Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Succes morgen Nartjie!
Sterkte allemaal!

Ik kruip even in mijn studiebubbeltje
Wat is het stil hier. Is iedereen van de sneeuw aan het genieten? Ik vind het sprookjesachtig mooi, die sneeuw, zeker nu de zon ook nog schijnt.

Ik was vanochtend met de klas van mijn zoon mee op bezoek bij een zorginstelling. Dat was erg gezellig en leerzaam. Daarna ben ik wel gesloopt.

Vanmiddag neemt mijn man de honneurs dus waar (lunch, tandarts). Oudste zoon vond het niet eerlijk dat ik ‘nooit’ meega. Ik snap het van hem, maar zo’n opmerking hakt er wel in. Ik zou zo graag alles mee willen doen :|
Hier grijs en grauw.

Mijn ‘mantelzorgtaken’ zitten er even op gelukkig. Over een maand pas weer op controle.

Ik ben aan het leren voor mijn examen morgen maar dat gaat niet vanzelf.

En om het compleet te maken is mijn rugpijn weer toegenomen en is het gevoel in mijn bovenbeen verminderd.
Ik kan langer tellen voor ik in slaap val dan Regenboog van de narcose en heb zo 5 toetjes gangen verdient. :cheer: (5 tellen)
Ik heb de pomp. Is een proef set. Voor 3 dagen. Dan de 28e naar dvk. En dan hoop ik dat ik kan starten. Dvk zei het kan ook zijn dat we het uitstellen, nee ik wil nu beginnen. Ik wacht al lang genoeg
Fijn van de pomp Nartjie!

Hehe ik was van de narcose toch wat suffer dan ik dacht. Ik word wakkerder en wakkerder.

Ze waren echt ZO lief vandaag. Van persoon op persoon werd er doorgegeven dat ik ptss heb en dat het me heel erg helpt als ze duidelijk zijn en vertellen wat er gaat gebeuren. En dat deed iedereen. :heart:

Dus ik heb na binnenkomst om half 8 mijn ochtend diazepam en quatiapine op. Dat was wat vroeger op mijn nachtmedicatie dan normaal, en op een nuchtere maag. Dus ik heb letterlijk in een soort cocon wereldje liggen dommelen met Regenboog trouw aan mijn zijde tot ik aan de beurt was. Er kwam ook al heel snel een vrouw van de operatie afdeling zelf die mijn operatie zou leiden die vertelde dat mijn operatie in principe als eerst gepland stond tenzij er een noodgeval tussendoor kwam. Ik was uiteindelijk om half 11 aan de beurt maar ik heb dat wachten dus meer slapend door gebracht.

Ze moesten nog heel hard om me lachen want ze zeiden dat ik aan iets leuks moest denken bij het roesje dus ik riep “roze eenhoorns!”. Dat was blijkbaar heel orgineel. Je word tegenwoordig toch dood gegooid met eenhoorns?

Wel raar.. dat je dan opeens weer wakker bent.. ik mocht uiteindelijk om half 3 naar huis. Zodra ik terug in mijn kamer was moest ik meteen plassen, wat te eten was ook zo weg.

Bij het weggaan vroeg ik mijn verpleegkundige of ze hun gewaarschuwd hadden ofzo na gisteren “nee hoor hoezo?”.. Ik denk dat ik volgende week bij de controle even een bosje bloemen meeneem voor de verpleegkamer.. die zijn niet duur bij de supermarkt..
Wat fijn dat ze zo lief voor je waren :heart:

Succes met de pomp. Je hebt inderdaad lang genoeg gewacht nu, Nartjie.

Lise, succes met de studie! Balen van de pijn :|
Fijn dat het zo goed gegaan is in het ziekenhuis vandaag Yellow!

Hoe gaat het met de pomp nartjie?

Dank je wel Doro, duimen maar voor een voldoende ;-)
Ik kom ook weer even langs.
Fijn dat je de pomp nu eindelijk hebt Nartjie!

Ik ben vanmiddag naar een familielid gereden, die midden in de polder woont. En jullie raden het al, daar strooien ze niet ;) Het grootste gedeelte sneeuw was al weg, alleen langs de berm lag nog sneeuw. Dus zoveel mogelijk in het midden gereden.
Ging goed, soms moest ik wel iemand passeren en moest ik dus even in de berm rijden, dat vond ik wel spannend maar ging erg goed. Ik heb nog nooit met sneeuw/ijzel gereden dus vond dit wel een mooie oefening.

De komende dagen weer werken en 2 verjaardagen, dus het is weer lekker druk. Maar dat is januari toch wel altijd vind ik. Februari heb ik het rustiger gelukkig.
Poef, foto weg
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 24-01-2019 11:22
Reden: Foto weg
95.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het was ook best glad plaatselijk kwebbeltje.

Fijn van de pomp nartjie. Nu hopelijk snel starten!

Yellow, zei ik het niet? Fijn dat dit beter verlopen is. Al zal je nog wel een paar dagen pijn houden denk ik.

Ik zit na een lange dag werken in een ziekenhuis waar ik nog nooit geweest ben.
Zorgkind is met dochter bij zijn vader op bezoek en ik ben de chauffeur.
Zit nu in het restaurant te wachten.
Zijn vader was vandaag stabiel, ze hebben eea in zijn maag dichtgebrand en nu moet hij nog een paar dagen blijven. Het was blijkbaar een stevige maagbloeding.
Mag hier niet roken, niet drinken uiteraard ook dus dat is nogal een behoorlijk probleem uiteraard.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Yellow, fijn dat het nu stukken beter is gelopen in het ziekenhuis, ik heb aan je lopen denken vandaag.
Nartje, is wennen een pomp, maar schommelen van suiker is ook beroerd.
Lientje, sterkte met het wachten en terug rijden naar huis.

Vandaag heel weinig gelopen , de enkel doet nu teveel pijn.
Ik ben op zoek naar dichte schoenen, maar mijn enkelknobbels komen aan de randen tijdens het lopen, ik voel de schroeven en de pin zitten , lekker pijnlijk,dus.
Nu loop ik nog steeds op zomerschoenen en
heb koude voeten.
Dat is naar Hemke.
Kan je niet voor speciaal aangepast schoeisel?
Of gaan al die pennen en schroeven er nog uit?
Dat klinkt heel vervelend Hemke.

@Nartjie, blijven je glucosewaarden goed?

Vader van zorgkind heeft wat verslavingsproblemen Lientje?

Man heeft me even aan een strenge overhoring onderworpen en zegt dat ik het wel ga halen morgen, zelf ben ik nog niet overtuigd :facepalm:
Afijn, morgenmiddag weet ik het!

Morgenochtend dan eerst nog even fijn naar de notaris, niet zo handig gepland.
En ik moet dus morgenmiddag zelf naar de examenlocatie rijden, wat een uur rijden is. Normaal zou ik dat niet meer doen omdat dat eigenlijk niet meer gaat, maar ook dat is niet zo handig gepland, dus ik moet wel.

En de krukken staren me al een dag aan, maar ik durf er niet mee naar buiten. Nou ja, ik durf wel natuurlijk, maar ik vind het echt wel een dingetje. Zo stom.
Hallo allen

Ik heb vanmorgen rustig en vanmiddag druk gehad. Foto's genomen voor het tijdschrift van de patiëntenvereniging. Was leuk, maar daarna druk, want moest even wat dingen kopen en toen gelijk koken, hond uitlaten en naar yoga. Daar wilde ik rustig bijkomen, maar de lerares had een actieve en intensieve les gepland. Ik had al spierpijn in de benen, nou.. dat is nu nog wat erger. Maar goed natuurlijk, want pijn van bewegen :yes:

Nartjie, wat fijn dat de pomp zit. Mijn collega had 'm altijd bij haar onderbroek in, als ze sliep, geloof ik. Het zal wel wennen zijn met slapen. Heb je alle informatie nog wat meegekregen? Je was bang dat je het niet zou onthouden.

