Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 3 maart 2019 om 23:15
Dan zijn we hier een gezellige bubbeltrosYellowLemon schreef: ↑03-03-2019 22:08Ik stel me de laatste tijd vaak voor dat we allemaal bubbels zijn. Als het klikt dan krijg je zo’n bubbeltros en anders bounce je van elkaar af.![]()

maandag 4 maart 2019 om 07:49

maandag 4 maart 2019 om 07:54
Fijne tijd, geniet er van!
maandag 4 maart 2019 om 09:33
Veel plezier Jolly!
Kort nachtje.
Dochter wou nog even van haar af praten . Op haar eerste avonddienst een sterfgeval én een valpartij met als gevolg een gebroken heup maakte wel wat indruk op haar.
Ze waren daar wel héél blij dat ze er was, ze werd ingewerkt ( eerste keer avonddienst) en stond dus boventallig.
Maar 2 verzorgenden op 24 zwaar demente mensen en dan zo'n avond, daar konden ze de hulp van dochter goed bij gebruiken.
Helaas ging voor mij de wekker weer vroeg vanmorgen, ik heb dochter nog wat langer laten liggen en naar school gebracht.
Maar nu ben ik dus wat brakkg, moe, en pijn. Ook vanwege het slechte weer vrees ik deels.
Dus ik ga eerst maar eens aan de koffie.
Kort nachtje.
Dochter wou nog even van haar af praten . Op haar eerste avonddienst een sterfgeval én een valpartij met als gevolg een gebroken heup maakte wel wat indruk op haar.
Ze waren daar wel héél blij dat ze er was, ze werd ingewerkt ( eerste keer avonddienst) en stond dus boventallig.
Maar 2 verzorgenden op 24 zwaar demente mensen en dan zo'n avond, daar konden ze de hulp van dochter goed bij gebruiken.
Helaas ging voor mij de wekker weer vroeg vanmorgen, ik heb dochter nog wat langer laten liggen en naar school gebracht.
Maar nu ben ik dus wat brakkg, moe, en pijn. Ook vanwege het slechte weer vrees ik deels.
Dus ik ga eerst maar eens aan de koffie.

lientje69 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 12:17
0.21% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 4 maart 2019 om 09:37
Fijne reis Jolly! Fijn dat we je niet uit de bak hoeven halen 
@Lientje, je dochter valt er wel meteen vol in, zo te lezen. Goed dat ze het gelijk van zich af praat.
Ik ben ook maar wat langer blijven liggen. Vandaag geen afspraken, maar morgen en woensdag allebei twee, dus ik moet vandaag alle thuisklusjes doen.
Mijn WW-aanvraag is definitief goedgekeurd en dus kan ik een dezer dagen ook een oproep voor een gesprek verwachten. Daar zit ik niet op te wachten.
En ik moet nog verder solliciteren, daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Eerst tijd voor koffie.

@Lientje, je dochter valt er wel meteen vol in, zo te lezen. Goed dat ze het gelijk van zich af praat.
Ik ben ook maar wat langer blijven liggen. Vandaag geen afspraken, maar morgen en woensdag allebei twee, dus ik moet vandaag alle thuisklusjes doen.
Mijn WW-aanvraag is definitief goedgekeurd en dus kan ik een dezer dagen ook een oproep voor een gesprek verwachten. Daar zit ik niet op te wachten.
En ik moet nog verder solliciteren, daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Eerst tijd voor koffie.
maandag 4 maart 2019 om 09:41
Ah gelukkig. Geniet ervan! Hoop dat je beter weer hebt dan hier (maar dat is niet zo heel moeilijk)
Later is nu
maandag 4 maart 2019 om 09:44
Goedemorgen verder
Heftig Lientje, wat je dochter zo meemaakt. En fijn voor haar collega's dat ze er was!
Ik wilde, in het kader van "Dreamer gaat weer meer bewegen" vanaf vandaag met een omweg naar het werk fietsen, aangezien lopen niet lukt. Lang verhaal kort: Ik heb wél langer over de route gedaan, maar heb niet echt ver omgefietst. Had wind tegen, waaide bijna van de weg weg én daarna bijna de sloot in. Toen had ik het wel weer gezien met mijn goede voornemens.
Heftig Lientje, wat je dochter zo meemaakt. En fijn voor haar collega's dat ze er was!
Ik wilde, in het kader van "Dreamer gaat weer meer bewegen" vanaf vandaag met een omweg naar het werk fietsen, aangezien lopen niet lukt. Lang verhaal kort: Ik heb wél langer over de route gedaan, maar heb niet echt ver omgefietst. Had wind tegen, waaide bijna van de weg weg én daarna bijna de sloot in. Toen had ik het wel weer gezien met mijn goede voornemens.
Later is nu

maandag 4 maart 2019 om 10:15

maandag 4 maart 2019 om 10:44
maandag 4 maart 2019 om 11:03
lekker Kwebbel, ik ben lichtelijk jaloers 
Hier op mijn werk tocht het en ze zijn aan het verbouwen (als het goed is, is na de verbouwing het tochten over) dus ik heb het koud én er is herrie van boren en dergelijke. Ik wil heeeel graag naar huis, maar heb een stapel werk liggen dat af moet.
Mn vingers doen zeer, waarschijnlijk van de kou. Ben niet blij

Hier op mijn werk tocht het en ze zijn aan het verbouwen (als het goed is, is na de verbouwing het tochten over) dus ik heb het koud én er is herrie van boren en dergelijke. Ik wil heeeel graag naar huis, maar heb een stapel werk liggen dat af moet.
Mn vingers doen zeer, waarschijnlijk van de kou. Ben niet blij

Later is nu

maandag 4 maart 2019 om 12:20

maandag 4 maart 2019 om 12:30
Ik krijg steeds meer last van mijn been met zitten. Niet zozeer pijn, wel gevoelsverlies en meer tintelingen.
Nu zat ik al niet zo veel meer, maar blijkbaar nog steeds te veel.
Deze verschijnselen hoopten ze met de zenuwblokkades te verminderen, maar dat is overduidelijk niet gelukt.
En nu baal ik, want ik kan het zelf gewoon niet accepteren. Ik moet van mezelf dingen blijven doen, nuttig bezig blijven, maar dat lukt niet (meer).
Nu zat ik al niet zo veel meer, maar blijkbaar nog steeds te veel.
Deze verschijnselen hoopten ze met de zenuwblokkades te verminderen, maar dat is overduidelijk niet gelukt.
En nu baal ik, want ik kan het zelf gewoon niet accepteren. Ik moet van mezelf dingen blijven doen, nuttig bezig blijven, maar dat lukt niet (meer).
maandag 4 maart 2019 om 12:51
Ik ga ook duimen Lientje! En wat heftig voor dochter, meteen zo’n eerste dienst.
Jolly, heel veel plezier!
Lise, echt ontzettend balen dat de blokkades niet het gewenste effect hebben. Ik snap heel goed dat je je toch nuttig wilt blijven voelen en je mentale staat is ook heel belangrijk. Het is alleen ongelooflijk k*t dat je lichaam compleet niet meewerkt
Jolly, heel veel plezier!
Lise, echt ontzettend balen dat de blokkades niet het gewenste effect hebben. Ik snap heel goed dat je je toch nuttig wilt blijven voelen en je mentale staat is ook heel belangrijk. Het is alleen ongelooflijk k*t dat je lichaam compleet niet meewerkt
maandag 4 maart 2019 om 12:57
Kan je op kleine schaal wat nuttigs doen voor jezelf Lise?
Planten even water geven, bed rechttrekken, een paar handdoeken vouwen, ik noem maar wat.
Zodat je voor jezelf toch het gevoel hebt nuttig bezig geweest te zijn?
Verder is die acceptatie een moeilijk iets,het blijft een struikelblok.
Voor ons allen.
Planten even water geven, bed rechttrekken, een paar handdoeken vouwen, ik noem maar wat.
Voor ons allen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 4 maart 2019 om 12:58
Dank je, Cesium en alle anderen
We zijn er hoor! We kunnen niet geloven dat deze plek nu echt van ons is. Zó fijn ook dat alles er al staat. We hebben echt geluk gehad want ik had niet geweten hoe we dat anders voor elkaar hadden kunnen krijgen.
Ik ga nu even slapen. Straks een strandwandeling(etje) maken in de storm. Lekker uitwaaien!
Ben helemaal blij

(Lees een andere keer weer bij. Voor nu iedereen een

maandag 4 maart 2019 om 12:59
Ja, dat doe ik dus ook wel hoor. Maar ik vind dat niet genoeglientje69 schreef: ↑04-03-2019 12:57Kan je op kleine schaal wat nuttigs doen voor jezelf Lise?
Voor ons allen.

We gaan komende vrijdag naar de huisarts, man gaat mee. Dit komt dus ook op de agenda te staan.