Gezondheid alle pijlers

Opeens rare cyclus?

17-07-2013 05:58 14 berichten
Ik was altijd heel regelmatig ongesteld.

Vanaf november heb ik het bijgehouden. Cyclus is steeds langer geworden valt me op.

28 dagen

28 dagen

30 dagen

28 dagen

33 dagen

31 dagen

34 dagen

Nu zit ik op 36 dagen en nog steeds niks. Nog nooit meegemaakt dit. Heb ik een onregelmatige cyclus? Moet ik hiermee naar de huisarts of is normaal?
Waarom hou je dat zo obsessief bij?

Als je bang bent dat je zwanger bent nu het zolang wegblijft zou ik de pil gaan slikken. Heb je gelijk regelmaat of kun je doorslikken zodat je het helemaal niet vaak meer hoeft te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet waarom je jezelf nu zorgen loopt te maken om niks.. Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus maar kan mij er totaal niet druk om maken!
Komt wel goed, schatje!
Zo lang je niet een jaar niet ongesteld wordt....
27 mensen vinden dit leuk.
Ik ben tegen de pil dus dat is geen optie. Ik hou het bij omdat ik graag controle heb over dingen en wil weten wanneer ik ongesteld ben. Hou daar rekening mee bij het plannen van dingen.

Dus het is gewoon normaal? Fijn om te lezen.
Het is normaal idd, maximaal 5 dagen verschil valt sowieso onder regelmatig en af en toe een uitschieter is ook niet erg. Vaak hebben vrouwen af en toe een mislukte cyclus waarin ze geen eisprong hebben gehad, dan kan het zijn dan je zomaar ineens een cyclus 'overslaat'.

Wel ff uitsluiten dat je dan niet zwanger bent natuurlijk.
Je bent tegen de pil? Waarom?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ben ook tegen de pil. Al die rommel in je lijf, bah. Had echt een nadelige invloed op mijn psyche.

En ook ik hou altijd mijn cyclus bij, is gewoon handig te weten wanneer je ongeveer je menstruatie krijgt.

En ik heb ook een onregelmatige cyclus waar ik na al die jaren bijhouden van weet dat ook daar een regelmaat in zit.
"Want ik wil weten wanneer ik ongesteld ben".

Nou, ik zou zeggen 'dat zie je vanzelf in je onderbroek'. En dan schrijf je het op je blaadje. 'Ik ben ongesteld'.

Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@Himalaya; het kan bij de keuze van je kleding handig zijn alvast die daarop af te stemmen. Ik draag echt niet mijn mooie ondergoed als ik weet dat ik elk moment ongesteld kan worden.

Maar dat snap jij ook wel, je hebt gewoon zin om te zeiken.
Je lichaam is geen atoomklok.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:tantejo schreef op 17 juli 2013 @ 09:32:

@Himalaya; het kan bij de keuze van je kleding handig zijn alvast die daarop af te stemmen. Ik draag echt niet mijn mooie ondergoed als ik weet dat ik elk moment ongesteld kan worden.

Maar dat snap jij ook wel, je hebt gewoon zin om te zeiken.

Hoho, ik reageerde alleen op de opmerking 'ik wil weten wanneer ik ongesteld ben'. Weten wanneer je het wórdt lijkt me met een cyclus variërend van 28 tot 34 dagen ook niet echt iets waar je van op aan kan.

Maar ik denk dat jij, gezien je kribbige reactie, snel ongesteld wordt hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahaha!
Maar ik denk dat je, gezien je kribbige reactie, snel ongesteld wordt hoor.[/quote]

Maar dat is dan mijn mening...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven