Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Yellow :hug: Als ik iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Ik heb zojuist de uitslag van de cardioloog gekregen. Alles ziet er goed uit, er zijn geen afwijkingen gevonden aan de hartkleppen en de grote lichaamsslagader is niet verwijd.

Wat een geruststelling! Hiermee is het dus uitgesloten dat ik Marfan heb. Maakte me wel een klein beetje zorgen omdat er aan 1 kant van de familie wel hart en vaatziektes zijn.
Goed nieuws Kwebbel!
Fijn Kwebbel! :yes:
Een hele opluchting Kwebbeltje, fijn voor je!
Sterkte Cesium bij de tandarts of ben je al geweest :sun:
Lise, volgens mij speel jij ook word feud. Wat is jou naam daar? Ik ben gewoon nartjie, net zoals hier
Alle reacties Link kopieren
Nartjie , wil jij ook weten waarvoor er bij mij geduimd moet worden?
Want dan stuur ik je dat ook even via wordfeud.

Kwebbeltje, dat is een opluchting.

Ik heb vanmiddag zorgkind op de SEH afgeleverd.
Zijn vader is daar met de ambulance binnengebracht. Gevallen en veel bloed verloren.
Zorgkind was volledig in de stress.
Zijn zus was er al maar liet niks horen. Dus uiteindelijk heb ik hem er ook maar naartoe gebracht. Toen kalmeerde hij wat.
Tot nu toe alleen gehoord dat ze bloedtranfusies aan het geven zijn en dat alle alarmen een keer afgegaan zijn.
Hoe dat nu weer gaat aflopen...
lientje69 wijzigde dit bericht op 22-01-2019 16:35
0.51% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Oh gatsie Lientje, dat zorgkind dan in de stress zit snap ik wel!

Ja echt fijn dat ik weer mijn APK heb gehad haha.
Oh bah Lientje, heel veel sterkte!

Regenboog is echt een held. Die heeft net vanwege de sneeuw boodschappen gedaan met mijn moeder. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een schrik voor zorgkind, Lientje! Bah.

En fijn dat je APK goed was Kwebbeltje. Je hebt een goede week! Al geprobeerd te rijden in de sneeuw?

Wat fijn, Yellow!

Ik heb het zó koud, ben gewoon helemaal verkrampt. En dan lig ik ook nog onder een dekbed op de bank. :nope:
Ga zo koken en vanavond eerst een presentatie van zoon op school bijwonen en daarna naar m'n leesclub. Wel gezellig dus allemaal.
Later is nu
Is goed lientje, maar mag ook via pb.
Dreamer schreef:
22-01-2019 16:53
Oh wat een schrik voor zorgkind, Lientje! Bah.

En fijn dat je APK goed was Kwebbeltje. Je hebt een goede week! Al geprobeerd te rijden in de sneeuw?

Wat fijn, Yellow!

Ik heb het zó koud, ben gewoon helemaal verkrampt. En dan lig ik ook nog onder een dekbed op de bank. :nope:
Ga zo koken en vanavond eerst een presentatie van zoon op school bijwonen en daarna naar m'n leesclub. Wel gezellig dus allemaal.
Ja klopt, ik heb een positieve week haha!
Ik heb vandaag nog niet gereden. Ik was het eigenlijk wel van plan, maar het stond ook al een tijdje op de planning om mijn berging eens op te ruimen. Daar ben ik grotendeels mee bezig geweest. Later vandaag nog boodschappen gedaan voor een huisgenootje, maar de supermarkt is hier 2 straten vandaan. Vond het zonde om daarvoor de auto te starten.
Morgen ga ik wel met de auto ergens naartoe, ik verwacht dan wel dat er nog (wat) sneeuw ligt. Ook een goede oefening ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik raakte dus onverwacht wel een lang stuk aan het rijden in de sneeuw. ( naar het ziekenhuis)
De polderweggetjes en dijken waren slecht maar de snelweg was vrij goed begaanbaar gelukkig

Nu zo dochter naar vrijwilligerswerk brengen en/ of eventueel vanavond nog naar het ziekenhuis.
We wachten maar af. Situatie nog niet stabiel is het laatste nieuws
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje, wat naar weer voor zorgenkind. Veel sterkte!
Oh Lientje, dat vroeg ik me van de week ineens af: Hoe is het met de latex-allergie van je dochter? Of bleek het toch geen allergie te zijn?
Spannend Lientje!

Hier zit operatie twee (en de laatste dus) erop. Met mijn oma gaat het goed, met mij wat minder.
Krukken opgehaald en afgesteld, maar eigenlijk vind ik het best een dingetje.
Morgen word pomp geplaatst. Ben best wel zenuwachtig.
Hoop dat ik alle info kan onthouden.
Ben ook benieuwd of de bussen rijden. Moet om 12 uur in ziekenhuis zijn. Neem de bus van 10.30. Ben ik wel vrieg, maar dan haal ik eerst wat te lezen en ga in het restaurant een lekkere warme cappuchino nemen.


5 feb heb ik eerste videochat met spver.
Alle reacties Link kopieren
Hai. Hier gaat het niet zo, ben vanochtend hard gevallen met mijn fiets vanwege de sneeuw. Knieen bond en blauw en opgezet omdat ik gewoon nog ben gaan werken.. Net gebadderd en nu in bed met melk en Oreo's.

Veel sterkte iedereen, ik lees alles morgen ff bij.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Niet zo best Kohaku. Sterkte


De rest ook sterkte met alles
Alle reacties Link kopieren
Sterkte morgen nartjie.
Is het ziekenhuis ver weg?

Kohaku, dat is het nadeel van sneeuw. Rot hoor. Voor jou ook sterkte .

Kwebbeltje, ze heeft zelf speciale latexvrije handschoenen gekocht. En sindsdien geen last meer gelukkig.

Zorgkind is weer thuis.
Het was kantje boord met zijn vader en nog maar afwachten hoe het verder gaat. Morgen gaan ze pas verder onderzoek doen, het is nu eerst zorg hem stabiel te houden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ah fijn om te lezen van je dochter.
Heftig dat het nog steeds kritiek is met de vader van zorgkind.

Sterkte Kohaku! Ik ben ook 1 keer flink onderuit gegaan met de fiets. Heb 6 weken in het gips gezeten. Sindsdien heb ik het er nooit meer op.

Succes morgen Nartjie.
lientje69 schreef:
22-01-2019 20:25
Sterkte morgen nartjie.
Is het ziekenhuis ver weg?

Kohaku, dat is het nadeel van sneeuw. Rot hoor. Voor jou ook sterkte .

Kwebbeltje, ze heeft zelf speciale latexvrije handschoenen gekocht. En sindsdien geen last meer gelukkig.

Zorgkind is weer thuis.
Het was kantje boord met zijn vader en nog maar afwachten hoe het verder gaat. Morgen gaan ze pas verder onderzoek doen, het is nu eerst zorg hem stabiel te houden.

Ongeveer half uurtje met bus met tussenstop bij station.
En de bus wil nog wel eens te laat komen. En met de evt sneeuw en gladheid wil ik geen risico nemen
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
22-01-2019 20:56
Ongeveer half uurtje met bus met tussenstop bij station.
En de bus wil nog wel eens te laat komen. En met de evt sneeuw en gladheid wil ik geen risico nemen
Gelijk heb je nartjie. Spannend hoor voor je. Ik zal duimen dat het goed gaat.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Zorgkind is behoorlijk van slag. Ik kan hem ook even niet bereiken. Nu komt zijn autisme even sterk naar boven. Pfff best heftig.
Hoop dat het morgen wat beter gaat.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: wat heftig wat er gebeurd is. Zorgkind weet dat hij bij jullie terecht kan dus ik zou hem nu maar even laten. Ik hoop dat het goed komt.

Kohaku: wat ellendig dat je zo hard gevallen bent.

Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven