Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Cesium. Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.
Later is nu
Ach Lise :hug: Wel erg confronterend zo. Hopelijk heb je je examen goed gemaakt!
Geslaagd :cheer2:

Nederland is (helaas :P ) weer een piloot rijker ;-)
Yes, gefeliciteerd!
lise1985 schreef:
24-01-2019 16:53

Gefeliciteerd Lise!

En wat Yellow zegt, is echt waar. Het heeft tijd nodig.
Wij hebben hier ook jaren gezegd beter van niet.
Maar uiteindelijk toch ervoor gegaan. Wel zwaar, moeilijk en belastend, dat zeker. Maar geen spijt van.

Het is allemaal nu nog relatief vers. Misschien moet je zeggen, het is op DIT moment niet verstandig.
En over een paar jaar definitief beslissen pas. Wie weet hoe anders alles dan is ( of hoe anders jullie erin komen te staan) :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Jippie, gefeliciteerd Lise!
Later is nu
lise1985 schreef:

Gefeliciteerd!! :cheer2: :cheer2:

Wat voor piloot ben je nu?
Uiteraard iedereen ook nog bedankt voor de felicitaties. Man en ik gaan het vanavond samen vieren! :rose:

We geloven het nog steeds niet helemaal. Maar we beginnen al voorzichtig wat plannen te maken.
Lise: wat ontzettend leuk lijkt me dat. Gefeliciteerd!
Oh Doro, jullie ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik lees de zin dat jullie het gaan vieren, toen dacht ik er ineens aan dat ik jullie niet gefeliciteerd heb. Wat fijn voor jullie!
lientje69 schreef:
24-01-2019 17:02
Gefeliciteerd Lise!

En wat Yellow zegt, is echt waar. Het heeft tijd nodig.
Wij hebben hier ook jaren gezegd beter van niet.
Maar uiteindelijk toch ervoor gegaan. Wel zwaar, moeilijk en belastend, dat zeker. Maar geen spijt van.

Het is allemaal nu nog relatief vers. Misschien moet je zeggen, het is op DIT moment niet verstandig.
En over een paar jaar definitief beslissen pas. Wie weet hoe anders alles dan is ( of hoe anders jullie erin komen te staan) :hug:
Dat is zeker waar hoor. Maar we zijn wel realistisch.

Het is nu afwachten wat de arts eind februari nog voor oplossingen heeft.
Doro75 schreef:
24-01-2019 17:12
Gefeliciteerd!! :cheer2: :cheer2:

Wat voor piloot ben je nu?
Drone
En bedankt iedereen!
lise1985 schreef:
24-01-2019 19:45
Drone
Super cool! 8-)
Kwebbeltje91 schreef:
24-01-2019 19:38
Oh Doro, jullie ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik lees de zin dat jullie het gaan vieren, toen dacht ik er ineens aan dat ik jullie niet gefeliciteerd heb. Wat fijn voor jullie!
Dank je, Kwebbeltje :)
lise1985 schreef:

Gefeliciteerd!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Goedemorgen,

Ik kreeg gisteravond hoofdpijn en dat is met een nacht slapen helaas niet verdwenen.

Ik moet vandaag wat van de jurist horen...
Spanningshoofdpijn Lise? Hopelijk kan de jurist je op weg helpen.

Ik ben vandaag eigenlijk met best een beetje pijn aan de wond wakker geworden.. maar ik heb ook lang doorgeslapen dus mijn pijnstillers hebben ook uit kunnen werken.. Net een nieuwe diclafonac genomen.

Dat is ook zo’n mooie trouwens. Volgens de psychiater mocht ik niks qua pijnstillers bij mijn topiramaat. Bij de huisarts vonden ze het niet verstandig daar tegen in te gaan. Bij de afdeling chirurgie zeiden ze dat het kon zolang ik maar maagbeschermers nam en vervolgens bij de apotheek in het ziekenhuis zeiden ze dat ik die maagbeschermers niet eens nodig heb(regenboog ging mijn medicijnen ophalen en hij heeft ze wel gekocht).

Zo heb ik maandag ook een antibioticakuur gekregen. Die zou ik volgens mijn eigen apotheek allemaal moeten slikken, ook na de operatie. Op de dag van het nuchter zijn moest ik desnoods 3 pillen in de avond. En in het ziekenhuis hebben ze heel die antibioticakuur weer het raam uit gegooid terwijl ze wel beide dezelfde diagnose hadden gesteld.

Maar je hoort wel overal hoe belangrijk het is om antibioticakuren af te maken enzo..

Que?
Wie weet Yellow, maar het zou wel kunnen hoor. Ik voel ook wat spanning in mijn nek.

Frustrerend, die verschillende adviezen zeg. Maar dat herken ik dan ook wel weer van mezelf. Ik zou overigens ook wel de antibioticakuur afmaken.
hallooo

Ik krijg ook diclofinac. Kijken of dat positieve invloed heeft op m'n achillespees. Dokter zei dat hij het op deze manier liever niet voorschreef aan iemand, die fanatiek sport, omdat men daarmee weer over grenzen heengaat. Ik heb hem bezworen, dat ik dat niet zou doen, maar ben eigenlijk toch wel bang dat ik nu langer doorga met 'slechte' dingen. En blij dat ik morgen bij het toernooi dus waarschijnlijk geen of minder pijn zal hebben. Ook niet in elleboog, schouder en ribben .. :)
Daarna zal ik proberen braaf te zijn

Volgens de fysio moet er vooral gezorgd worden voor betere doorbloeding, dus misschien moet ik ook een paar keer per dag met m'n blote voeten door de sneeuw :-] Hij raadde eigenlijk aan om een paar keer een minuut lang met een ijsklontje over de plek te gaan, maar vervolgens deed hij er tape op en die zit er nog steeds én lijkt te helpen.

Afijn
we gaan het zien.

Ik zou inderdaad de kuur ook afmaken, Yellow
Later is nu
Laten we het hopen Dreamer. Het duurt al zo lang.
Er is nooit verder onderzoek naar gedaan in de vorm van een echo o.i.d.?
Ik heb wat moed bijeengeraapt en ga nu voor het eerst met krukken op pad.
Dreamer: diclofenac is nu ook weer geen wondermiddel hoor, ik denk dat je die pees best wel blijft voelen. Succes morgen op het toernooi!

Yellow: ik zou die kuur ook afmaken. Gelukkig dat je nu wel andere pijnstilling mag. Ik kon het me al bijna niet voorstellen dat er niks anders mogelijk zou zijn. Ik slik dagelijks ook maagbeschermer ivm flinke cocktail aan medicijnen, zonder krijg ik echt last van mijn maag.

Lise: sterkte met lopen, laat iedereen maar kijken. Het nieuwtje is er snel vanaf.
Hoi, ik lees nog steeds mee dus ik dacht ik zal eens kort iets posten. :)

Lise, gefeliciteerd, en sterkte met alles. :rose:

Voor de rest ook allemaal sterkte gewenst :rose:
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Ik heb een rondje gelopen met krukken. Een rondje winkelcentrum. Op zich ging het goed, ik kan er goed mee overweg en ik loop er echt wel beter door.
Maar verder werd ik er nogal verdrietig en boos om, en ik voelde me bovendien nogal bekeken. Alsof mensen dachten dat ik voor de lol met krukken liep en me eigenlijk aanstelde.
Al met al deed het wel even iets met me.

@Regenboog, dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven