Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Wat leuk Yellow, nog even en je wordt een bn'er haha.

Ik voel me wat grieperig en snotterig. Hopelijk zet het niet door.
Kwebbeltje91 schreef:
11-03-2019 13:57
Wat leuk Yellow, nog even en je wordt een bn'er haha.

Ik voel me wat grieperig en snotterig. Hopelijk zet het niet door.
Eerst maar loodgieter. :@@:

Als iemand de tip heeft waar ik een plopper kan kopen. Bij de Hema en de Praxis in het dorp zijn ze uitverkocht en chemisch spul werkt niet. M’n wc is weer verstopt en wat die klusjesman deed, kan ik ook. Als ik zo’n ding kan kopen tenminste. :facepalm:
Cesium, ze is echt geweldig hè? Enorme bewondering voor haar. Ze heeft geen gemakkelijk leven gehad en dan toch zo warm in het leven staan. Ik gebruik ook veel producten uit haar winkel.

Ik ben inderdaad enorm blij met ons huisje! :) Donderdag gaan we weer. Lang leve de lerarenstaking :cheer:

Yellow, wat goed, zo’n internationale opdracht. Ik ben a-creatief en heb er altijd heel veel bewondering voor.

Zoon begint overigens deze week met de rots en water training bij een fijne kindercoach. Hij vindt het heel spannend. Wij ook voor hem natuurlijk. De situatie op school is gelukkig goed opgelost nu. Heel fijn.
Wat leuk Yellow!

Mijn moeder is deze week jarig. Ze viert het komend weekend en dat kan ik wel handelen. Echter, ze wil het met het gezin op de dag zelf vieren, met elkaar. En dat wil ik gewoon echt niet. Echt niet.
Maar broertje heeft al mega-positief gereageerd op de groeps-app dus ik voel nu al aan dat het me verweten wordt als wij niet komen.

Misschien moet ik toch maar gewoon emigreren naar Verweggistan of zo.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Yellow, ik kan altijd wel jaloers worden van mensen die creatief zijn. Ik kan hooguit creatief boekhouden :)

B12-tekort is geen kwestie van geloof, een HA die dat onzin vindt houdt gewoon zijn vak niet bij.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Yellow: leuk hoor! Jij bent echt creatief, je hebt ons af en toe foto’s laten zien van je huisje en je hebt een goede en gedurfde smaak.

Lise: er is geen middenweg in jouw geval. Je kunt alleen maar duidelijk zijn (en dus de spelbreker in de ogen van je familie), of je slikt de situatie (en gaat je weer kapot ergeren).

Kwebbeltje: ik hoop dat je niet echt verkouden wordt, misschien gaat het morgen beter!

Doro: gelukkig kan kind snel met training beginnen, je hebt het goed aangepakt.
Heb deze net gekleurd voor jullie

Afbeelding
cesium24 schreef:
11-03-2019 16:38
Yellow: leuk hoor! Jij bent echt creatief, je hebt ons af en toe foto’s laten zien van je huisje en je hebt een goede en gedurfde smaak.

Lise: er is geen middenweg in jouw geval. Je kunt alleen maar duidelijk zijn (en dus de spelbreker in de ogen van je familie), of je slikt de situatie (en gaat je weer kapot ergeren).

Kwebbeltje: ik hoop dat je niet echt verkouden wordt, misschien gaat het morgen beter!

Ik hoor hier de wijsheid van mijn maatschappelijk werkster in door.

Ik kan me eeuwig blindstaren op hoe ik het zou willen met mijn ouders. Ik wil niet als de boeman gezien worden, ik wil het goede doen.. Maar de realiteit is, uiteindelijk doe ik altijd mezelf te kort met de keuze die ik maak. En sinds ik dat een soort van onder ogen ben gekomen is het makkelijker geworden en kan ik er meer naar kijken van “welke van deze twee opties is dan nog de minst slechte”.
nartjie schreef:
11-03-2019 18:46

Afbeelding
Dank je, wat leuk!

En wat leuk Yellow, dat je gevraagd bent door een bekende.
Later is nu
EEN plopper, ik heb de mijne bij Blokker vandaan gehaald.
hemke schreef:
11-03-2019 19:07
EEN plopper, ik heb de mijne bij Blokker vandaan gehaald.
Daar waren ze uit het assortiment. :cry:

Ik heb uiteindelijk een crappy plastic geval gevonden. En ik kan je vertellen, dat werkt niet. Dus toen toch maar met hangende pootjes naar mijn pa gebeld want in de stad waar hij werkt waren ze wel op voorraad bij de Praxis. “Oh maar die hebben we thuis gewoon staan”. :facepalm:

Dus die heb ik toenstraks opgehaald, heb de verstopping voor een deel verholpen alleen heb het nog niet helemaal weg en mijn duim gilt moord en brand.

De status is dus voor alsnog halve ontstopster. Maar ik durf de wc in ieder geval te gebruiken. :biggrin:
nartjie schreef:
11-03-2019 18:46

Afbeelding
Dankje! Word er vrolijk van.

Ook bedankt voor de afbeelding met uitleg van die lepels.

Ik hoorde jullie al eens over lepels. Ik wist de gedachte er niet achter.

Ik snapte het wel. Ik leg het altijd uit met punten. Een volgende keer ga ik misschien gewoon die afbeelding geven, doorsturen. Want het uitleggen vind ik soms vermoeiend.

En die afbeelding is in 1x duidelijk
Ik heb trouwens geen 12 spoons per dag. Ik zeg altijd dat ik 5 punten heb. Soms naar 3. In de zomer soms wel 8.

Maar 12 helaas niet.
cesium24 schreef:

En helaas draait het meestal toch op het laatste uit. Dat maakt me echt pissig.
Geinig plaatje nartjie!

Yellow, ik heb op internet gelezen dat je bij een verstopte wc er afwasmiddel op moet gieten met heet water. Dan schijnt het op te lossen.
Google maar eens.

Jolly en yellow, alle huisartsen in ons plattelandspraktijkje zijn een pot nat helaas.

Doro, fijn dat het met zoon beter gaat, hopelijk heeft hij baat bij de rots en watertraining.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
11-03-2019 21:18

Doro, fijn dat het met zoon beter gaat, hopelijk heeft hij baat bij de rots en watertraining.

Ik hoop het ook!
cesium24 schreef:

Dank je!
Nartjie: dankjewel!
Goedemorgen :yawnee:

Nog even hond uitlaten en wij gaan weg. Gelukkig vliegen we van vliegveld in de buurt, maar dan is het nog steeds vroeg.

Ik weet niet of ik hier langs kom, de komende dagen (vast wel, maar dan op mobiel, vind ik toch lastiger)

Sterkte iedereen! :hello:
Later is nu
Veel plezier Dreamer!

Chia, hoe ging het met je moeder?
En goedemorgen iedereen.
Dochter moet zo naar een vroege ochtenddienst.
Deze liep vorige week een beetje in de soep, het was haar eerste keer als omloop en ze bleek de leiding te hebben!
Als Het 17 jarige een pittige opgave, ze had foute sleutels gekregen, kreeg kastjes dus niet open, kon niet bij de medicatie komen en moest blijkbaar te overdracht doen en telefoons en sleutels uitdelen.
Ze stond met één stagiair mbo , die nog maar alleen koffie mocht zetten op 24 dementerenden, waarvan er één ervan overtuigd was overvallen te zijn.

Gelukkig kwam er snel hulp bij, maar dochter had een pittige start van haar dag. :rofl:
Vandaag weer zo'n dienst dus, benieuwd hoe het gaat.

Man moet zo met auto naar garage en zoon naar de Uni, die begint 1 april( geen grap) met zijn afstudeerstage.

En ik ben moe. Heftige dromen weer vannacht, ik heb het in de nacht nog drukker als overdag.
Goede reis Dreamer

Goedemorgen Lientje
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Goede reis Dreamer.

Goedemorgen Lientje en Jolly

Oei pittige dienst Lientje, voor je dochter.
Hier ook een lange dag voor de boeg. Werken tot 3, in die tijd nog vergadering en einde van de middag naar fysio.
Morgen gelukkig even vrij. Is het al 17u?
Veel plezier Dreamer!
Kwebbeltje, we hadden de titel omloop wel gehoord maar wisten niet precies wat het inhield
Onnozel als ik ben, dacht ik eigenlijk dat het betekende dat je bijspringt daar waar nodig was.
Dochter dacht dat het gewoon de benaming voor een korte dienst was.
Blijkbaar hoort daar dus ook sleutels en telefoons uitdelen bij en de overdracht doen.
De sleutels die ze had meegekregen , moesten opgehaald op een andere etage( wist ze ook niet) en het bleken dus óók nog de verkeerde te zijn. Tel daarbij op een dementerende die maar bleef schreeuwen dat ze de politie moest bellen en die op een gegeven moment vroeg of dochter wel te vertrouwen was( want ja met sleutelbos alle kasten proberen te openen en dat lukte niet) en geen verdere hulp, chaos dus.

Dochter zei: ik had strehess!
Paniek! Op zo'n overdreven toon, ze kon het zo leuk en grappig vertellen.
Vandaag weet ze in elk geval ongeveer wat haar te wachten staat.
Jij ook werkze vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven