Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 10 februari 2019 om 09:27
Goedemorgen ook, trouwens 
Gisteren mijn 1e dienst alleen gedraaid, ging hartstikke goed! Vanmiddag weer werken en dan morgen lekker vrij.
Dit weekend 2 korte diensten, maar wel gelijk de drukste want ik had/heb kookdienst. Moest alleen wel veel bukken en ik kan niet helemaal rechtop staan bij het koken, omdat de afzuigkap íets te laag hangt. Dus voelde het gisteren wel in mijn rug. En er zijn nog wat dingetjes die ergonomisch niet zo goed zijn daar, maar daar wordt als het goed is aan gewerkt.
Hier ook veel regen helaas.

Gisteren mijn 1e dienst alleen gedraaid, ging hartstikke goed! Vanmiddag weer werken en dan morgen lekker vrij.
Dit weekend 2 korte diensten, maar wel gelijk de drukste want ik had/heb kookdienst. Moest alleen wel veel bukken en ik kan niet helemaal rechtop staan bij het koken, omdat de afzuigkap íets te laag hangt. Dus voelde het gisteren wel in mijn rug. En er zijn nog wat dingetjes die ergonomisch niet zo goed zijn daar, maar daar wordt als het goed is aan gewerkt.
Hier ook veel regen helaas.
zondag 10 februari 2019 om 09:42
Dreamer, de winkel uitlopen? Was blij dat ik een karretje had waar ik op kon leunen.
Bij overbelasting komt mijn restletsel duidelijk naar voren, dan weigert mijn rechterkant dienst en ga ik slepen met mijn been.
Bovendien had man de sleutels( ik rij zelf liever niet meer in zo'n situatie) dus in de auto zitten ging ook niet
Afijn.
Ik heb gisteravond wel gemeld dat ik dit niet nog een dag trek dus dat weet hij nu.
Ik lig nu dus ook nog in bed.
Hoor man overigens ook niet nu, die ligt beneden . Die heb ik vannacht meerdere keren horen mopperen over zijn rug. Als hij dan niet kan slapen gaat hij tv kijken.
Denk dat hij toch in slaap gesukkeld is nu op de bank.
Bij overbelasting komt mijn restletsel duidelijk naar voren, dan weigert mijn rechterkant dienst en ga ik slepen met mijn been.
Bovendien had man de sleutels( ik rij zelf liever niet meer in zo'n situatie) dus in de auto zitten ging ook niet
Afijn.
Ik heb gisteravond wel gemeld dat ik dit niet nog een dag trek dus dat weet hij nu.
Ik lig nu dus ook nog in bed.
Hoor man overigens ook niet nu, die ligt beneden . Die heb ik vannacht meerdere keren horen mopperen over zijn rug. Als hij dan niet kan slapen gaat hij tv kijken.
Denk dat hij toch in slaap gesukkeld is nu op de bank.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 10 februari 2019 om 11:39
Wat fijn Kwebbeltje, dat je baan zo fijn is!
En dat er ergonomisch wat aan de keuken gedaan wordt. ook wel prettig.
Dus voor man is het nu toch ook even op, Lientje? Hij heeft die grenzen uiteindelijk ook nodig, natuurlijk. En ik heb altijd de autosleutel bij me, als we samen weggaan. Man is nogal van het 'waaaar zijn m'n sleutels'.. dan vind ik het vooral met regen wel fijn als ik, terwijl hij nog zoekt, alvast kan gaan zitten
Sterkt Cesium!
En dat er ergonomisch wat aan de keuken gedaan wordt. ook wel prettig.
Dus voor man is het nu toch ook even op, Lientje? Hij heeft die grenzen uiteindelijk ook nodig, natuurlijk. En ik heb altijd de autosleutel bij me, als we samen weggaan. Man is nogal van het 'waaaar zijn m'n sleutels'.. dan vind ik het vooral met regen wel fijn als ik, terwijl hij nog zoekt, alvast kan gaan zitten

Sterkt Cesium!
Later is nu

zondag 10 februari 2019 om 17:50
Nou, man is evengoed weer aan de slag gegaan. Ik help wat mee op 20% en toen zoon wat vrienden op visite had , heb ik die ook gelijk aan het werk gezet. Voor hun is sjouwen en slepen makkelijker dan voor mij.
Nu ben ik aan het eten maken. Dwz ik zit op de bank en loop af en toe naar de keuken om in de pan te roeren.
Niet teveel inspanning vandaag maar, lopen ging vanmorgen niet eens, ik zakte gewoon door mijn been heen.
Nu gaat het weer iets beter,kan me nu tenminste weer wat normaler verplaatsen.
Vanmorgen leek ik echt wel een invalide. Het is dat ik geen krukken of rollator heb maar ik kon hem goed gebruiken .

Nu ben ik aan het eten maken. Dwz ik zit op de bank en loop af en toe naar de keuken om in de pan te roeren.
Niet teveel inspanning vandaag maar, lopen ging vanmorgen niet eens, ik zakte gewoon door mijn been heen.
Nu gaat het weer iets beter,kan me nu tenminste weer wat normaler verplaatsen.
Vanmorgen leek ik echt wel een invalide. Het is dat ik geen krukken of rollator heb maar ik kon hem goed gebruiken .
lientje69 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 19:36
0.16% gewijzigd
zondag 10 februari 2019 om 19:06
zondag 10 februari 2019 om 19:39
Kan ik me goed voorstellen parbluemondieu.parbleumondieu schreef: ↑10-02-2019 19:06Ik heb een opklaprolstoel. Perfect voor als man bouwbeurzen en bouwmaterialenwinkels wil bezoeken.
Het is een gedoe om hem uit te vouwen en om hem weer in te klappen, maar ik wordt als een koningin rondgereden.
Alleen kijken mensen soms wat raar als ik uitstap en ga staan.
Ik heb normaal gesproken dat niet nodig hoor. Heb wel vaak pijn maar meestal ga ik net niet zover over mijn grenzen heen dat mijn lichaam het ook echt opgeeft.
Dan ben ik wel heel veel te ver gegaan.

maandag 11 februari 2019 om 08:12
Goedemorgen iedereen!
Vandaag gaat het redelijk, vage hoofdpijn nog maar, dus ik ga maar eens aan de slag. De wasmand zit vol, er ligt overal stof, ik amuseer me voorlopig wel.
Gisteren heb ik het twee uur volgehouden op het verjaardagsfeestje. Veel te veel drukte voor mij, kleindochter was ook helemaal hyper. De ouders kennen elkaar allemaal uit hun studententijd en zien elkaar niet zo vaak meer.
Oh en Dreamer: gefeliciteerd met oudste!
Vandaag gaat het redelijk, vage hoofdpijn nog maar, dus ik ga maar eens aan de slag. De wasmand zit vol, er ligt overal stof, ik amuseer me voorlopig wel.
Gisteren heb ik het twee uur volgehouden op het verjaardagsfeestje. Veel te veel drukte voor mij, kleindochter was ook helemaal hyper. De ouders kennen elkaar allemaal uit hun studententijd en zien elkaar niet zo vaak meer.
Oh en Dreamer: gefeliciteerd met oudste!

maandag 11 februari 2019 om 09:21

maandag 11 februari 2019 om 10:30
Ik heb gelukkig voorlopig geen verjaardagen.
Goedemorgen! Ik ben net wakker. Ik had mijn wekker wat vroeger gezet omdat ik echt in huis wat wilde/moest doen, en mijn koelkast is een beetje leeg.
Maar toen de wekker ging heb ik hem wel gehoord, maar ben weer in slaap gevallen. Had het blijkbaar nodig.
Nu even ontbijten en dan straks richting de supermarkt. Ben niet helemaal 100% lichamelijk aanwezig merk ik.
Goedemorgen! Ik ben net wakker. Ik had mijn wekker wat vroeger gezet omdat ik echt in huis wat wilde/moest doen, en mijn koelkast is een beetje leeg.
Maar toen de wekker ging heb ik hem wel gehoord, maar ben weer in slaap gevallen. Had het blijkbaar nodig.
Nu even ontbijten en dan straks richting de supermarkt. Ben niet helemaal 100% lichamelijk aanwezig merk ik.

maandag 11 februari 2019 om 10:54
maandag 11 februari 2019 om 10:58

maandag 11 februari 2019 om 11:04
Dat zei mijn man ook al

Maar helaas waren het geen open vragen.
Ik heb overigens dus wel ingevuld dat ik het met die stelling eens ben. Al klinkt ziek natuurlijk wat raar. Maar als ik niet beperkt was door mijn gezondheid had ik natuurlijk allang gewerkt.

maandag 11 februari 2019 om 11:04
WW is al aangevraagd, nu volgt er een hele rits met 'taken' die je MOET doen, want anders word je ook nog gekort op je uitkering.
Ik word echt kriegel van dat betuttelende denigrerende toontje van het UWV.