Gezondheid alle pijlers

oogzut

19-08-2009 20:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola!

Ff een question:

Bij tijd en wijlen heb ik onwijs veel last van "slijmerige draadjes "in mijn ogen.

Elke avond maak ik m'n gezicht make-up vrij en sóchtends altijd op non olie basis schoon.

Heb verder geen last van rode/dikke ogen, pijn, branden of dergelijke.

Heb dan wel altijd het gevoel dat m'n ogen gezwollen zijn maar is niet zo.

draadjes zijn ook doorzichtig, dus niet gelig ofzo.

Het is ook niet dat ik er last van heb, maar vindt het (volle)gevoel onder mijn onderste oogleden gewoon naar/irritant.

Weet ook zeker dat het geen allergie is voor de producten die ik gebruik, want dat heb ik al vaker uitgetest.

Ik vondt de HA bellen hiervoor zo onzinnig, puur omdat ik er geen last van heb, maar me puur afvraag hoe, wat en waarom en vooral normaal??

Ciao
Wat gebruik jij veel talen in jouw OP

Verder geen zinnige opmerking hoor , sorry
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Gatver, wat een gore topictitel. Sorry

Zou ha idd even bellen voor info. Jeukt het ook? Even het telefonisch spreekuur eraan wagen, weet je meer.
En ik vind SunsChine dan ook weer zo grappig. Is dat een foutje, of bestond Sunshine al (zal ongetwijfeld).
http://forum.viva.nl/forum/list_message/3447831
het is vast mickey hoogendijk
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Misschien is je traanbuisje verstopt. Heb je veel last van tranende ogen?
@ Maeijken...hahahha sorry, hoor ik ook vaak in m'n omgeving, is vast een of andere tik

@ Amalia.....ja mss toch maar ff doen en ja idd sh bestond al dus denk gooi dr maar een c tussen who care's not me!

@ viva1973....thx voor de link, naar aanleiding daarvan toch maar ff de HA morgen bellen.

Tja bij mij in m'n vriendengroep hebben dr wel meer last van, maar niemand wist dus ook wat het was, en aangezien ik altijd alles wil weten dacht ik, I'll take a change on viva

Bij deze een ieder, bedankt!!!!!

Bye Bye
quote:jessy schreef op 19 augustus 2009 @ 20:59:

Misschien is je traanbuisje verstopt. Heb je veel last van tranende ogen?nee, het voelt zeg maar "vol" aan in mijn onderste ooglid
quote:sunschine schreef op 19 augustus 2009 @ 21:16:

@ Maeijken...hahahha sorry, hoor ik ook vaak in m'n omgeving, is vast een of andere tik

@ Amalia.....ja mss toch maar ff doen en ja idd sh bestond al dus denk gooi dr maar een c tussen who care's not me!

@ viva1973....thx voor de link, naar aanleiding daarvan toch maar ff de HA morgen bellen.

Tja bij mij in m'n vriendengroep hebben dr wel meer last van, maar niemand wist dus ook wat het was, en aangezien ik altijd alles wil weten dacht ik, I'll take a change on viva

Bij deze een ieder, bedankt!!!!!

Bye Bye

Niet lullig bedoeld, maar als je vreemde talen gebruikt doe het dan goed. Het is: who cares en I'll take a chance.

Succes met je oogzut.
Ik zou toch maar even naar de HA gaan en vragen om een verwijzing naar de oogarts.
quote:jessy schreef op 19 augustus 2009 @ 21:23:

Ik zou toch maar even naar de HA gaan en vragen om een verwijzing naar de oogarts.

Tuurlijk, naar de huisarts ga je gelijk voor een verwijzing.

Stel je voor dat je die man/vrouw zelf naar je ogen laat kijken en even laat vertellen wat hij/zij ervan denkt (het schijnt dat huisartsen ook een of andere medische opleiding hebben gehad .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven