Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 4 februari 2019 om 11:17
@Lientje, volgens mij lijken wij in sommige opzichten best wel op elkaar.
@GS: ik ben van nature iemand die zichzelf makkelijk wegcijfert. Dat is in mijn situatie nu niet zo handig.
@cesium: mijn man gaat nu ook wat vaker weg zonder mij. Ik ben blij dat we elkaar wat dat betreft ook wel echt vrij laten.
@GS: ik ben van nature iemand die zichzelf makkelijk wegcijfert. Dat is in mijn situatie nu niet zo handig.
@cesium: mijn man gaat nu ook wat vaker weg zonder mij. Ik ben blij dat we elkaar wat dat betreft ook wel echt vrij laten.

maandag 4 februari 2019 om 17:14
Hier zit 2e werkdag erop, ik begin al aardig te wennen daar, al zal het natuurlijk nog wel even een paar weken (of maanden) duren voordat ik echt helemaal ben ingewerkt.
Nu lekker thuis, ben wel erg vermoeid. Voel me echt een oud vrouwtje nu. Morgen word het een hele lange dag dus ik lig er vanavond op tijd in. Dan zal ik misschien niet gelijk slapen maar dan lig ik in ieder geval.
Nu lekker thuis, ben wel erg vermoeid. Voel me echt een oud vrouwtje nu. Morgen word het een hele lange dag dus ik lig er vanavond op tijd in. Dan zal ik misschien niet gelijk slapen maar dan lig ik in ieder geval.

maandag 4 februari 2019 om 17:23
Gecondoleerd doro.
Lekker rustig doen Kwebbeltje
En de rest sterkte.
Zenuwachtig voor morgenmiddag.
Heb vanochtend videochat afgezegt. Had knallende koppijn, die nu pas een beetje aan het zakken is, maar zolang er gedonder is met het weer, dan kan ik het bezuren met knalkende koppijn. Dan kan ik niks hebben, misselijk. Volgens de oogarts zijn het migraine achtige verschijnselen. Ik kan dan alleen Excedrin hebben, maar eigenlihk ook niet want insuline.
Lekker rustig doen Kwebbeltje
En de rest sterkte.
Zenuwachtig voor morgenmiddag.
Heb vanochtend videochat afgezegt. Had knallende koppijn, die nu pas een beetje aan het zakken is, maar zolang er gedonder is met het weer, dan kan ik het bezuren met knalkende koppijn. Dan kan ik niks hebben, misselijk. Volgens de oogarts zijn het migraine achtige verschijnselen. Ik kan dan alleen Excedrin hebben, maar eigenlihk ook niet want insuline.

maandag 4 februari 2019 om 18:45
Nartjie en Moyrrie, sterkte beide met de hoofdpijn.
Ons huwelijk heeft de ultieme relatietest doorstaan. Het behang zit erop.
Er moet nog een keer behangen worden maar dat kan pas als de muur doorgebroken is en de nieuwe tussenwand gezet is.
De kinderen hadden het ons niet makkelijk gemaakt, beide een lastig én verspringend patroon.
Dat was nog even een klusje.
Ons huwelijk heeft de ultieme relatietest doorstaan. Het behang zit erop.
Er moet nog een keer behangen worden maar dat kan pas als de muur doorgebroken is en de nieuwe tussenwand gezet is.
De kinderen hadden het ons niet makkelijk gemaakt, beide een lastig én verspringend patroon.
Dat was nog even een klusje.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 4 februari 2019 om 21:29
Fijn dat je huwelijk het doorstaan heeft, Lientje.
Lise, kijk dan nu alvast naar mogelijkheden dat jij rust kunt nemen, wanneer zij iets gaan doen. Ja, toch opeisen voor jezelf, want als jij op een gegeven moment écht niet meer kunt, ben je nog meer tot 'last'. EN ik denk dat het voor je schoonouders nog vervelender is, te weten dat je voor hen over grenzen gaat, die je juist niet over moet gaan.
Bij mij heeft de fysio vandaag aangegeven niet meer te weten wat te moeten doen tegen mijn achillespees. De diclofenac lijkt nog niet echt te werken, dus de kans is groot dat de huisarts me doorstuurt naar de sportarts in het ziekenhuis. Ik hoop dat die nog een wondertje in een la heeft liggen. Ik stelde al voor dat er een stukje tussenuit gesneden zou worden. Dat schijnen ze dan weer niet te doen
Sterkte morgen Nartjie. Naast het weer zullen de zenuwen ook wel invloed hebben op je hoofd, denk ik.
Lise, kijk dan nu alvast naar mogelijkheden dat jij rust kunt nemen, wanneer zij iets gaan doen. Ja, toch opeisen voor jezelf, want als jij op een gegeven moment écht niet meer kunt, ben je nog meer tot 'last'. EN ik denk dat het voor je schoonouders nog vervelender is, te weten dat je voor hen over grenzen gaat, die je juist niet over moet gaan.
Bij mij heeft de fysio vandaag aangegeven niet meer te weten wat te moeten doen tegen mijn achillespees. De diclofenac lijkt nog niet echt te werken, dus de kans is groot dat de huisarts me doorstuurt naar de sportarts in het ziekenhuis. Ik hoop dat die nog een wondertje in een la heeft liggen. Ik stelde al voor dat er een stukje tussenuit gesneden zou worden. Dat schijnen ze dan weer niet te doen

Sterkte morgen Nartjie. Naast het weer zullen de zenuwen ook wel invloed hebben op je hoofd, denk ik.
Later is nu
dinsdag 5 februari 2019 om 06:34
Ik word al sinds een paar dagen met hoofdpijn wakker. Gelukkig trekt het meestal later wat weg.
Ik denk dat ik te vast slaap.
Ben ook pittig verkouden dus dat zou ook nog de oorzaak kunnen zijn.
Vandaag komen ze de tegelvloer eruit zagen bij ons andere huis.
Omdat de vorige eigenaar nogal aan het rommelen is geweest met water en elektra, is eea afgekeurd.
Nu moet er een nieuwe aardpuls geslagen worden eind deze week en de watermeter verplaatst en aangepast.
Daarvoor moet er een straalbocht in op 1 meter diepte.
Maar Ja, er ligt een tegelvloer....
We lopen nogal tegen veel extra kosten aan momenteel.
Leuk hoor, zo'n tweede huis.. ( Doro >
)
Ik denk dat ik te vast slaap.
Ben ook pittig verkouden dus dat zou ook nog de oorzaak kunnen zijn.
Vandaag komen ze de tegelvloer eruit zagen bij ons andere huis.
Omdat de vorige eigenaar nogal aan het rommelen is geweest met water en elektra, is eea afgekeurd.
Nu moet er een nieuwe aardpuls geslagen worden eind deze week en de watermeter verplaatst en aangepast.
Leuk hoor, zo'n tweede huis.. ( Doro >

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

dinsdag 5 februari 2019 om 09:01
Dank jullie wel Lientje en Cesium. Meestal ontspring ik de dans wel, nu niet blijkbaar. Ik heb man al gezegd dat hij maar een hotelletje moet zoeken
Die heeft gisteren een heel gesprek gehad met zijn nieuwe/oude leidinggevende, over mij. Die leidinggevende vroeg hem naar de impact die het heeft op man, daar had man niet zo bij stil gestaan blijkbaar.
En ze willen man graag langer houden, dus die zit nu in dubio.
En ik zit in twijfel of ik door moet gaan met mijn bestuursactiviteiten. Man vindt dat ik het wel rustiger aan mag doen, maar dat ik niet zomaar moet gaan stoppen.

Die heeft gisteren een heel gesprek gehad met zijn nieuwe/oude leidinggevende, over mij. Die leidinggevende vroeg hem naar de impact die het heeft op man, daar had man niet zo bij stil gestaan blijkbaar.
En ze willen man graag langer houden, dus die zit nu in dubio.
En ik zit in twijfel of ik door moet gaan met mijn bestuursactiviteiten. Man vindt dat ik het wel rustiger aan mag doen, maar dat ik niet zomaar moet gaan stoppen.

dinsdag 5 februari 2019 om 09:36
lientje69 schreef: ↑05-02-2019 06:34Nu moet er een nieuwe aardpuls geslagen worden eind deze week en de watermeter verplaatst en aangepast.
Leuk hoor, zo'n tweede huis.. ( Doro >)

We hopen maar dat de aardpuls en straalbocht (nog nooit van gehoord) bij ons huisje in orde zijn

Nogmaals bedankt voor jullie medeleven. Dat is fijn. Uitvaart is nu grotendeels geregeld.
Nartjie, wat vervelend dat het allemaal maar voortduurt met de pomp. Het zou zo fijn zijn voor je als dat eenmaal rond is. Ik duim mee voor een geluks-13e voor jou.

dinsdag 5 februari 2019 om 09:40
Jeetje Nartjie, wat een geklungel dit. Blijf vertrouwen houden, ook al wordt het je wel moeilijk gemaakt.
Lientje, ik had ook nog nooit van die termen gehoord. Succes. Ik wou dat wij ook wat handiger waren. een beetje zoals jullie. De auto is alweer stuk. Het is een oudje en we willen hem nog niet vervangen. Gelukkig kost de reparatie niet zoveel, maar zelf doen is toch goedkoper.
Beterschap Lise. Van mij mag je stoppen met je bestuursactiviteiten.
Ik begrijp dat je dit wel graag doet en afleiding wil. Misschien is het beter om je afleiding in iets anders te zoeken.
Ik ben nogal van de zekerheden (nou ja, hoe zeker is een vaste baan eigenlijk?) dus ik zou, als ik jou man was, voorlopig kiezen voor zijn huidige baan.
Mijn hoofdpijn is gelukkig weg en ik "mag"zo naar het UWV voor een coachingsgesprek. De bus rijdt zo dat ik er 50 minuten te vroeg ben
Hij rijdt maar 1 keer per uur en terug moet ik misschien ook weer zo lang wachten. Dat is het nadeel van een dorp. Ik denk dat ik toch maar met mijn e-bike ga. Dan is het 25 minuten fietsen. Het regent gelukkig niet.
Fijne dag allemaal.
Lientje, ik had ook nog nooit van die termen gehoord. Succes. Ik wou dat wij ook wat handiger waren. een beetje zoals jullie. De auto is alweer stuk. Het is een oudje en we willen hem nog niet vervangen. Gelukkig kost de reparatie niet zoveel, maar zelf doen is toch goedkoper.
Beterschap Lise. Van mij mag je stoppen met je bestuursactiviteiten.

Ik begrijp dat je dit wel graag doet en afleiding wil. Misschien is het beter om je afleiding in iets anders te zoeken.
Ik ben nogal van de zekerheden (nou ja, hoe zeker is een vaste baan eigenlijk?) dus ik zou, als ik jou man was, voorlopig kiezen voor zijn huidige baan.
Mijn hoofdpijn is gelukkig weg en ik "mag"zo naar het UWV voor een coachingsgesprek. De bus rijdt zo dat ik er 50 minuten te vroeg ben

Fijne dag allemaal.
dinsdag 5 februari 2019 om 10:10
Lise, ik zou vooral dingen doen die jou meer energie geven in verhouding tot energie kosten. En vooral dingen die hé echt leuk vind!
Verder helpt bij mij de tactiek van een onbewoond eiland soms.
Ga in gedachten naar een onbewoond eiland. Jij bent daar alleen, temperatuur is goed, je voelt je er prettig en vooral er zijn geen andere mensen en vooral geen andere meningen.
En wat wil jij dan?
Als ik het zo opschrijf klinkt het wat zweverig maar vaak houden wij mensen onbewust rekening met anderen hun mening en een groot verantwoordelijkheidsgevoel en dit kan helpen.
Verder helpt bij mij de tactiek van een onbewoond eiland soms.
Ga in gedachten naar een onbewoond eiland. Jij bent daar alleen, temperatuur is goed, je voelt je er prettig en vooral er zijn geen andere mensen en vooral geen andere meningen.
En wat wil jij dan?
Als ik het zo opschrijf klinkt het wat zweverig maar vaak houden wij mensen onbewust rekening met anderen hun mening en een groot verantwoordelijkheidsgevoel en dit kan helpen.
dinsdag 5 februari 2019 om 10:14