ondankbaar kind...
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:07
Vandaag dagje naar dierentuin geweest met de kinderen, was leuk. We kwamen thuis en ze vroeg of ik ( dure) batterijen wilde kopen voor haar Furby. Ik zei nee ik heb al genoeg uitgegeven net. Toen zei ze dat ik geen aardige moeder was...Ok....Waarop ik zei dat deze onaardige moeder het pakje met kleren voor haar even ging ophalen. Nu zit ze het te passen en ze vond de broek ( skinny) te strak en die ander ( gewoon) te los. Ze zit me nu met een porum hier op die bank! Rukken en trekken met een boos gezicht aan die broek! Wat een loeder is het ook zeg..Ik wilde dit ff kwijt hoor, ik word soms moedeloos van haar..
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:17
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 16:14:
Dus omdat het kind niet begrijpt dat een dierentuin heel veel geld kost is het nu een ondankbaar kreng? Want jij kan je niet verplaatsen dat zij nu haar lolletje gehad heeft en graag met de Furby wil spelen? En dat ze baalt omdat de nieuwe kleren niet passen? Allemaal omdat jij veel geld op de toonbank hebt gelegd om naar de dierentuin te gaan?
Ik snap werkelijk niet dat je haar daarop afrekent nu.Gaat niet om het geld maar om het plezier wat ik haar wilde doen en dat is nu alweer vergeten, dat vind ik echt te gek sorry.
Dus omdat het kind niet begrijpt dat een dierentuin heel veel geld kost is het nu een ondankbaar kreng? Want jij kan je niet verplaatsen dat zij nu haar lolletje gehad heeft en graag met de Furby wil spelen? En dat ze baalt omdat de nieuwe kleren niet passen? Allemaal omdat jij veel geld op de toonbank hebt gelegd om naar de dierentuin te gaan?
Ik snap werkelijk niet dat je haar daarop afrekent nu.Gaat niet om het geld maar om het plezier wat ik haar wilde doen en dat is nu alweer vergeten, dat vind ik echt te gek sorry.

dinsdag 26 augustus 2014 om 16:19
Oh my..
Het is een kind hoor! Alles of ze begrijpt dat een dierentuin veel gekost, en dat die dure(?!) batterijen er nu niet van af kunnen. In plaats van zo misplaatst geïrriteerd te reageren kan je het haar beter gewoon uitleggen!
( oja, over die kleren, ik word ook chagrijnig als mn kleren niet passen )
Het is een kind hoor! Alles of ze begrijpt dat een dierentuin veel gekost, en dat die dure(?!) batterijen er nu niet van af kunnen. In plaats van zo misplaatst geïrriteerd te reageren kan je het haar beter gewoon uitleggen!
( oja, over die kleren, ik word ook chagrijnig als mn kleren niet passen )
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 16:19:
[...]
Nou ja, ik denk ook wel eens zoiets als mijn kinderen stierlijk vervelend zijn. Zo zwart op wit op het scherm komt het een beetje cru over, maar ik denk niet meteen dat TO een naar mens is hoor.
Als je dit op een openbaar forum schrijft over je dochter dan vind ik je een loeder ja.
Wie noemt zijn kind nou een loeder.
Zeuren mag maar TO is gewoon agressief.
[...]
Nou ja, ik denk ook wel eens zoiets als mijn kinderen stierlijk vervelend zijn. Zo zwart op wit op het scherm komt het een beetje cru over, maar ik denk niet meteen dat TO een naar mens is hoor.
Als je dit op een openbaar forum schrijft over je dochter dan vind ik je een loeder ja.
Wie noemt zijn kind nou een loeder.
Zeuren mag maar TO is gewoon agressief.
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:20
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:21

dinsdag 26 augustus 2014 om 16:22
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:23
quote:beetjegek schreef op 26 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Ja soms wel ja. En gooi me op de brandstapel.
Nee hoor,
Maar je verwachtingen moet je wel aanscherpen.
Want je kan niet verwachten dat het altijd maar blijheid vrijheid en iedereen is gelukkig met een kind, laat staan dat dankbaarheid in hun gedachte op komt.
[...]
Ja soms wel ja. En gooi me op de brandstapel.
Nee hoor,
Maar je verwachtingen moet je wel aanscherpen.
Want je kan niet verwachten dat het altijd maar blijheid vrijheid en iedereen is gelukkig met een kind, laat staan dat dankbaarheid in hun gedachte op komt.

dinsdag 26 augustus 2014 om 16:23
Je lijkt zelf nog te veel kind ipv een moeder die leiding en sturing geeft. Een kind mag balen, en boos zijn. Ook om verwende dingen. Jij bent er om haar dan uitleg te geven hoe het beter of vriendelijker kan.
En ga aub uitgerust met elkaar schoenen en kleding kopen. Ijsje erna en je hebt meteen een leuk moment samen.
En ga aub uitgerust met elkaar schoenen en kleding kopen. Ijsje erna en je hebt meteen een leuk moment samen.
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:24
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 16:17:
Volgende keer dat je broeken gaat kopen kind meenemen om te kiezen en te passen. Toen mijn dochter negen was hoefde ik het ook niet meer in mijn hoofd te halen om zomaar, zonder overleg, kleren voor haar te kopen .Ze heeft ze gezien voor ik ze bestelde. Ik stuur ze maar terug.
Volgende keer dat je broeken gaat kopen kind meenemen om te kiezen en te passen. Toen mijn dochter negen was hoefde ik het ook niet meer in mijn hoofd te halen om zomaar, zonder overleg, kleren voor haar te kopen .Ze heeft ze gezien voor ik ze bestelde. Ik stuur ze maar terug.