Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

donderdag 24 januari 2019 om 08:05
Lijkt me toch wel raar nartjie.
Heb je geen last van waar hij naar binnen gaat in je lijf? Dat is toch via een soort inclusief? Of zit ik nu fout?
Gaat zo'n plek op een gegeven moment niet irriteren? Dat schuift toch wat als je beweegt lijkt me.
Heb onrustig geslapen , werd steeds wakker door de pijn. Dus de dag maar weer eens begonnen met paracetamol.
Straks weer met moeder op pad. Wordt een beetje wekelijkse klus zo.
Heb je geen last van waar hij naar binnen gaat in je lijf? Dat is toch via een soort inclusief? Of zit ik nu fout?
Gaat zo'n plek op een gegeven moment niet irriteren? Dat schuift toch wat als je beweegt lijkt me.
Heb onrustig geslapen , werd steeds wakker door de pijn. Dus de dag maar weer eens begonnen met paracetamol.
Straks weer met moeder op pad. Wordt een beetje wekelijkse klus zo.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 24 januari 2019 om 09:44
Oh wat een dubbelfeest, Doro!
Sterkte voor de dames die slecht sliepen. (ik droomde voor de wekker aan dat ik het geluid van de wekker hoorde, dat dat vogeltjes waren en die heb ik stuk voor stuk met een hamertje stilgeslagen
en toen liep 15 minuten later pas de wekker af
)
Man, wat was opstaan moeilijk. Brr..
Succes Lise!

Sterkte voor de dames die slecht sliepen. (ik droomde voor de wekker aan dat ik het geluid van de wekker hoorde, dat dat vogeltjes waren en die heb ik stuk voor stuk met een hamertje stilgeslagen

Man, wat was opstaan moeilijk. Brr..
Succes Lise!
Later is nu

donderdag 24 januari 2019 om 11:21
Wat een goed nieuws Doro! Ik ben heel blij voor je!
Wij hebben net twee uur bij de notaris gezeten. We kwamen voor een overlijdenstestament, maar gaandeweg ook maar meteen een levenstestament opgesteld.
Een moeilijk punt, namelijk de vraag of er nog kinderen komen. Mijn man zei meteen dat het, zoals de situatie nu is en lijkt te blijven, dat niet het geval is. Die kwam wel even binnen.
Nu nog even de stof doornemen, eten en dan in de auto naar het examen. En dan rust!
Ondertussen nog steeds niks van de jurist gehoord, daar baal ik wel van.
Wij hebben net twee uur bij de notaris gezeten. We kwamen voor een overlijdenstestament, maar gaandeweg ook maar meteen een levenstestament opgesteld.
Een moeilijk punt, namelijk de vraag of er nog kinderen komen. Mijn man zei meteen dat het, zoals de situatie nu is en lijkt te blijven, dat niet het geval is. Die kwam wel even binnen.
Nu nog even de stof doornemen, eten en dan in de auto naar het examen. En dan rust!
Ondertussen nog steeds niks van de jurist gehoord, daar baal ik wel van.

donderdag 24 januari 2019 om 15:07
Lise,
Dat moet erg moeilijk zijn. Wij hebben het hier jaren uitgesteld om dezelfde reden maar uiteindelijk toch gedaan.
Maar andere situatie natuurlijk.
Dreamer, arme vogeltjes.
Doro, van harte gefeliciteerd. Wat fijn!
Met moeder te opmeten geweest en de schoenen zijn besteld.
Daarna nog met haar om boodschappen en even naar de loods waar man bezig was. Samen gegeten en nu weer thuis.
Zo eerst eten maken en dan nog maar even languit denk ik.
Morgen werken en dan heb ik weer wat energie nodig.

Maar andere situatie natuurlijk.
Dreamer, arme vogeltjes.

Doro, van harte gefeliciteerd. Wat fijn!
Met moeder te opmeten geweest en de schoenen zijn besteld.
Daarna nog met haar om boodschappen en even naar de loods waar man bezig was. Samen gegeten en nu weer thuis.
Zo eerst eten maken en dan nog maar even languit denk ik.
Morgen werken en dan heb ik weer wat energie nodig.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 24 januari 2019 om 15:53
Ik weet niet of dit nu juist een foute reactie is.. Maar alles is nu natuurlijk wel nog allemaal erg vers he. Jullie moeten nog helemaal wennen aan de nieuwe situatie. Een soort nieuwe manier van leven vinden. Wie weet hoe het over 2 of 3 jaar is.

donderdag 24 januari 2019 om 15:58
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ook dat valt me steeds zwaarderYellowLemon schreef: ↑24-01-2019 15:53Ik weet niet of dit nu juist een foute reactie is.. Maar alles is nu natuurlijk wel nog allemaal erg vers he. Jullie moeten nog helemaal wennen aan de nieuwe situatie. Een soort nieuwe manier van leven vinden. Wie weet hoe het over 2 of 3 jaar is.![]()

donderdag 24 januari 2019 om 15:59
Dank je.JollyRider schreef: ↑24-01-2019 15:55
Lise, sterkte met wéér een acceptatie die je door moet. Lastig.
Hoe ging je examen?
En geen idee, er zaten wel wat lastige vragen tussen

donderdag 24 januari 2019 om 16:22
Je schrijft dat het onverstandig zou zijn. Dat is zeker een goede reden om het niet te doen. Anderzijds is het krijgen van kinderen zo fundamenteel, dat het m.i. praktische bezwaren mag overstijgen.
Wat Yellow ook zegt: het is allemaal nog zo vers. Ik kan me voorstellen dat het voor nu geen juiste beslissing is, maar over een tijd wellicht toch wel. Dat is helemaal aan jullie om te beslissen, hoe ‘onverstandig’ anderen het wellicht zullen vinden.
Het zijn in elk geval lastige, pijnlijke processen om doorheen te gaan. En je beslist natuurlijk niet alleen. Wel fijn dat jullie er voor nu hetzelfde in staan. Nogmaals sterkte