Lientje, heftig van die vader. Pf. Vooral ook met de voorgeschiedenis.

Sterkte Hemke. Ik heb zelf winterlaarzen, die ik dus 3x per jaar draag, namelijk als het sneeuwt. Vorig zomer had ik ze bijna weggegooid, want vorige winter geloof ik niet gedragen. Vandaag heel blij dat ik ze had!
ik weet nog niet hoe ik morgen naar het werk ga. Eigenlijk wil ik wel fietsen, maar koud.

Sterkte Kohaku met de blauwe plekken!

Fijn dat het zo goed ging in het ziekenhuis Yellow

En knap dat het rijden lukte Kwebbeltje.

En nu vergeet ik vast nog iemand. Dus voor hen :redrose: :rose:

Tut hebben jullie ook sneeuw?
Later is nu
Dank je Dreamer ;-)
Lise, wij typten tegelijk!
Heel veel succes morgen. Lijkt me ook lastig lopen nu, met krukken. Jeetje, zo'n eind rijden nog.

En Doro, daar wilde ik ook nog wat tegen zeggen hoor, écht. Maar dan moet ik eerst weer helemaal terug lezen.

Dus, nogmaals :hug:

Ik ga naar bed :)_
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2019 21:25
Lise, wij typten tegelijk!
Heel veel succes morgen. Lijkt me ook lastig lopen nu, met krukken. Jeetje, zo'n eind rijden nog.

En Doro, daar wilde ik ook nog wat tegen zeggen hoor, écht. Maar dan moet ik eerst weer helemaal terug lezen.

Dus, nogmaals :hug:

Ik ga naar bed :)_
Ik bedoelde het als grapje hoor.

Moest jij trouwens foto's maken of zelf op de foto?
Ik maakte de foto's. Als er iets is in mijn omgeving, dan doe ik dat. Heb er al eerder ingestaan, foto's van mij dan, toen maakte ik van een regionale bijeenkomst. Wel spannend hoor.

Ik snapte het grapje :-]
Later is nu
Dreamer schreef:
23-01-2019 21:31
Ik maakte de foto's. Als er iets is in mijn omgeving, dan doe ik dat. Heb er al eerder ingestaan, foto's van mij dan, toen maakte ik van een regionale bijeenkomst. Wel spannend hoor.

Ik snapte het grapje :-]
Leuk! Altijd weer leuk om je eigen werk gepubliceerd te zien he?
Even een zwaai naar iedereen! Hoofdpijn, erge hoofdpijn.
Ik heb jullie gelezen maar reageren lukt even niet.
Ach Cesium :hug:
Sterkte, Cesium!

En no worries Dreamer. Ik weet hoe het is. Alles bijhouden lukt mij ook niet altijd. Of liever: vaak niet.

Succes morgen Lise! Klinkt als een super intensieve dag voor je. Op naar de voldoende! :cheer2:
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 23:32
0.90% gewijzigd
Sterkte cesium.

Lise , zijn vader is alcoholist. Hij vind zelf echter dat het wel meevalt. " ach, een paar biertjes per dag"
Maar is vorig jaar zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij met 1100ugl in de rondte reed. Daar raakt een " normaal " mens van in coma.
Hij reed nog vrolijk rond. Zegt genoeg dus..

Succes morgen met je examen.

Zorgkind wil morgen weer naar zijn vader.
Ik heb eigenlijk weinig zin opnieuw taxi te spelen.
Vooral omdat het een ziekenhuis is met een ienieminie restaurant, rotstoeltjes in de centrale hal waarop je daar dan kan zitten ( maar au, alles doet zeer nu ) en er staat een piano waarop iemand 1,5 uur aan het spelen was. Ik heb drie keer de tune van Cheers voorbij horen komen.
Kortom. Moe. Pijn. Vol hoofd. En dientengevolge chagrijnig nu.
Ik moet mijn bed in maar met zo'n vol hoofd slaap ik toch niet :nope:
lientje69 wijzigde dit bericht op 24-01-2019 08:01
0.12% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven