Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 4 maart 2019 om 13:02
Ja, het idiote is ook eigenlijk dat juist het verbeteren van de functie van mijn been een belangrijk speerpunt was voor de anesthesioloog, maar in het gesprek van vorige week is het niet eens aan bod gekomen en ging hij puur in op pijnreductie.
Nou vind ik dat zelf ook een belangrijke, dus dat is prima.
Maar feit blijft dat die hernia voor problemen blijft zorgen omdat de hernia zelf niet weg gaat.
maandag 4 maart 2019 om 13:11
Doro, is het Nederland?
Zit je Noord, midden of zuid?
Ben nu wel een beetje benieuwd of je in mijn richting zit, ik woon in Noord-Holland.
Gezien het dat dat je jonge kinderen hebt en nu vakantie dus, kom je in elk geval niet hier uit het noorden, hier is de vakantie al weer even voorbij.
Zit je Noord, midden of zuid?
Ben nu wel een beetje benieuwd of je in mijn richting zit, ik woon in Noord-Holland.
Gezien het dat dat je jonge kinderen hebt en nu vakantie dus, kom je in elk geval niet hier uit het noorden, hier is de vakantie al weer even voorbij.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 4 maart 2019 om 13:22
maandag 4 maart 2019 om 22:05
M'n moeder heeft een beroerte gehad, ze ligt in het ziekenhuis. Gister bij haar geweest, vandaag bij komen en veel telefoontjes plegen. Gelukkig gaat het al iets beter, de eerste dagen zijn belangrijk.
Ze is al 85 jaar maar missen wil je haar natuurlijk niet, menswaardig moet het wel zijn. Kan nu even niet alles lezen en reageren, zit soort vol in m'n hoofd. Sterkte voor iedereen tot over een paar dagen!
Ze is al 85 jaar maar missen wil je haar natuurlijk niet, menswaardig moet het wel zijn. Kan nu even niet alles lezen en reageren, zit soort vol in m'n hoofd. Sterkte voor iedereen tot over een paar dagen!
maandag 4 maart 2019 om 22:27
Chia, sterkte met jouw moeder.
Dora geniet van d vakantie.
Lientje,ik zal duimen voor jou.
Lise, accepteren is verdomd moeilijk, hopelijk gaat de blokkade werken voor jou.
Heeft iemand een idee,hoe ik terug kan scrollen op d iPad,
Als ik een blad terug ga, ben ik alles weer kwijt.
Vanochtend aan de telefoon gehangen, weer storing op het internet gebeuren, sisnd de nieuwe router er is, gebeurd het vaker.
Nu de provider aansluit bij KPN is het knudde.
Afgelopen dagen heb ik mee geholpen met het beter isoleren van mijn hobbykamer , dus boven op de vliering geklommen en de isolatie zit nu tot in de nok van het dak.
Ondanks de stijve enkel ging het goed, daar ven i, blij km. Mijn enkel zal nooit meer soepel word zoals het is geweest, daar is nog mee te handelen.
Ik wil bij de laatste controle vragen of de schroeven en pin er weer uit kunnen gehaald worden, ik kan geen normale schoen dragen, zoveel klachten geeft het.
Ik loop nog steeds op zomerschoenen.
Maar ik kan lopen, kleine stukken zonder krukken en nu is het oefenen om de trap,op te lopen,zonder leuning vast te houden .
Ik wens iedereen een goede nachtrust.
Dora geniet van d vakantie.
Lientje,ik zal duimen voor jou.
Lise, accepteren is verdomd moeilijk, hopelijk gaat de blokkade werken voor jou.
Heeft iemand een idee,hoe ik terug kan scrollen op d iPad,
Als ik een blad terug ga, ben ik alles weer kwijt.
Vanochtend aan de telefoon gehangen, weer storing op het internet gebeuren, sisnd de nieuwe router er is, gebeurd het vaker.
Nu de provider aansluit bij KPN is het knudde.
Afgelopen dagen heb ik mee geholpen met het beter isoleren van mijn hobbykamer , dus boven op de vliering geklommen en de isolatie zit nu tot in de nok van het dak.
Ondanks de stijve enkel ging het goed, daar ven i, blij km. Mijn enkel zal nooit meer soepel word zoals het is geweest, daar is nog mee te handelen.
Ik wil bij de laatste controle vragen of de schroeven en pin er weer uit kunnen gehaald worden, ik kan geen normale schoen dragen, zoveel klachten geeft het.
Ik loop nog steeds op zomerschoenen.
Maar ik kan lopen, kleine stukken zonder krukken en nu is het oefenen om de trap,op te lopen,zonder leuning vast te houden .
Ik wens iedereen een goede nachtrust.

dinsdag 5 maart 2019 om 12:01
Vanochtend weer bij de md geweest. Besloten om de frequentie maar wat af te bouwen. Wel aangegeven dat het eigenlijk alleen maar slechter gaat, ondanks het vele oefenen en zo. Zij zelf is wel heel tevreden over mijn houding en beweging, dus dat hebben we wel bereikt.
Des te zuurder is het dat niet beter gaat.
Ben benieuwd wat de huisarts vrijdag zegt. Gelukkig dat man mee gaat.
Die ontdekte overigens gisteravond bij mij nog een verdikking naast de wervelkolom, niet in de buurt van de hernia. Ik heb er geen last van, maar vreemd is het wel.
En nu klink ik nogal hypochondrisch volgens mij
Des te zuurder is het dat niet beter gaat.
Ben benieuwd wat de huisarts vrijdag zegt. Gelukkig dat man mee gaat.
Die ontdekte overigens gisteravond bij mij nog een verdikking naast de wervelkolom, niet in de buurt van de hernia. Ik heb er geen last van, maar vreemd is het wel.
En nu klink ik nogal hypochondrisch volgens mij

dinsdag 5 maart 2019 om 13:25
Nee hoor, Lise, natuurlijk houd je nu je lichaam goed in de gaten.
Ik blijf migraine houden. Gisteravond zag ik ineens weer allemaal vlekken voor mijn ogen. Weer duizig en misselijk naar bed gegaan.
Met veel moeite net boodschappen gedaan, ook in de supermarkt carnavalsmuziek.
Normaal heb ik er geen moeite mee maar nu ben ik blij als het feest is afgelopen.
Ik blijf migraine houden. Gisteravond zag ik ineens weer allemaal vlekken voor mijn ogen. Weer duizig en misselijk naar bed gegaan.
Met veel moeite net boodschappen gedaan, ook in de supermarkt carnavalsmuziek.
Normaal heb ik er geen moeite mee maar nu ben ik blij als het feest is afgelopen.
dinsdag 5 maart 2019 om 14:50

dinsdag 5 maart 2019 om 15:23
Oh trek me de bek niet open over dat verdienmodel.

Ik voel me als een klein kind dat haar doosje weer dicht vouwt en besluit om het maar weer weg te stoppen.
Deze keer heb ik alleen mogen betalen voor de les en heel veel ruzie gehad met dokters.
En probeer ik uit te vogelen hoe ik niet ga verzuipen in de frustratie of niet een keer gigantisch er door uit de bocht vlieg.
dinsdag 5 maart 2019 om 15:33
Dat klinkt ook niet echt fijn Yellow.
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik ben steeds maar moe.
Vanmorgen uitgeslapen tot half negen, met dochter naar de dierentuin geweest als haar verjaardagscadeautje en nu thuis wat aan het rommelen.
Maar alles voelt zwaar en vermoeid. Ik denk als ik nu in mijn bed ga liggen, ik gelijk in slaap val.

Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik ben steeds maar moe.
Vanmorgen uitgeslapen tot half negen, met dochter naar de dierentuin geweest als haar verjaardagscadeautje en nu thuis wat aan het rommelen.
Maar alles voelt zwaar en vermoeid. Ik denk als ik nu in mijn bed ga liggen, ik gelijk in slaap val.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!