Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

maandag 11 februari 2019 om 16:14
Ja blijven solliciteren hoor!lientje69 schreef: ↑11-02-2019 15:44Nartjie, wat een rommelzootje toch elke keer weer.
Je loopt het wel op zeg!![]()
Yellow, sta je nu wel ergens op een wachtlijst voor hulp?
Ik had zo'n zin in deze baan, vind het echt jammer. De afwijzing was ook wat vaag.
Het kan zijn dat uw cv niet helemaal aansluit of het kan zijn dat uw ervaring niet helemaal is wat wij zoeken.
Met kan beide keren onderstreept.
Ik krijg er een beetje het gevoel bij van: het kan zijn dat we u wat aan de oude kant vinden.
Heb maar weer een andere sollicitatie verstuurd.
Blijf toch nog even proberen voor ik het echt opgeef.
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Flauwekul nartjie. Dat moet je niet denken hoor! Het is hun beroep. Ze moeten er juist zijn voor jou, dat is hun taak!
En natuurlijk is de ene mens wat moeilijker dan de andere. Iedereen is verschillend ten slotte.
Maar dat zou niet uit mogen maken.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

maandag 11 februari 2019 om 17:12
Hoe vervelend ook, ik denk dat je dit een beetje teveel op jezelf betrekt, Nartjie. Deze mensen werken bij een (grote) organisatie, hebben (veel) meer cliënten. Het zou echt apart zijn als ze alleen vanwege jou weggaan. Het ligt aan hun levensfase, het bedrijf, het weer, geen idee, maar echt niet aan jou.
Kut Lientje, dat je afgewezen bent

En Yellow, misschien gewoon een keer een GGZ instelling binnenlopen met je mandje medicijnen, die op de balie gooien en zeggen "dit krijg ik en het helpt niet, de huisarts weet het ook niet meer... en jullie????" Hielp zoiets maar

Later is nu

maandag 11 februari 2019 om 18:15
Ik ben even flink teleurgesteld.
Ik ben al een tijdje actief op een datingsite. Ik kreeg toen een match en met haar had ik leuke gesprekken, we spraken elkaar bijna dagelijks wel.
Omdat we allebei (veel) werken was het er de afgelopen dagen een beetje bij ingeschoten. Ik dacht net: Ik zal haar eens weer een berichtje sturen. Dus ik log in, ga naar mijn inbox..
En onze berichten zijn weg. Evenals haar profiel, nergens meer te vinden.
Djuuuu ik baal echt als een stekker. We hadden zulke leuke gesprekken, ik snap er niks van.
Ben gewoon echt van slag door dit. Bah.
Ik ben al een tijdje actief op een datingsite. Ik kreeg toen een match en met haar had ik leuke gesprekken, we spraken elkaar bijna dagelijks wel.
Omdat we allebei (veel) werken was het er de afgelopen dagen een beetje bij ingeschoten. Ik dacht net: Ik zal haar eens weer een berichtje sturen. Dus ik log in, ga naar mijn inbox..
En onze berichten zijn weg. Evenals haar profiel, nergens meer te vinden.
Djuuuu ik baal echt als een stekker. We hadden zulke leuke gesprekken, ik snap er niks van.
Ben gewoon echt van slag door dit. Bah.

