Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Ik was van plan om ook naar de bloedmaan te kijken maar dat is er niet meer van gekomen. Ik had vanmorgen mijn laatste examen en had daar al mijn energie voor nodig ;)

Inmiddels kan ik ook vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding! Heel fijn. Weer een hoofdstuk afgesloten :)

Nu lekker thuis, normaal werk ik op de maandag, maar ik vind het niet de moeite om eerst 3 kwartier te rijden, dan 2 uur te werken en dan weer 3 kwartier terug te rijden. Daarom afgesproken dat ik morgen ga werken, dan heb ik toch geen school meer.
Hopelijk valt het morgen wel mee met de sneeuw. Heb nog nooit in de sneeuw gereden (nou ja, ooit 1 rijles, maar er lag toen amper sneeuw dus dat tel ik niet mee).

Lise wel fijn dat ze je zaak aannemen. Anders was je nog verder van huis denk ik?

Zometeen nog even naar de winkel om een pakketje op te halen. Zat te twijfelen of ik hem thuis zou laten bezorgen, maar omdat ik veel weg ben deze week, toch maar besloten om te laten bezorgen op een afhaalpunt. Het is hier erg mooi weer (wel erg koud helaas) maar er staat nauwelijks wind dus dat scheelt ook.
Gefeliciteerd Kwebbel :cheer2:
Wat een goed en fijn nieuws zeg!
Ik heb de meest uitgebreide dekking dus het zou me nogal verbazen als ze me afgewezen hadden. Maar het is vooral fijn dat het zo snel opgepakt is.
Nu wachten op het telefoontje.
Dank je wel :lips:

Zeker fijn dat ze zo snel reageren! Wanneer heb je je zaak aangemeld daar?
Kwebbeltje91 schreef:
21-01-2019 14:08
Dank je wel :lips:

Zeker fijn dat ze zo snel reageren! Wanneer heb je je zaak aangemeld daar?
Zaterdag. Vrijwel meteen nadat ik de brief van het UWV kreeg.
Gefeliciteerd Kwebbel!! :yes: :cheer2:

Succes ook met de studie Lise!

Ik heb een flink aantal jaar geleden bezworen nooit ofte nimmer meer examen te doen. Jullie zijn helden!
Ik moet zeggen, ik heb ook best lang getwijfeld hoor, of ik deze opleiding wilde gaan doen. Komt omdat leren niet echt mijn sterkste kant is (ik ben meer een praktijkmens)
Vorig jaar zat ik ook even in een dip, toen ik door werkomstandigheden een tijdje thuis heb gezeten. De examens waren toen al in het zicht en ik was zo bang dat ik overal onvoldoende voor zou halen.. Nu heb ik maar 1 onvoldoende, maar dat is voor een vak wat wel verplicht was om te maken, maar niet meetelde voor je eindcijfer. Vandaar dat ik het niet heb herkanst. Dat had ik wel gedaan als ik nog een vervolg opleiding zou gaan doen, maar ik heb besloten om het hierbij te laten.
Wel zit ik nog te overwegen om een cursus medicatie erbij te gaan doen. Maar dadelijk eerst maar even mijn draai vinden bij mijn nieuwe baan. Dat vind ik even net wat belangrijker ;) Wil ook niet al te veel hooi op mijn vork nemen, anders gaat het straks weer fout.
Alle reacties Link kopieren
:cheer: Kwebbeltje. Wat goed zeg!
Later is nu
:yes: gefeliciteerd kwebbeltje!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Gefeliciteerd, Kwebbeltje.

Vanochtend wel de bloedbaan gezien, ik vond het indrukwekkend.
Ik wilde dat ik het ook zo mooi op papier kon krijgen of op linnen.
Gefeliciteerd Kwebbeltje! :yes:
Gefeliciteerd kwebbeltje!

