Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 3 maart 2019 om 15:01
zondag 3 maart 2019 om 15:52

Ik blijf het gewaagd vinden..

Stuur je als het misgaat het adres waar we een kaartje naar kunnen sturen?

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 3 maart 2019 om 15:55
Zo hoort het!
zondag 3 maart 2019 om 15:56

zondag 3 maart 2019 om 16:04
Oké, ik noteer het!

zondag 3 maart 2019 om 16:19
Zo doe ik het ook altijd trouwens.JollyRider schreef: ↑03-03-2019 14:58Ik heb een verklaring van de apotheek en als ze zeuren mogen ze mijn doosje pillen hebben![]()

zondag 3 maart 2019 om 16:23
Ik heb geen idee hoe dat zit als ze je pakken. Heeft inleveren dan nog zin?
Ïn Nederland zou je daar misschien mee weg komen maar in het buitenland?
In elk geval. Adres genoteerd.
Nee, maar niet denk. Laten we maar hopen op een veilige thuiskomst.
Hoe lang ga je weg Jolly?
Vertrek je morgen ?
Ïn Nederland zou je daar misschien mee weg komen maar in het buitenland?
In elk geval. Adres genoteerd.

Nee, maar niet denk. Laten we maar hopen op een veilige thuiskomst.
Hoe lang ga je weg Jolly?
Vertrek je morgen ?

zondag 3 maart 2019 om 16:40
Ik woon in de polder.
Hier hoor ik dus alleen wind en regen momenteel.
Het is hier uitgestorven, zo rustig.
Heb net dochter naar werk gebracht( fietsen door storm en regen 12 km is niet zo fijn en ze heeft avonddienst tot 11 uur dus terugfietsen wordt te last en mag ze ook niet door die donkere polder van mij) en hang nu ook op de bank.
Ik ga nog even mijn boek uitlezen en een paar series bingewatchen.
Hier hoor ik dus alleen wind en regen momenteel.
Het is hier uitgestorven, zo rustig.
Heb net dochter naar werk gebracht( fietsen door storm en regen 12 km is niet zo fijn en ze heeft avonddienst tot 11 uur dus terugfietsen wordt te last en mag ze ook niet door die donkere polder van mij) en hang nu ook op de bank.
Ik ga nog even mijn boek uitlezen en een paar series bingewatchen.

zondag 3 maart 2019 om 16:43
Aka The Bangkok Hilton toch? Klinkt nog best luxe hoor

Komt helemaal goed, Jolly. Ik ben net als Lientje gewoon een zorgvuldig binnen de lijntjes kleurende bangerik.

zondag 3 maart 2019 om 17:03

Je zou sommigen ook he.

zondag 3 maart 2019 om 17:33
Verschrikkelijk.

Nu bedenk ik me weer, had ik maar een huisarts zoals mijn chirurg. Die gaf me een compliment over hoe ik eruit zag en vroeg daarna wel heel serieus hoe het ging. Die liet zich dus niet misleiden door de felle lipstift en blouse.
Cesium, hier kwam gister de kinderoptocht voorbij. En regenboog was dit weekend bij mij, en moest vandaag werken. Maar de gewone optocht komt ook vlakbij, daar kon hij even dwars doorheen.

zondag 3 maart 2019 om 18:17
Hoelang moeten we wachten, voordat we wat van je horen, dat we kunnen beginnen met kaartjes sturen?
Later is nu

zondag 3 maart 2019 om 19:52
Echt hè?
Zoals die chirurg van Yellow, zo zou het moeten zijn.
Maar een reactie als deze is zeldzaam voor mij gelukkig hoor.
Wat ik wel vaker merk is dat mensen het zich niet kunnen voorstellen hoe het is. Dat neem ik ze niet kwalijk, want dat ís ook moeilijk voor te stellen als gezond persoon. Maar het maakt wel dat ik me soms onbegrepen voel. Gezonde mensen leven gewoon in een andere -voor mij onbereikbare- wereld.

zondag 3 maart 2019 om 20:57
Wat zal ik blij zijn als dat stomme carnaval voorbij is zeg.
Reed vanmiddag weg, maar stuitte al snel op die optocht
Kon ik verdorie een heel eind omrijden. Anyway, ik was nog op tijd op werk gelukkig.
Vlakbij mijn werk zijn ze ook flink aan het feesten, ik was aan het rapporteren en ik hoorde de muziek gewoon binnen, het leek net alsof ze pal naast ons waren. Ik denk dat de wind onze kant ook op stond.
Morgen nog even een korte dienst en dan heerlijk een paar dagen vrij.
Reed vanmiddag weg, maar stuitte al snel op die optocht

Vlakbij mijn werk zijn ze ook flink aan het feesten, ik was aan het rapporteren en ik hoorde de muziek gewoon binnen, het leek net alsof ze pal naast ons waren. Ik denk dat de wind onze kant ook op stond.
Morgen nog even een korte dienst en dan heerlijk een paar dagen vrij.

zondag 3 maart 2019 om 21:22
Ik krijg ze helaas veel vaker.Doro75 schreef: ↑03-03-2019 19:52Echt hè?
Wat ik wel vaker merk is dat mensen het zich niet kunnen voorstellen hoe het is. Dat neem ik ze niet kwalijk, want dat ís ook moeilijk voor te stellen als gezond persoon. Maar het maakt wel dat ik me soms onbegrepen voel. Gezonde mensen leven gewoon in een andere -voor mij onbereikbare- wereld.
Blijkbaar moet ik er als een onverzorgde tokkie bij gaan lopen en zelfs dan zie ik er nog goed uit.
Is ook wel weer een compliment natuurlijk

zondag 3 maart 2019 om 22:08
Ik stel me de laatste tijd vaak voor dat we allemaal bubbels zijn. Als het klikt dan krijg je zo’n bubbeltros en anders bounce je van elkaar af.Doro75 schreef: ↑03-03-2019 19:52Echt hè?