maandag 11 februari 2019 om 18:46
Nee @Lientje. Met de crisisdienst kwam ik er toen niet aan uit. Mijn maatschappelijk werkster ook niet. Week na week veranderde hun verhaal over waar ik naar doorverwezen kon worden. Ik ben toen uiteindelijk via de huisarts doorverwezen naar een hulpverlener in een andere stad en die kwamen eigenlijk met het verhaal hoe ik het zag, en zoals het de bedoeling was zoals mijn ex therapeute het bedoeld had tot ze zwanger raakte, maar ze durfde het niet aan omdat ik die overdosis genomen had. Dus verwezen ze me naar 1 optie in een klein dorp op een niet te doene reisafstand, die ook nog eens in overgang lag naar een fusie met een grotere organisatie, of eigenlijk weer Mja.. terug bij af. Ik heb daarna nog twee kleinere instellingen geprobeerd maar die zeggen allebei dat ze me niet genoeg behandelingen kunnen geven aangaande de contracten die ze hebben met de zorgverzekeraars. Ik heb de andere grote behandelaar meerdere malen gecontacteerd met de wachtlijststop maar ze kunnen niks aan de stop doen. De zorgverzekering wil zich er niet mee bemoeien wanneer ik bel. Dus eigenlijk overal waar ik aanklop zeggen ze “je hebt gelijk maar je moet bij ggz Breda zijn”. En het niveau van ggz Breda is “als wij van wc eend”. Daar ben ik mijn traject begonnen en zei konden als enige van allemaal geen diagnose stellen en dat gebruiken ze nu tegen me om weer terug te verwijzen naar persoonlijkheidsstoornissen. En als ik vraag om een onderbouwing dan krijg ik als antwoord dat ik ze moet vertrouwen, terwijl ze alleen nog maar bullshit geleverd hebben, en ik heb nu al 5 rapporten die het tegenovergestelde beweren maar allemaal buiten mijn regio door verhuizing of niet intensief genoeg. En de huisarts noemde me sindsdien structureel een borderliner tot ik heb gezegd dat ik het opgeef. Nu kan je opeens wonderbaarlijk genoeg ook door een moeilijke fase gaan en daar vanzelf overheen komen. Nee lul, ik heb het opgegeven bij je. En een andere huisarts moet me ook niet. Dus kijken wat die psychiater gaat zeggen.
@dreamer het idee is heel verleidelijk. Ik heb al van alles bedacht. Alleen je komt dan bij de eerste deur terecht, balie assistentes, eigenlijk de mensen die nog het makkelijkst vervangen worden van allemaal en het minst invloed hebben.. Dus Mja..
@dreamer het idee is heel verleidelijk. Ik heb al van alles bedacht. Alleen je komt dan bij de eerste deur terecht, balie assistentes, eigenlijk de mensen die nog het makkelijkst vervangen worden van allemaal en het minst invloed hebben.. Dus Mja..

maandag 11 februari 2019 om 18:48
Iemand in een rolstoeler kost veel tijd, is iemand waar je rekening mee moet houden, en ieder menselijk mens heeft daar niet altijd zin in.
Maar iedere hulpverlener die zo’n persoon in zijn eentje midden op straat laat staan is een hufter. Dus niet zo’n onzin praten lieverd, het ligt niet aan jou.

maandag 11 februari 2019 om 19:16
Al het leed mag er zijn hoor Lientje. Het is geen wedstrijd. Ik snap heel goed dat je er van baalt.
Dikke
voor iedereen
Hier een uitgeputte Doro na de afgelopen intensieve periode. Ik heb zo veel mogelijk mijn rust genomen, maar toch. Komende dagen bijtanken. Ik hoef nu in elk geval niet meer na te denken of ik mijn uren kan gaan uitbreiden (elk nadeel...
)
Dikke

Hier een uitgeputte Doro na de afgelopen intensieve periode. Ik heb zo veel mogelijk mijn rust genomen, maar toch. Komende dagen bijtanken. Ik hoef nu in elk geval niet meer na te denken of ik mijn uren kan gaan uitbreiden (elk nadeel...

maandag 11 februari 2019 om 19:44
Het is geen leed hoor. Maar gewoon heel heel heel erg jammer. En ook een gemiste kans voor hun denk ik want ik zeg niet zo gauw zoiets over mezelf, maar ik was hier echt supergeschikt voor en ze zouden een héle goede kandidaat aan me gehad hebben.
Nu zegt natuurlijk iedereen dat van zichzelf ....
Zorgkind zei: zal ik ze ff bellen? Want als er iemand geschikt Is, en goed voor anderen kan zorgen bent u het wel.
Of we rijden erheen. Zal ik het ze wel duidelijk maken!
Ik heb gezegd dat dat niet zo'n goed plan was.
Ik kom er wel overheen
Ben niet werkloos ofzo dus het is geen wereldprobleem
Nu zegt natuurlijk iedereen dat van zichzelf ....
Zorgkind zei: zal ik ze ff bellen? Want als er iemand geschikt Is, en goed voor anderen kan zorgen bent u het wel.
Of we rijden erheen. Zal ik het ze wel duidelijk maken!

Ik heb gezegd dat dat niet zo'n goed plan was.

