Opeens rare cyclus?

woensdag 17 juli 2013 om 05:58
Ik was altijd heel regelmatig ongesteld.
Vanaf november heb ik het bijgehouden. Cyclus is steeds langer geworden valt me op.
28 dagen
28 dagen
30 dagen
28 dagen
33 dagen
31 dagen
34 dagen
Nu zit ik op 36 dagen en nog steeds niks. Nog nooit meegemaakt dit. Heb ik een onregelmatige cyclus? Moet ik hiermee naar de huisarts of is normaal?
Vanaf november heb ik het bijgehouden. Cyclus is steeds langer geworden valt me op.
28 dagen
28 dagen
30 dagen
28 dagen
33 dagen
31 dagen
34 dagen
Nu zit ik op 36 dagen en nog steeds niks. Nog nooit meegemaakt dit. Heb ik een onregelmatige cyclus? Moet ik hiermee naar de huisarts of is normaal?

woensdag 17 juli 2013 om 08:27
Het is normaal idd, maximaal 5 dagen verschil valt sowieso onder regelmatig en af en toe een uitschieter is ook niet erg. Vaak hebben vrouwen af en toe een mislukte cyclus waarin ze geen eisprong hebben gehad, dan kan het zijn dan je zomaar ineens een cyclus 'overslaat'.
Wel ff uitsluiten dat je dan niet zwanger bent natuurlijk.
Wel ff uitsluiten dat je dan niet zwanger bent natuurlijk.
woensdag 17 juli 2013 om 09:15
Ik ben ook tegen de pil. Al die rommel in je lijf, bah. Had echt een nadelige invloed op mijn psyche.
En ook ik hou altijd mijn cyclus bij, is gewoon handig te weten wanneer je ongeveer je menstruatie krijgt.
En ik heb ook een onregelmatige cyclus waar ik na al die jaren bijhouden van weet dat ook daar een regelmaat in zit.
En ook ik hou altijd mijn cyclus bij, is gewoon handig te weten wanneer je ongeveer je menstruatie krijgt.
En ik heb ook een onregelmatige cyclus waar ik na al die jaren bijhouden van weet dat ook daar een regelmaat in zit.
woensdag 17 juli 2013 om 09:32
woensdag 17 juli 2013 om 09:46
quote:tantejo schreef op 17 juli 2013 @ 09:32:
@Himalaya; het kan bij de keuze van je kleding handig zijn alvast die daarop af te stemmen. Ik draag echt niet mijn mooie ondergoed als ik weet dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Maar dat snap jij ook wel, je hebt gewoon zin om te zeiken.
Hoho, ik reageerde alleen op de opmerking 'ik wil weten wanneer ik ongesteld ben'. Weten wanneer je het wórdt lijkt me met een cyclus variërend van 28 tot 34 dagen ook niet echt iets waar je van op aan kan.
Maar ik denk dat jij, gezien je kribbige reactie, snel ongesteld wordt hoor.
@Himalaya; het kan bij de keuze van je kleding handig zijn alvast die daarop af te stemmen. Ik draag echt niet mijn mooie ondergoed als ik weet dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Maar dat snap jij ook wel, je hebt gewoon zin om te zeiken.
Hoho, ik reageerde alleen op de opmerking 'ik wil weten wanneer ik ongesteld ben'. Weten wanneer je het wórdt lijkt me met een cyclus variërend van 28 tot 34 dagen ook niet echt iets waar je van op aan kan.
Maar ik denk dat jij, gezien je kribbige reactie, snel ongesteld wordt hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje