Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
vrijdag 25 januari 2019 om 16:50
lise1985 schreef: ↑25-01-2019 16:25Ik heb een rondje gelopen met krukken. Een rondje winkelcentrum. Op zich ging het goed, ik kan er goed mee overweg en ik loop er echt wel beter door.
Maar verder werd ik er nogal verdrietig en boos om, en ik voelde me bovendien nogal bekeken. Alsof mensen dachten dat ik voor de lol met krukken liep en me eigenlijk aanstelde.
Al met al deed het wel even iets met me.
@Regenboog, dank je wel!

Lijkt me ook lastig. Bij krukken denk je toch aan 'iets aan het been'. Dat zie je bij jou niet. Verder oppassen dat je niet projecteert. Ik kijk ook wel naar 'afwijkingen', maar denk daar helemaal niet vanalles bij. Probeer vaak bemoedigend te glimlachen, maar wat denken de mensen dáár dan bij?
Later is nu

vrijdag 25 januari 2019 om 17:16
Nou heb ik ook 'iets aan het been'. Het is ook wel iets zichtbaar hoor, maar vooral als je me kent.Dreamer schreef: ↑25-01-2019 16:50![]()
Lijkt me ook lastig. Bij krukken denk je toch aan 'iets aan het been'. Dat zie je bij jou niet. Verder oppassen dat je niet projecteert. Ik kijk ook wel naar 'afwijkingen', maar denk daar helemaal niet vanalles bij. Probeer vaak bemoedigend te glimlachen, maar wat denken de mensen dáár dan bij?
De keerzijde was wel dat winkelpersoneel een stuk behulpzamer is

vrijdag 25 januari 2019 om 18:12
Lise
Het is inderdaad wel confronterend zo met die krukken. Wel een voordeel dat winkelpersoneel behulpzamer is
Hier gaat het even iets minder. Deze week veel last van stijve spieren en vermoeidheid. Het weekend 2 verjaardagen dus nog even druk. Morgenavond slaap ik bij een familielid en die heeft een bad. Denk dat ik hem morgenavond maar even van heel dichtbij ga bekijken.

Hier gaat het even iets minder. Deze week veel last van stijve spieren en vermoeidheid. Het weekend 2 verjaardagen dus nog even druk. Morgenavond slaap ik bij een familielid en die heeft een bad. Denk dat ik hem morgenavond maar even van heel dichtbij ga bekijken.
vrijdag 25 januari 2019 om 20:50
Wij blijven hier lachen om Nijn.
Hij heeft nu de keuken ontdekt.
Eergisteren hoorde we een hoop geschraap uit de keuken.
Was hij in de kattenbak geklommen....
Gisteren kwam hij aanslepen met een kartonnen verpakking met 4 flesjes Jillz erin. Die trok hij in zijn bek mee naar de kamer. Verborgen alcoholprobleem?
Hij heeft nu de keuken ontdekt.
Eergisteren hoorde we een hoop geschraap uit de keuken.
Was hij in de kattenbak geklommen....
Gisteren kwam hij aanslepen met een kartonnen verpakking met 4 flesjes Jillz erin. Die trok hij in zijn bek mee naar de kamer. Verborgen alcoholprobleem?

lientje69 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 21:05
0.16% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
vrijdag 25 januari 2019 om 21:05

vrijdag 25 januari 2019 om 22:32

zaterdag 26 januari 2019 om 10:47
AZ-FC Emmen
Maar ik ben a niet zo'n voetbalfan
En b
Ik denk niet dat manlief het op prijs stelt.

Maar ik moest er wel om lachen.
Blijkbaar straal ik toch wat leuks uit ofzo
zaterdag 26 januari 2019 om 10:50
Moyrrie en Lise, sterkte!
Hebben jullie ook een halve pagina aan kleding waar je langs moet scrollen om verder te kunnen lezen?
Een beetje reclame kan ik me voorstellen maar dit is wel héél erg overdreven zeg!
Hebben jullie ook een halve pagina aan kleding waar je langs moet scrollen om verder te kunnen lezen?

Een beetje reclame kan ik me voorstellen maar dit is wel héél erg overdreven zeg!
lientje69 wijzigde dit bericht op 26-01-2019 10:53
0.23% gewijzigd
zaterdag 26 januari 2019 om 10:54
Is vooral op mobiel schijnt het. Dwars door alle adblock heen lees ik op CMtopic.
Ik ben niet de enige blijkbaar.
De TD werkt eraan. Al dagen....