Ik kom er wel overheen
Ben niet werkloos ofzo dus het is geen wereldprobleem

maandag 11 februari 2019 om 21:21
Jeetje, wat een ellende weer voor een paar van jullie.
Kwebbeltje: heel vervelend als het zo eindigt en je niet weet waaraan het ligt,
Nartjie: het zijn professionele hulpverleners, daar mag je echt wel wat van verwachten. Het ligt zeker niet aan jou!
Doro: neem dan nu je rust, ik kan me voorstellen dat je doodop bent na alles.
Ik wou dat ik meer dagen zoals vandaag had. Nog altijd geen topdag maar wat heb ik veel kunnen doen. Heerlijk gewoon, kan ik echt blij mee zijn.
Fijne avond nog allemaal!
Kwebbeltje: heel vervelend als het zo eindigt en je niet weet waaraan het ligt,

Nartjie: het zijn professionele hulpverleners, daar mag je echt wel wat van verwachten. Het ligt zeker niet aan jou!
Doro: neem dan nu je rust, ik kan me voorstellen dat je doodop bent na alles.
Ik wou dat ik meer dagen zoals vandaag had. Nog altijd geen topdag maar wat heb ik veel kunnen doen. Heerlijk gewoon, kan ik echt blij mee zijn.
Fijne avond nog allemaal!

maandag 11 februari 2019 om 22:18
Cesium - ja, rusten doe ik nu ook zo veel mogelijk. Wat wel fijn is (al klinkt het gek dat fijn te noemen) is dat de uitvaart ging zoals we voor ogen hadden. Een mooi uiteinde van een mooi leven (op het laatste jaar na), dat stelt toch gerust.
Kwebbel - is er misschien een technische reden dat alles weg is? Wie weet kun je de IT’ers achter het platform vragen of er iets is misgegaan? Wie weet zit er aan de andere kant wel iemand net zo hard te balen dat ze alles van jou kwijt is. Ik hoop het in elk geval voor je
Nartjie - ik denk ook niet dat mensen opzeggen door jou. Het ligt eerder aan de organisatie / life events enzo. Heel vervelend voor je.
Kwebbel - is er misschien een technische reden dat alles weg is? Wie weet kun je de IT’ers achter het platform vragen of er iets is misgegaan? Wie weet zit er aan de andere kant wel iemand net zo hard te balen dat ze alles van jou kwijt is. Ik hoop het in elk geval voor je

Nartjie - ik denk ook niet dat mensen opzeggen door jou. Het ligt eerder aan de organisatie / life events enzo. Heel vervelend voor je.

maandag 11 februari 2019 om 23:24
Dat is geen mauwen. Weet je hoe een sterke vrouw ik jou vind. Ik denk juist altijd, die Lientje die mag wel wat liever zijn voor zichzelf en wat meer grenzen stellen voor haar omgeving, maar dat is zo makkelijk gezegd. Hoe jij altijd maar doorgaat voor iedereen terwijl je je zelf niet eens goed voelt. Dus een andere baan zou ik je verschrikkelijk gunnen.
dinsdag 12 februari 2019 om 05:59
Dank je Yellow!YellowLemon schreef: ↑11-02-2019 23:24Dat is geen mauwen. Weet je hoe een sterke vrouw ik jou vind. Ik denk juist altijd, die Lientje die mag wel wat liever zijn voor zichzelf en wat meer grenzen stellen voor haar omgeving, maar dat is zo makkelijk gezegd. Hoe jij altijd maar doorgaat voor iedereen terwijl je je zelf niet eens goed voelt. Dus een andere baan zou ik je verschrikkelijk gunnen.

Gek genoeg heb ik het juist andersom.
Ik gun jullie zo graag een leuk en pijnvrij leven.
Omdat ik vind dat wat ik heb, nog wel meevalt vergeleken bij jullie.
Ik kan nog best veel.
Met (soms veel) pijn weliswaar, maar toch.
Ik snap iets alleen niet zo goed als ik er nu over nadenk.
Pijn is een waarschuwingsteken van je lijf dat er iets niet goed is.
Nu heb ik altijd begrepen, dat als het chronische pijn is, het geen waarschuwingssignaal meer is maar " normaal " is.
Nou ja , niet normaal natuurlijk maar het heeft geen " pas op" functie meer.
Dus probeer ik mijn pijn gewoon te negeren voorzover dat gaat en maar door te gaan.
Tot het echt NIET meer gaat en mijn lichaam in mijn geval dus letterlijk uitvalt ( niet meer kunnen lopen)
Maar ik ga dus gewoon maar door want die pijn is chronisch en heeft geen alarmfunctie en is dus normaal.
Toch is dat blijkbaar niet goed. Want: uitval.
Hoe kan dat dan? Ik snap het niet.
Kia, lees jij nog mee? Kan jij als arts hier je visie op geven?
Of Char als aankomend arts?
lientje69 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 06:18
0.17% gewijzigd
dinsdag 12 februari 2019 om 06:16
En waarom lig ik niet in mijn bed deze tijd?
De wekker ging om kwart over vijf. Heb ontbijt gemaakt en voor man en zoon brood gesmeerd.
En nu ga ik zo zorgkind naar zijn werk brengen want die trakteert en taarten op zijn brommer is wat lastig meenemen.
Nu zoon uit bed roepen.
Hoe moet dat toch als ik er ooit niet meer zou zijn?
Ik ben denk ik soms echt een beetje té lief.
Planning voor vandaag: zorgkind wegbrengen,naar de stort. Dochter naar trein brengen. Naar moeder op visite.
Voor man naar bouwmarkt.
Dochter ophalen. Zorgkind ophalen. Dochter heen en weer rijden naar vrijwilligerswerk.
Kortom het bordje taxi brandt wederom op mijn auto vandaag.
En ik ga naar de bieb.
Boeken uitzoeken en lekker even nog wat lezen vandaag als iedereen weg is tussendoor.
Want het is weer iets meer dan ik verwacht had als ik zo lees. Eten koken, was en boodschappen met moeder doen komen er ook nog bij nl.
Mmm. Praktisch gezien kan ik de bieb schrappen, maar dat wil ik niet. Stort, bouwmarkt en trein is allemaal dicht bij elkaar dus daarin schrappen is niet handig want dan moet ik donderdag weer rijden daarheen.
Misschien kan zorgkind dochter ophalen van vrijwilligerswerk . Dat scheelt weer iets.
Was draait al. Die kan ik wat moeilijk uitzetten nu.
Okee. Het is officieel.
Ik neem soms echt teveel hooi op mijn vork. Ik wou ook nog kozijnen gaan schuren nl. Die schuif ik toch maar even naar donderdag.
Lijkt me geen goed plan.
De wekker ging om kwart over vijf. Heb ontbijt gemaakt en voor man en zoon brood gesmeerd.
En nu ga ik zo zorgkind naar zijn werk brengen want die trakteert en taarten op zijn brommer is wat lastig meenemen.
Nu zoon uit bed roepen.
Hoe moet dat toch als ik er ooit niet meer zou zijn?

Ik ben denk ik soms echt een beetje té lief.

Planning voor vandaag: zorgkind wegbrengen,naar de stort. Dochter naar trein brengen. Naar moeder op visite.
Voor man naar bouwmarkt.
Dochter ophalen. Zorgkind ophalen. Dochter heen en weer rijden naar vrijwilligerswerk.
Kortom het bordje taxi brandt wederom op mijn auto vandaag.
En ik ga naar de bieb.
Boeken uitzoeken en lekker even nog wat lezen vandaag als iedereen weg is tussendoor.
Want het is weer iets meer dan ik verwacht had als ik zo lees. Eten koken, was en boodschappen met moeder doen komen er ook nog bij nl.
Mmm. Praktisch gezien kan ik de bieb schrappen, maar dat wil ik niet. Stort, bouwmarkt en trein is allemaal dicht bij elkaar dus daarin schrappen is niet handig want dan moet ik donderdag weer rijden daarheen.
Misschien kan zorgkind dochter ophalen van vrijwilligerswerk . Dat scheelt weer iets.
Was draait al. Die kan ik wat moeilijk uitzetten nu.
Okee. Het is officieel.
Ik neem soms echt teveel hooi op mijn vork. Ik wou ook nog kozijnen gaan schuren nl. Die schuif ik toch maar even naar donderdag.

Lijkt me geen goed plan.

dinsdag 12 februari 2019 om 07:20
Sterkte cesium!
Kan me voorstellen dat dat angstig maakt.
Het is sowieso volksziekte nr 1 op dit moment, je lijkt om je heen wel niet anders te horen.
Hoe laat moet je?