Ik moet morgen naar het ziekenhuis en heb antibiotica gekregen. :"-(
He bah Yellow. Sterkte! Hopelijk kunnen ze je er daar vanaf helpen.
Tot zo ver ‘het valt wel mee’ :roll:

Ik hoop dat de ab snel aanslaan en dat ze je in het ziekenhuis snel kunnen helpen :rose:
Morgen geen pompie, is verzet naar woensdag, de mw die de instructie zou doen is ziek, dus haar collega doet het woensdag.

Vandaag de herenhok verschoond, vandaag kregen ze ook weer een flinke pluk hooi.
Rug is nog steeds in protest. Luister nu naar geknabbel en lach me rot om Blondie, is weer eens kieskeurig, geen enkel sprietje voldoet, en dan heeft ze eindelijk een lekkere, word het aan de kant gegooid, toch niet lekker.

Ik heb nu de afspraak met nieuwe spver dat ik haar alrijd mag appen danwel via video chat.
Zij gaf vorige week zelf aan dat ik mag appen, en ik heb vanochtend gevraagd of ik anders ook mag video chatten ipv bellen. Dat is prima.
Kwebbeltje: gefeliciteerd! Goed gedaan hoor!

Yellow: gelukkig dat je nu antibiotica hebt. Heel veel sterkte, ook morgen in het ziekenhuis!

Nartjie: je hebt het goed geregeld met de spv-er dat je altijd kunt appen of video-chatten.
Fijn om huisdieren te hebben, gezellig is dat en je hebt altijd wat om naar te kijken.
Dank jullie wel! Zojuist een grote bos bloemen gekregen van huisgenoten en begeleiding. Superlief!

Yellow sterkte morgen. Ik app je van de week even. Excuses dat ik je niet heb geappt de afgelopen weken, was niet netjes van me.

Ik zou morgen gaan werken maar ik durf het niet goed aan vanwege de sneeuw. moet ook een eind rijden natuurlijk, en voornamelijk door polder en bos.
Leidinggevende begreep het en in overleg ga ik nu donderdag en vrijdag werken.
Ik ga morgen wel even rijden met de auto, maar dan in de buurt hier, zodat ik weet hoe het is om te rijden met sneeuw.
Verder lekker een dag thuis morgen.
Yellow, sterkte morgen :hug:

Het eerste ziekenhuisbezoek zit erop, morgen nummer twee. DAt duurt langer maar dan kan ik mooi even leren.

Morgenochtend mensendieck, even de krukken bespreken en hopelijk even een goed gesprek over het vervolg.

Niks gehoord van de jurist vandaag.
Nartjie, wat fijn fat dat kan met spv-er.
En hopelijk lukt de pomp woensdag wel dan.

Hoop dat ik zo wat kan slapen. Ben wat nerveus. Heeft te maken met datgene waarvoor geduimd moet worden maar het duurt denk ik nog wel tot februari voor ik daar meer van weet.
Kortom, ik hoop dat iedereen nog even een week of 1,5 wil duimen draaien voor me. :proud:
Nou Lientje ik word toch wel erg nieuwsgierig. Ik pb je morgen even en duim alvast voor je. Ik duik mijn bed in, welterusten!
Fijn, Nartjie, dat de SPV’er zo benaderbaar is. Hopelijk is dit het laatste beetje wachten tot de pomp er is.

Lientje, ik blijf gewoon duimen voor je. Ik hoop dat het lukt. Fijn dat je man ook weer werk heeft, al is het wel weer een eind weg van jullie.
Ik blijf voor je duimen Lientje!
Wachten duurt lang en het is zeker spannend.

Goedemorgen iedereen! Ik had alweer een rare droom maar eigenlijk was het wel grappig.
Zometeen naar de md.
Lise succes bij MD

Lientje je hebt pb.
Succes en sterkte Yellow in het ZH.
Ook voor jou,Lise, succes.
Kwebbeltje, je hebt bericht terug.

Lise succes bij de md

Man gaat ongeveer tweede week februari weer aan de slag. Waar precies en voor hoeveel weken hij dan steeds weg is horen we nog. Het is in elk geval wel minimaal 2 a 3 uur rijden hiervandaan dus hij krijgt wel ergens kost en inwoning.
En heeft dan in elk geval werk tot de zomer. Heel fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven