Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En voor corruptie heb ik altijd geld bij me
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
03-03-2019 14:59
:proud:
JollyRider schreef:
:HA:

Ik blijf het gewaagd vinden.. :proud:
Stuur je als het misgaat het adres waar we een kaartje naar kunnen sturen? :devil:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
JollyRider schreef:
Zo hoort het!
lientje69 schreef:
03-03-2019 15:52

Ik blijf het gewaagd vinden.. :proud:
Stuur je als het misgaat het adres waar we een kaartje naar kunnen sturen? :devil:
Bangkok state prison, death row
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
03-03-2019 15:56
JollyRider schreef:
Oké, ik noteer het!
JollyRider schreef:
03-03-2019 14:58
Ik heb een verklaring van de apotheek en als ze zeuren mogen ze mijn doosje pillen hebben :)
Zo doe ik het ook altijd trouwens.
lise1985 schreef:
03-03-2019 16:19
Zo doe ik het ook altijd trouwens.
Ik ook, maar dan heb ik wel nog reserve op andere plekken in de bagage.
Ik heb geen idee hoe dat zit als ze je pakken. Heeft inleveren dan nog zin?
Ïn Nederland zou je daar misschien mee weg komen maar in het buitenland?
In elk geval. Adres genoteerd. :rofl:
Nee, maar niet denk. Laten we maar hopen op een veilige thuiskomst.
Hoe lang ga je weg Jolly?
Vertrek je morgen ?
Ik heb gisteravond met het scheermes een stukje been, ter hoogte van de achillespees, ontveld. Ik voelde gewoon niet eens dat het gebeurde :facepalm:

Ik lig al de hele middag op de bank. Heerlijk rustig!
Dat is herkenbaar, Lise. Die mesjes zijn zo scherp en ik ben snel en ongeduldig.

In huis is het rustig maar ik hoor het gedreun van het carnaval. Alleen de lage tonen, erg vervelend. En af en toe loopt er een groepje vrolijke mensen voorbij.
Ik woon in de polder.
Hier hoor ik dus alleen wind en regen momenteel.
Het is hier uitgestorven, zo rustig.
Heb net dochter naar werk gebracht( fietsen door storm en regen 12 km is niet zo fijn en ze heeft avonddienst tot 11 uur dus terugfietsen wordt te last en mag ze ook niet door die donkere polder van mij) en hang nu ook op de bank.
Ik ga nog even mijn boek uitlezen en een paar series bingewatchen.
Dat klinkt heerlijk Lientje.

Ik heb een drukke week voor de boeg.
Eerst vanavond mijn ouders helpen met het boeken van hun reis.
JollyRider schreef:
Aka The Bangkok Hilton toch? Klinkt nog best luxe hoor :biggrin:

Komt helemaal goed, Jolly. Ik ben net als Lientje gewoon een zorgvuldig binnen de lijntjes kleurende bangerik.
Doro75 schreef:
03-03-2019 16:43
Aka The Bangkok Hilton toch? Klinkt nog best luxe hoor :biggrin:

Komt helemaal goed, Jolly. Ik ben net als Lientje gewoon een zorgvuldig binnen de lijntjes kleurende bangerik.
:high5: :couple:
Blijkbaar ben ik beter omdat ik er weer goed uitzie :whut:

“Oh, wat fijn te zien dat het weer goed gaat met je. Je ziet er goed uit! Ook weer helemaal aan het werk enzo? Fijn hoor!”

Echt. Ik kreeg er geen woord tussen en heb het maar zo gelaten. Sommige mensen :bonk:
lise1985 schreef:
03-03-2019 16:47
:high5: :couple:

Ah, nog een lid van Team Bangerik! :cheer:
Doro75 schreef:
03-03-2019 16:49

“Oh, wat fijn te zien dat het weer goed gaat met je. Je ziet er goed uit! Ook weer helemaal aan het werk enzo? Fijn hoor!”

Echt. Ik kreeg er geen woord tussen en heb het maar zo gelaten. Sommige mensen :bonk:
:hug:

Je zou sommigen ook he.
Doro75 schreef:
03-03-2019 16:49

Verschrikkelijk. :facepalm: :hug:

Nu bedenk ik me weer, had ik maar een huisarts zoals mijn chirurg. Die gaf me een compliment over hoe ik eruit zag en vroeg daarna wel heel serieus hoe het ging. Die liet zich dus niet misleiden door de felle lipstift en blouse.

Cesium, hier kwam gister de kinderoptocht voorbij. En regenboog was dit weekend bij mij, en moest vandaag werken. Maar de gewone optocht komt ook vlakbij, daar kon hij even dwars doorheen. :facepalm: Vannacht kwamen er lallende jongeren voorbij. Ik vind het niet echt vervelend ofzo, ik bedenk me dan hoe een plezier ze moeten hebben. :heart:
JollyRider schreef:

Hoelang moeten we wachten, voordat we wat van je horen, dat we kunnen beginnen met kaartjes sturen?
Later is nu
lise1985 schreef:
03-03-2019 17:03
:hug:

Je zou sommigen ook he.
Echt hè?

Zoals die chirurg van Yellow, zo zou het moeten zijn.

Maar een reactie als deze is zeldzaam voor mij gelukkig hoor.

Wat ik wel vaker merk is dat mensen het zich niet kunnen voorstellen hoe het is. Dat neem ik ze niet kwalijk, want dat ís ook moeilijk voor te stellen als gezond persoon. Maar het maakt wel dat ik me soms onbegrepen voel. Gezonde mensen leven gewoon in een andere -voor mij onbereikbare- wereld.
Wat zal ik blij zijn als dat stomme carnaval voorbij is zeg.
Reed vanmiddag weg, maar stuitte al snel op die optocht :facepalm: Kon ik verdorie een heel eind omrijden. Anyway, ik was nog op tijd op werk gelukkig.
Vlakbij mijn werk zijn ze ook flink aan het feesten, ik was aan het rapporteren en ik hoorde de muziek gewoon binnen, het leek net alsof ze pal naast ons waren. Ik denk dat de wind onze kant ook op stond.

Morgen nog even een korte dienst en dan heerlijk een paar dagen vrij.
Doro75 schreef:
03-03-2019 19:52
Echt hè?

Wat ik wel vaker merk is dat mensen het zich niet kunnen voorstellen hoe het is. Dat neem ik ze niet kwalijk, want dat ís ook moeilijk voor te stellen als gezond persoon. Maar het maakt wel dat ik me soms onbegrepen voel. Gezonde mensen leven gewoon in een andere -voor mij onbereikbare- wereld.
Ik krijg ze helaas veel vaker.
Blijkbaar moet ik er als een onverzorgde tokkie bij gaan lopen en zelfs dan zie ik er nog goed uit.

Is ook wel weer een compliment natuurlijk :bonk:
Doro75 schreef:
03-03-2019 19:52
Echt hè?

Ik stel me de laatste tijd vaak voor dat we allemaal bubbels zijn. Als het klikt dan krijg je zo’n bubbeltros en anders bounce je van elkaar af. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven