegraven ofzo, nee hoor, had huishoudelijke dingen enzo gedaan, had een lang stuk gewandeld enzo. Effe weer een tandje terug genomen en daarna was het ook klaar.
vrijdag 16 november 2012 om 21:25
vrijdag 16 november 2012 om 22:01
[quote]anmar schreef op 16 november 2012 @ 21:32:
Angela2904 hoe lang kan dat duren dan? Een week? Of 2? Had voor volgende week een romantisch wellness weekendje gepland... De romantiek kan ik zo wel vergeten
[/quote
Hoezo? Moet jij in een hutje gaan zitten wanneer je bloed verliest?
Angela2904 hoe lang kan dat duren dan? Een week? Of 2? Had voor volgende week een romantisch wellness weekendje gepland... De romantiek kan ik zo wel vergeten
Hoezo? Moet jij in een hutje gaan zitten wanneer je bloed verliest?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!