Gezondheid alle pijlers

Nieuwe bloeding na zwangerschap, ongesteld?

16-11-2012 20:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben 5,5 weken geleden bevallen, alles is goed gegaan en na 4 weken zijn de bloedingen gestopt, vandaag heb ik echter weer bloed verloren... Kan ik nu al ongesteld zijn?? Of heb ik teveel gedaan?? HELP! Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en me gerust kan stellen... Ik heb nergens pijn heb dus niet het idee dat mn baarmoeder er elk moment uit kan vallen ofzo.

Alvast bedankt
Ik heb dit na beide zwangerschappen ook gehad. Dacht ik van het vloeien af te zijn, begon het weer. Niet zo hevig en niet zo lang. Ik gaf bij beide toen nog borstvoeding, dat kan ook verschil maken. Als je geen borstvoeding geeft kan het zelfs zijn dat je cyclus al weer op gang komt! Als je wel borstvoeding geeft zou dat in theorie ook kunnen maar in de praktijk komt het heel weinig voor.
Nog gefeliciteerd.

En ja, het kan ook al een nieuwe menstruatie zijn...

Heb je zelf het idee dat je al erg druk bent geweest? Dan kan je altijd voor de zekerheid een stappie terug doen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Ja hoor, bij mij hield het bloeden ook na een week of 4 op en omdat ik teveel had gedaan begon het weer. Hield nog ongeveer een weekje aan. Ik werd 9 maanden na de bevalling pas weer ongesteld. Heb 5 maanden bv gegeven.

Had geen bouwput uitgegraven ofzo, nee hoor, had huishoudelijke dingen enzo gedaan, had een lang stuk gewandeld enzo. Effe weer een tandje terug genomen en daarna was het ook klaar.
Ik heb vandaag eigenlijk niet meer gedaan dan normaal eerder minder, daardoor was ik er ook verbaasd over, heb dit na de eerste zwangerschap niet gehad, maar heb toen bv gegeven en nu niet, ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben... 😊
Dit is heel normaal, de kraamhulp adviseerde mij om niet met een witte broek de stad in te gaan zonder verband. Ook niet als het bloeden al gestopt is. Het kan na een paar weken gewoon weer terug komen.
Angela2904 hoe lang kan dat duren dan? Een week? Of 2? Had voor volgende week een romantisch wellness weekendje gepland... De romantiek kan ik zo wel vergeten
[quote]anmar schreef op 16 november 2012 @ 21:32:

Angela2904 hoe lang kan dat duren dan? Een week? Of 2? Had voor volgende week een romantisch wellness weekendje gepland... De romantiek kan ik zo wel vergeten ;-)[/quote

Hoezo? Moet jij in een hutje gaan zitten wanneer je bloed verliest?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jaar lang borstvoeding gegeven en toch vanaf 6 weken na bevalling weer ongesteld helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven