Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
YellowLemon schreef:
03-03-2019 22:08
Ik stel me de laatste tijd vaak voor dat we allemaal bubbels zijn. Als het klikt dan krijg je zo’n bubbeltros en anders bounce je van elkaar af. :facepalm:
Dan zijn we hier een gezellige bubbeltros :-D
lise1985 schreef:
03-03-2019 23:15
Dan zijn we hier een gezellige bubbeltros :-D

Ik vind het een mooie metafoor, Yellow!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
03-03-2019 18:17
Hoelang moeten we wachten, voordat we wat van je horen, dat we kunnen beginnen met kaartjes sturen?
Helemaal gesloopt, maar ben veilig in het hotel :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
04-03-2019 07:49
Fijne tijd, geniet er van!
Veel plezier Jolly!
Veel plezier Jolly!

Kort nachtje.
Dochter wou nog even van haar af praten . Op haar eerste avonddienst een sterfgeval én een valpartij met als gevolg een gebroken heup maakte wel wat indruk op haar.
Ze waren daar wel héél blij dat ze er was, ze werd ingewerkt ( eerste keer avonddienst) en stond dus boventallig.
Maar 2 verzorgenden op 24 zwaar demente mensen en dan zo'n avond, daar konden ze de hulp van dochter goed bij gebruiken.

Helaas ging voor mij de wekker weer vroeg vanmorgen, ik heb dochter nog wat langer laten liggen en naar school gebracht.
Maar nu ben ik dus wat brakkg, moe, en pijn. Ook vanwege het slechte weer vrees ik deels.
Dus ik ga eerst maar eens aan de koffie. :koffie:
lientje69 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 12:17
0.21% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Fijne reis Jolly! Fijn dat we je niet uit de bak hoeven halen ;-)

@Lientje, je dochter valt er wel meteen vol in, zo te lezen. Goed dat ze het gelijk van zich af praat.

Ik ben ook maar wat langer blijven liggen. Vandaag geen afspraken, maar morgen en woensdag allebei twee, dus ik moet vandaag alle thuisklusjes doen.
Mijn WW-aanvraag is definitief goedgekeurd en dus kan ik een dezer dagen ook een oproep voor een gesprek verwachten. Daar zit ik niet op te wachten.
En ik moet nog verder solliciteren, daar zit ik al helemaal niet op te wachten.

Eerst tijd voor koffie.
JollyRider schreef:
04-03-2019 07:49

Ah gelukkig. Geniet ervan! Hoop dat je beter weer hebt dan hier (maar dat is niet zo heel moeilijk)
Later is nu
Goedemorgen verder

Heftig Lientje, wat je dochter zo meemaakt. En fijn voor haar collega's dat ze er was!

Ik wilde, in het kader van "Dreamer gaat weer meer bewegen" vanaf vandaag met een omweg naar het werk fietsen, aangezien lopen niet lukt. Lang verhaal kort: Ik heb wél langer over de route gedaan, maar heb niet echt ver omgefietst. Had wind tegen, waaide bijna van de weg weg én daarna bijna de sloot in. Toen had ik het wel weer gezien met mijn goede voornemens.
Later is nu
Ik heb in mijn droom heel veel gefietst vannacht, telt dat ook? :proud:
Lientje: zwaar voor je dochter! En wat een geluk dat ze met z’n drieën waren.
Je kunt nooit voorspellen wat er gebeurt in een verpleegkliniek.

Lise: sterkte! Je zit in het systeem en je moet hun programma volgen, helaas.

Dreamer: hoe is het met je oudste? Lukt het in de nieuwe omgeving?
Cesium, met m'n oudste gaat het heel goed. Hij is aan de hormonen, helemaal blij. Volgende week gaan we een paar daagjes heen. :heart:
Later is nu
Goedemorgen! Al is het voor mijn gevoel al middag haha.
Vanmorgen korte dienst gewerkt, nu eindelijk thuis. Was erg hectisch zeg.
Maargoed, nu lekker thuis. Ik ben op 1 dienst na, de hele week vrij. Heerlijk! Straks even boodschappen doen en verder kijk ik wel wat de dag brengt.
Oh lekker Kwebbel, geniet ervan!
lekker Kwebbel, ik ben lichtelijk jaloers :)

Hier op mijn werk tocht het en ze zijn aan het verbouwen (als het goed is, is na de verbouwing het tochten over) dus ik heb het koud én er is herrie van boren en dergelijke. Ik wil heeeel graag naar huis, maar heb een stapel werk liggen dat af moet.

Mn vingers doen zeer, waarschijnlijk van de kou. Ben niet blij :(
Later is nu
Dreamer: dat is goed nieuws! Fijn dat je binnenkort zelf kunt gaan kijken.

Kwebbeltje: bijna de hele week vrij, dat is een prima vooruitzicht.

Doro: veel plezier deze week!
:yes: Ik heb weer een uitnodiging, en het klonk erg positief aan de telefoon.
Duimen jullie allemaal even mee voor me?
Had eerst een speeddate en daar ben ik superpositief overgekomen blijkbaar volgens de man die ik aan de telefoon had. :cheer2:
Ik duim voor je Lientje!
Ooh fijn Lientje.. Ik duim!
Later is nu
Ik krijg steeds meer last van mijn been met zitten. Niet zozeer pijn, wel gevoelsverlies en meer tintelingen.
Nu zat ik al niet zo veel meer, maar blijkbaar nog steeds te veel.
Deze verschijnselen hoopten ze met de zenuwblokkades te verminderen, maar dat is overduidelijk niet gelukt.

En nu baal ik, want ik kan het zelf gewoon niet accepteren. Ik moet van mezelf dingen blijven doen, nuttig bezig blijven, maar dat lukt niet (meer).
Ik ga ook duimen Lientje! En wat heftig voor dochter, meteen zo’n eerste dienst.

Jolly, heel veel plezier!

Lise, echt ontzettend balen dat de blokkades niet het gewenste effect hebben. Ik snap heel goed dat je je toch nuttig wilt blijven voelen en je mentale staat is ook heel belangrijk. Het is alleen ongelooflijk k*t dat je lichaam compleet niet meewerkt
Kan je op kleine schaal wat nuttigs doen voor jezelf Lise?
Planten even water geven, bed rechttrekken, een paar handdoeken vouwen, ik noem maar wat.
Zodat je voor jezelf toch het gevoel hebt nuttig bezig geweest te zijn?
Verder is die acceptatie een moeilijk iets,het blijft een struikelblok.
Voor ons allen.
cesium24 schreef:
04-03-2019 11:06

Doro: veel plezier deze week!

Dank je, Cesium en alle anderen

We zijn er hoor! We kunnen niet geloven dat deze plek nu echt van ons is. Zó fijn ook dat alles er al staat. We hebben echt geluk gehad want ik had niet geweten hoe we dat anders voor elkaar hadden kunnen krijgen.

Ik ga nu even slapen. Straks een strandwandeling(etje) maken in de storm. Lekker uitwaaien!

Ben helemaal blij :cheer2:

(Lees een andere keer weer bij. Voor nu iedereen een :hug: )
Veel plezier Doro. Geniet ervan!
lientje69 schreef:
04-03-2019 12:57
Kan je op kleine schaal wat nuttigs doen voor jezelf Lise?
Planten even water geven, bed rechttrekken, een paar handdoeken vouwen, ik noem maar wat.
Zodat je voor jezelf toch het gevoel hebt nuttig bezig geweest te zijn?
Verder is die acceptatie een moeilijk iets,het blijft een struikelblok.
Voor ons allen.
Ja, dat doe ik dus ook wel hoor. Maar ik vind dat niet genoeg :facepalm:

We gaan komende vrijdag naar de huisarts, man gaat mee. Dit komt dus ook op de agenda te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven