Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zaterdag 26 januari 2019 om 14:56
Inmiddels verhoging en een gevoel alsof ik verkouden ga worden. Ik hoop maar dat het met een rustige dag weer weg gaat.
De officiële uitslag van het examen ook binnengekregen en tot mijn verbazing had ik een uitslag van 93,75%. Ik dacht echt dat ik het met de hakken over de sloot gehaald had. Helaas voor man heb ik het wel beter gedaan dan hem
De officiële uitslag van het examen ook binnengekregen en tot mijn verbazing had ik een uitslag van 93,75%. Ik dacht echt dat ik het met de hakken over de sloot gehaald had. Helaas voor man heb ik het wel beter gedaan dan hem

zaterdag 26 januari 2019 om 16:34
Veel sterkte Moyrie, zet 'm op!
Ik ben gisteren begonnen met Meloxicam. 15 mg. I had vanochtend GEEN pijn toen ik wakker werd. Dat was heel raar en ik heb huilend mijn moeder gebeld :')
Zodra ik ging bewegen was het niet meer pijnloos, maar wel veel beter te doen. Gister half 8 ingenomen, en er moet 24 uur tussen zitten zei de apotheker.
Ga vanavond skippen, zodat ik hem morgen ochtend kan nemen en het 'de pijn komt terug' gedeelte snachts is.
Verder gaat het niet geweldig, maar dikke
voor iedereen.
Ik ben gisteren begonnen met Meloxicam. 15 mg. I had vanochtend GEEN pijn toen ik wakker werd. Dat was heel raar en ik heb huilend mijn moeder gebeld :')
Zodra ik ging bewegen was het niet meer pijnloos, maar wel veel beter te doen. Gister half 8 ingenomen, en er moet 24 uur tussen zitten zei de apotheker.
Ga vanavond skippen, zodat ik hem morgen ochtend kan nemen en het 'de pijn komt terug' gedeelte snachts is.
Verder gaat het niet geweldig, maar dikke

"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zaterdag 26 januari 2019 om 17:25
Forse dosis. Ik heb twee keer 7,5 mg. Ik neem er ‘s ochtends een en ‘s avonds een. Gecombineerd met Tramadol en soms paracetamol.Kohaku schreef: ↑26-01-2019 16:34Veel sterkte Moyrie, zet 'm op!
Verder gaat het niet geweldig, maar dikkevoor iedereen.

zaterdag 26 januari 2019 om 17:28
Ik ben wel streberig ja, dat geef ik eerlijk toe. Maar ik doe niet aan valse bescheidenheid

Het leren viel me wel zwaar met alle pijn en medicijnen.
Wat ik ermee is vliegen

Ik heb op zich geen brevet nodig maar ik heb me wel vast ingedekt, mocht het wel nodig zijn. En nu is het nog wat makkelijker om alle papieren te behalen dan straks waarschijnlijk.

zaterdag 26 januari 2019 om 19:50
Het was met een oprechte knipoog, Lise. Je komt niet over als vals bescheiden en het is echt heel knap om zoiets te doen met alle pijn, medicijnen en alle dingen die je aan je hoofd hebt nu. Dus ik snap je twijfel over of je het gehaald zou hebben.
Ah, je gaat er mee vliegen
Maar leg je dan bijvoorbeeld een vooraf vastgelegd parcours af oid? Als in een snelheidswedstrijd? Of maak je filmpjes / foto’s?
Ik ben nogal fan van drone films. Je kunt zo veel gebieden, gebouwen, evenementen etc op een heel nieuwe manier in beeld brengen. Vind het magisch mooi vaak.
Ah, je gaat er mee vliegen

Maar leg je dan bijvoorbeeld een vooraf vastgelegd parcours af oid? Als in een snelheidswedstrijd? Of maak je filmpjes / foto’s?
Ik ben nogal fan van drone films. Je kunt zo veel gebieden, gebouwen, evenementen etc op een heel nieuwe manier in beeld brengen. Vind het magisch mooi vaak.
zaterdag 26 januari 2019 om 20:10

zaterdag 26 januari 2019 om 20:22
Vind ik toch wel een compliment, dank je wel!Doro75 schreef: ↑26-01-2019 19:50Het was met een oprechte knipoog, Lise. Je komt niet over als vals bescheiden en het is echt heel knap om zoiets te doen met alle pijn, medicijnen en alle dingen die je aan je hoofd hebt nu. Dus ik snap je twijfel over of je het gehaald zou hebben.
Ah, je gaat er mee vliegen![]()
De bedoeling is inderdaad om er camerabeelden mee te maken.

zaterdag 26 januari 2019 om 20:24
Bedoelde je deze?
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/159119/v ... bij-petten
Is om bij weg te dromen. Lijkt me machtig mooi dat werk te kunnen doen. Je verzet letterlijk bergen. Al lijkt het me ook zwaar.
Is om bij weg te dromen. Lijkt me machtig mooi dat werk te kunnen doen. Je verzet letterlijk bergen. Al lijkt het me ook zwaar.

zaterdag 26 januari 2019 om 20:27
Geen dank. Je hebt het zelf gedaan.
Beelden maken. Super gaaf!
Deze filmpjes vond ik ook zo mooi:
https://www.dronethusiast.com/drone-vid ... your-mind/
Maar ook ‘gewoon’ het filmpje dat een buurman maakte door vanuit onze straat-barbecue op te stijgen tot hoog boven de stad. Zoooo mooi! (en het is maar een gewone provinciestad hoor!)
zaterdag 26 januari 2019 om 20:34
Nee die bedoelde ik niet.Doro75 schreef: ↑26-01-2019 20:24Bedoelde je deze?
Maar die klus heeft man ook gedaan

Zal even zoeken naar hoe het heet.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 26 januari 2019 om 20:45
Kijken op you tube Texel 360 fotografie.nl
Daar staan allerlei filmpjes van Richard heerschap./ fa. Plaatsma
Waaronder de zandsuppletie.
Ook te vinden als je Googled op zand opspuiten Texel
Is ook prachtig werk zegt man.
Deed op Texel 50000 kuub zand op een dag.
5,5 miljoen kuub zand is er bijgekomen daar in een half jaar
Daar staan allerlei filmpjes van Richard heerschap./ fa. Plaatsma
Waaronder de zandsuppletie.
Ook te vinden als je Googled op zand opspuiten Texel
Is ook prachtig werk zegt man.
Deed op Texel 50000 kuub zand op een dag.
5,5 miljoen kuub zand is er bijgekomen daar in een half jaar

zaterdag 26 januari 2019 om 21:36
Pff.. volgens mij heeft die anesthesie nog even door gewerkt.
Ik was zo kalm voor mijn doen de laatste paar dagen. Maar vandaag voelt het alsof dat klokje weer begint te tikken in mijn hoofd.. Welk klokje? Ja dat is een goede vraag ik weet het zelf niet eens.
Ik voel me ook heel nerveus rond mijn wond. Gister met het spoelen wilde ik even voelen of mijn huid eromheen ook goed schoon was. En ik heb best wel lange scherpe nagels.. rats precies die wond in. Het ging niet erger bloeden ofzo, maar Damn wat heb ik staan gillen.. Ik wil niet zoals Regenboog eindigen.. Dus bij alles wat ik voel krijg ik de kriebels.. Maar ik volg alle spoel instructies en volgens Regenboog ziet het er goed uit.
1 ding vind ik wel moeilijk.. ze zeggen dat je al je haar weg moet halen. Het liefst met ontharingscreme. Dat chemische spul kon ook geen kwaad in de wond.. Hey guys, ik ben een harig aapje. Maar aan het einde van mijn bilspleet groeien hoogstens wat blonde haartjes.. Ik heb me ingelezen in de oorzaken, en buiten het feit dat het sowieso al voorkomt in mijn familie zijn er wat andere risicofactoren die vele malen logischer zijn dan het hele scheer verhaal.. Die chemische troep werkt ook niet zo goed dus ik vraag me af of ze nu serieus verwachten dat ik voortaan om de 3 dagen(fast grower) met mn complete onderlichaam in de ontharingscrème ga staan tot mijn huid van ellende er als een soort slangenskin afvalt. Maar ik heb vrijdag controle afspraak dus dat dan toch maar eens kritisch bevragen.. ik was een beetje te suf van de operatie toen..
Ik vind het ook kut dat Regenboog nu zoveel doet voor me. Ik lig vooral nog heel veel..
Ik was zo kalm voor mijn doen de laatste paar dagen. Maar vandaag voelt het alsof dat klokje weer begint te tikken in mijn hoofd.. Welk klokje? Ja dat is een goede vraag ik weet het zelf niet eens.
Ik voel me ook heel nerveus rond mijn wond. Gister met het spoelen wilde ik even voelen of mijn huid eromheen ook goed schoon was. En ik heb best wel lange scherpe nagels.. rats precies die wond in. Het ging niet erger bloeden ofzo, maar Damn wat heb ik staan gillen.. Ik wil niet zoals Regenboog eindigen.. Dus bij alles wat ik voel krijg ik de kriebels.. Maar ik volg alle spoel instructies en volgens Regenboog ziet het er goed uit.
1 ding vind ik wel moeilijk.. ze zeggen dat je al je haar weg moet halen. Het liefst met ontharingscreme. Dat chemische spul kon ook geen kwaad in de wond.. Hey guys, ik ben een harig aapje. Maar aan het einde van mijn bilspleet groeien hoogstens wat blonde haartjes.. Ik heb me ingelezen in de oorzaken, en buiten het feit dat het sowieso al voorkomt in mijn familie zijn er wat andere risicofactoren die vele malen logischer zijn dan het hele scheer verhaal.. Die chemische troep werkt ook niet zo goed dus ik vraag me af of ze nu serieus verwachten dat ik voortaan om de 3 dagen(fast grower) met mn complete onderlichaam in de ontharingscrème ga staan tot mijn huid van ellende er als een soort slangenskin afvalt. Maar ik heb vrijdag controle afspraak dus dat dan toch maar eens kritisch bevragen.. ik was een beetje te suf van de operatie toen..
Ik vind het ook kut dat Regenboog nu zoveel doet voor me. Ik lig vooral nog heel veel..
zaterdag 26 januari 2019 om 21:54
Moyrrie en kohaku, sterkte 
Yellow, het is natuurlijk heel logisch dat je wat angstiger bent door mijn verhaal, maar ik ben meer een uitzondering dan de regel, op dat gebied dan.
Maar goed ik snap het wel en we hebben het er natuurlijk ook over, toch wil ik het hier ook nog eens benadrukken.
Oh en maak je ook niet te druk om wat ik doe, dat valt allemaal best mee en ik vind het heel normaal om m'n eigen vriendin een klein beetje te helpen.

Yellow, het is natuurlijk heel logisch dat je wat angstiger bent door mijn verhaal, maar ik ben meer een uitzondering dan de regel, op dat gebied dan.
Maar goed ik snap het wel en we hebben het er natuurlijk ook over, toch wil ik het hier ook nog eens benadrukken.
Oh en maak je ook niet te druk om wat ik doe, dat valt allemaal best mee en ik vind het heel normaal om m'n eigen vriendin een klein beetje te helpen.

Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.
Livin' da StiffmeisterLife!
Livin' da StiffmeisterLife!
zaterdag 26 januari 2019 om 23:09
Hier heb ik het gevoel of er een trein over me heen is gereden.
Zó veel pijn.
Wanden voorstrijken met een roller, naast boodschappen doen en andere huishoudelijke werkzaamheden ná een hele zware werkdag is géén goed idee.
Beetje heel erg teveel van het goede dus.
Lig nu in bed maar heb moeite mijn draai te vinden en in slaap te vallen door de pijn.
Zó veel pijn.
Wanden voorstrijken met een roller, naast boodschappen doen en andere huishoudelijke werkzaamheden ná een hele zware werkdag is géén goed idee.
Lig nu in bed maar heb moeite mijn draai te vinden en in slaap te vallen door de pijn.

zondag 27 januari 2019 om 01:44
Hopelijk lig je ondertussen te slapen.lientje69 schreef: ↑26-01-2019 23:09Hier heb ik het gevoel of er een trein over me heen is gereden.
Zó veel pijn.

zondag 27 januari 2019 om 09:07
Gelukkig nog wel geslapen Yellow.
Wel veel wakker door de pijn. Elke keer als ik me omdraaide zo'n beetje. Maar dacht, ik ga er niet uit en niet forummen want dan slaap ik straks helemaal niet meer.
Ik ben op zulke dagen zó blij met mijn elektrische deken.
Warmte maakt dat de pijn wat zakt en dat ik iets beter kan slapen.
Twee zware dagen achter elkaar trek ik gewoon niet.
Vandaag wil man schaatsen.
Ik bedank voor de eer denk ik.
Vind ijs alleen leuk in een glas met veel slagroom.
Jij was ook nog laat wakker Yellow. Ook pijn?
Wel veel wakker door de pijn. Elke keer als ik me omdraaide zo'n beetje. Maar dacht, ik ga er niet uit en niet forummen want dan slaap ik straks helemaal niet meer.
Ik ben op zulke dagen zó blij met mijn elektrische deken.
Warmte maakt dat de pijn wat zakt en dat ik iets beter kan slapen.
Twee zware dagen achter elkaar trek ik gewoon niet.
Vandaag wil man schaatsen.
Ik bedank voor de eer denk ik.
Vind ijs alleen leuk in een glas met veel slagroom.

Jij was ook nog laat wakker Yellow. Ook pijn?

lientje69 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 10:25
0.18% gewijzigd

zondag 27 januari 2019 om 11:01
Kan me voorstellen dat je depri raakt van zoveel migraine.
Beetje gek misschien, maar heb je al eens een massage tegen de migraine geprobeerd? Ik heb zelf steeds vaker last van hele erge hoofdpijn en dan zitten mijn nek en schouders ook standaard helemaal vast.
zondag 27 januari 2019 om 11:25
Sterkte Cesium 
M'n 'extra pijn' komt gewoon door de pijnstillers heen, wat ik wel verwacht had, dus ga straks lekker in bad. Het regent hier heel hard dus dat mag wel :p
Volgende week eindelijk mijn splints ophalen (5-02) en deze week eerste afspraak maken met ergotherapeut.
Veel afspraken weer.
Veel sterkte iedereen vandaag!

M'n 'extra pijn' komt gewoon door de pijnstillers heen, wat ik wel verwacht had, dus ga straks lekker in bad. Het regent hier heel hard dus dat mag wel :p
Volgende week eindelijk mijn splints ophalen (5-02) en deze week eerste afspraak maken met ergotherapeut.
Veel afspraken weer.
Veel sterkte iedereen vandaag!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”