Gezondheid alle pijlers

ondankbaar kind...

26-08-2014 16:07 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dagje naar dierentuin geweest met de kinderen, was leuk. We kwamen thuis en ze vroeg of ik ( dure) batterijen wilde kopen voor haar Furby. Ik zei nee ik heb al genoeg uitgegeven net. Toen zei ze dat ik geen aardige moeder was...Ok....Waarop ik zei dat deze onaardige moeder het pakje met kleren voor haar even ging ophalen. Nu zit ze het te passen en ze vond de broek ( skinny) te strak en die ander ( gewoon) te los. Ze zit me nu met een porum hier op die bank! Rukken en trekken met een boos gezicht aan die broek! Wat een loeder is het ook zeg..Ik wilde dit ff kwijt hoor, ik word soms moedeloos van haar..
Alle reacties Link kopieren
Oeps, verkeerde pijler...Mods? Kan het naar Kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Had je maar een condoom moeten gebruiken..
Alle reacties Link kopieren
En hoe oud is dat ondankbare kind?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:shellebel schreef op 26 augustus 2014 @ 16:09:

Had je maar een condoom moeten gebruiken..BAM
Alle reacties Link kopieren
Als je kind puber is heeft ze het moeilijker met haarzelf dan jij met haar
Alle reacties Link kopieren
En jij wilde kinderen omdat?



tja, als mijn ouders iedere keer boos waren geworden als ik het niet met dingen eens was.... had mijn vader een heel stuk meer rimpels gehad.



Ik vond mijn ouders ook zó stom omdat ik geen pony mocht.
Alle reacties Link kopieren
Je kind een loeder noemen, gaat me te ver, maar niet voor niets kunnen hele volksstammen hun kind soms achter het behang plakken, daar is niets raars aan.

Ze hebben nukken en een eigen mening en soms is dat lastig, en soms meer dan lastig en dan worden ze puber, brrrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 26 augustus 2014 @ 16:11:

[...]





BAMJa?
Alle reacties Link kopieren
quote:shellebel schreef op 26 augustus 2014 @ 16:09:

Had je maar een condoom moeten gebruiken..Tja als ik dit van te voren wist he wijsneus!
Alle reacties Link kopieren
Bedenk dat het een kind is en niet een volwassene. Ik merk dat ik dat ook wel eens vergeet en dat mijn dochter na een leuke pretparkdag kan zeuren en dreinen om iets anders. Ik denk dan hoe kan ze dat nou doen na een leuke dag, maar haar belevingswereld is nog zo anders.
Alle reacties Link kopieren
Geef haar zakgeld en laat haar zelf bepalen hoe en waaraan ze het uitgeeft. Op is op.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 augustus 2014 @ 16:10:

En hoe oud is dat ondankbare kind?Die is 9.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook geen broeken die ruk zitten.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik zou haar vragen om lekker op haar kamer chagrijnig te gaan zitten wezen. Ik zou geen zin hebben om daar tegenaan te kijken.
Waarom zouden batterijen voor de furby duur moeten zijn? Koop bij de big bazaar gewoon duracel batterijen, kosten geen drol daar. Had je deze ruzie ook niet gehad. En ik vraag me af wie hier nou het kind is. Ze heeft het iig niet van een vreemde.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 26 augustus 2014 @ 16:12:

[...]



Tja als ik dit van te voren wist he wijsneus!Heb je spijt?
Alle reacties Link kopieren
quote:strawberry- schreef op 26 augustus 2014 @ 16:11:

Als je kind puber is heeft ze het moeilijker met haarzelf dan jij met haarNou dat gaat me dan een feestje worden....
Dus omdat het kind niet begrijpt dat een dierentuin heel veel geld kost is het nu een ondankbaar kreng? Want jij kan je niet verplaatsen dat zij nu haar lolletje gehad heeft en graag met de Furby wil spelen? En dat ze baalt omdat de nieuwe kleren niet passen? Allemaal omdat jij veel geld op de toonbank hebt gelegd om naar de dierentuin te gaan?



Ik snap werkelijk niet dat je haar daarop afrekent nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 26 augustus 2014 @ 16:07:

Wat een loeder is het ook zegNeuh... gewoon een normaal kind.
Alle reacties Link kopieren
Breng maar hier hoor.
Je bent zelf nog een beetje kind als je denkt dat kinderen dankbaar zullen zijn en beseffen hoeveel alles kost aan geld en moeite.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou een loeder. Gatver!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 augustus 2014 @ 16:13:

Geef haar zakgeld en laat haar zelf bepalen hoe en waaraan ze het uitgeeft. Op is op.Krijgt ze ook, maar ze moest nieuwe kleren, ze had gewoon niks meer. Dus tja, te strak en te wijd, daartussen zit niks
Alle reacties Link kopieren
Kom je moe thuis van een dag dierentuin, vraag je 1 ding en dan mag het niet om een hele rare reden: omdat je naar de dierentuin bent geweest. Waar valt dat te rijmen in een kinderhoofd.



En zitten je broeken ook nog stom.



Zou ik ook niet blij van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven