Gezondheid alle pijlers

Ontzettend misselijk

24-06-2016 11:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik hoop dat iemand anders hier ook mee bekend is, maar ik ben dus elke ochtend en avond missselijk. Als ik op mijn LINKER zij lig valt het wel mee maar anders... .

Ik moet jullie wel even vertellen: ben 18 en dde eexamens zijn net voorbij. Tijdens de examenperiode en daarvoor(toen je moest leren) was ik ook echt ontzettend misselijk maar dat kon ik begrijpen. (Ook met diarree en een maag die borrelt).

Nu ben ik geslaagd voor mijn examens(week geleden gehoord) en ik ben nogsteeds ontzettend misselijk. Was wel een periode tijdens de examens dat het even weg was, maar kwam daarna weer terug. (Voor de mensen die meteen denken; ZWANGER. nee. Ben net klaar met ongesteld zijn haha).

Ik ben er alleen zo klaar mee. Je gaat slapen en wordt wakker met een missseljjk gevoel. En ik kan dus alleen op mijn linkerzij liggen. Soms heb ik last van diarree en mn maag borrelt ook. Verder voelt me mond zo droog en...ja vies.... dat ik nu zovaak mijn tandenpoets voordat ik snachts ga slapen en sochtends wakker word, maar er nog niet uitwil.

Hopelijk kan iemand me hiermee verder helpen. Ik wil ook wel naar de dokter gaan maar heb het gevoel alsof het daar te vaag voor klinkt.
Huisarts. Daar krijgt hij voor betaald.
Heb je geen last van maagzuur? Of misselijk door pilgebruik? Bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad, je hebt duidelijk klachten, dus gewoon een afspraak maken!
Het klinkt alsof het gestress komt, antwoord is alleen maar rustig aandoen alles komt goed!
Gefeliciteerd met het behalen van diploma
Het klinkt zeker niet te vaag om naar de huisarts te gaan: maag, darmen, droge mond, nare smaak en misselijkheid. Pak de telefoon en maak een afspraak met iemand die ervoor heeft geleerd: je huisarts.

Veel succes, sterkte en... gefeliciteerd met je diploma.
quote:missy_ecco schreef op 24 juni 2016 @ 11:26:

Heb je geen last van maagzuur?

Dit.

Heb het ook jarenlang gehad, totdat ik een maagzuurremmer (omeprazol) kreeg van de huisarts.
Eet je wel normaal
quote:edda8 schreef op 24 juni 2016 @ 11:27:

Gefeliciteerd met het behalen van diplomaDankjewel!(:
quote:Syenna schreef op 24 juni 2016 @ 11:28:

Het klinkt zeker niet te vaag om naar de huisarts te gaan: maag, darmen, droge mond, nare smaak en misselijkheid. Pak de telefoon en maak een afspraak met iemand die ervoor heeft geleerd: je huisarts.

Veel succes, sterkte en... gefeliciteerd met je diploma. Okej dan ga ik dat doen! Dankjewel (:
Ik denk ook aan maagzuur (wij mogen hier alleen ´denken´ geen diagnose stellen), ga naar de huisarts

Die weet het
quote:Doppinda schreef op 24 juni 2016 @ 11:32:

Eet je wel normaal

Euhm ja denk het wel....sta rond 12uur op(vakantie) ga ik luchen; glas met sap, kwark eb cruesli en wat boterhammen. Gwn zoalls altijd en savonds ook veell groenten.

Ben 18, 164m 48kg(ben gwn dun gebouwd van mezelf want eet gwn genoeg hoor, ik lijn niet ofwat dan ook en ga ook sportopleiding doen en daar mocht je goed voor eten).
Als ik zo laat ontbijt, ben ik ook misselijk.... o.a. door de honger.

Als ik dan ontbijt, voel ik me nog slechter. Moet dan echt even tijd hebben eer het weg gaat.

Bovendien zou ik het niet zo raar vinden dat het nog aanhoudt na een stressvolle maand ;)
Gewoon even mee naar de huisarts gaan die is er voor.

Gefeliciteerd met je diploma!
quote:mwcactus schreef op 24 juni 2016 @ 12:34:

Gewoon even mee naar de huisarts gaan die is er voor.

Gefeliciteerd met je diploma!Dankjewel (:
Je slaat dus 1 maaltijd over?

Zou eerst starten met weer terug naar min. 3 maaltijden per dag. En HA kan ook geen kwaad.
Hoelang slaap je dan? Als ik te lang heb geslapen ben ik ook misselijk, maar dat komt gewoon omdat ik dan een te lege maag heb.

Sap drinken 's ochtends op een lege maag is trouwens niet zo prettig voor je maag, misschien kun je dat vervangen voor water of thee.
Je mist een maaltijd. Ik zou beginnen met regelmatig eten en genoeg eten dat lijkt me al schelen.
quote:hanke321 schreef op 24 juni 2016 @ 12:56:

Je slaat dus 1 maaltijd over?

Zou eerst starten met weer terug naar min. 3 maaltijden per dag. En HA kan ook geen kwaad.Maar hoe zit dat savonds dan, want stel dat dat de reden is wrm ik sochtends misselijk ben. Hoezo ben ik het dan ook savonds.
Kan zijn dat je gewoon honger hebt. Je maag dat aangeeft.
Hoe laat eet je 's avonds voor het laatst? Gefeliciteerd met je diploma.
quote:xfabiana schreef op 24 juni 2016 @ 16:44:

[...]

Maar hoe zit dat savonds dan, want stel dat dat de reden is wrm ik sochtends misselijk ben. Hoezo ben ik het dan ook savonds.Kan verschillende redenen hebben. Hoelaat eet je voor het laatst? Eet je echt alleen ontbijt en avondeten? Kan ook zijn dat je dan teveel eet per maaltijd (aangezien je aangeeft dat je wel voldoende eet, gemiddeld eten mensen tussen de 4 en 7 porties per dag).
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 24 juni 2016 @ 17:56:

Hoe laat eet je 's avonds voor het laatst? Gefeliciteerd met je diploma.Ik eet echt t allerlaatst tussen 1900- 20.00uur
quote:Kwejeebo schreef op 24 juni 2016 @ 19:10:

[...]

Kan verschillende redenen hebben. Hoelaat eet je voor het laatst? Eet je echt alleen ontbijt en avondeten? Kan ook zijn dat je dan teveel eet per maaltijd (aangezien je aangeeft dat je wel voldoende eet, gemiddeld eten mensen tussen de 4 en 7 porties per dag).Nee ik eet smiddags en savonds. En soms tussendoor snackje. Dus eet ong 3x perdag. Sws heb ik veel moeite met ontbijten als ik vroeg opsta juist omdat ik dan al helemaal misselijk ben dus ontbijten vind ik echt helemaal niks.
quote:hanke321 schreef op 24 juni 2016 @ 17:44:

Kan zijn dat je gewoon honger hebt. Je maag dat aangeeft.Ja zou kunnen maar wrm ben ik savonds dan misselijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven