Gezondheid alle pijlers

Ongesteldheid

13-12-2011 23:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
He ik heb een vraagje

Ik ben 15 jaar oud nu en ik was voor het eerst ongesteld in mei, 1 week lang bloedde ik heel erg.. 2 maanden later werd ik weer ongesteld. ik bloedde nu ook 1 week heel erg. In september was ik weer ongesteld. Nog steeds erg.. Maar ik ben nu nog niet ongesteld geweest, is dat erg? en moet ik me nu zorgen maken?
Nee hoor, je hoeft je geen zorgen te maken. Het duurt altijd wel even voordat je cyclus regelmatig is.
Ik hoop dat jouw login-naam niet jouw echte naam is, en let anders heel goed op wat je schrijft, want je bericht kan nog jaren te vinden zijn op google e.d.

En, niet alle antwoorden hier zijn juist, soms zeggen mensen maar wat.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Ik heb ook al seks gehad, natuurlijk wel veilig met condoom, de condoom is niet gescheurd of iets dergelijks, dus dat ik zwanger ben kan haast niet zijn toch?
Het is volstrekt normaal dat de eerste paar menstruaties onregelmatig komen en wisselend van hevigheid zijn. Geen zorgen maken hoor! (tenzij je al seks hebt)
Lieverd, als je regelmatig seks hebt, is het misschien verstandig om ook aan de pil te gaan.

De huisarts kan je een lichte pil voorschrijven.
quote:helene31 schreef op 13 december 2011 @ 23:37:

Lieverd, als je regelmatig seks hebt, is het misschien verstandig om ook aan de pil te gaan.

De huisarts kan je een lichte pil voorschrijven.

Dit dus. Op jouw leeftijd wil je echt geen enkel risico lopen.

Verder is onregelmatige menstruatie(helemaal in het begin) heel normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven