ouderdomswratjes???
zondag 9 augustus 2009 om 09:14
Ik heb er geen littekens aan over gehouden. Het zijn kleine schaafwondjes die uiteindelijk weer helemaal wegtrekkken. De grotere waren toch denk ik wel ongeveer 0,5 cm en waren ook wat dikker en donkerbruin (niet echt smakelijk omte zien). De behandeling voel je wel maar ik vond het niet pijnlijk. Het schrapen deed de dermatoloog per wratje in 1 keer, dus niet dat ie een paar keer over hetzelfde wratje heen ging. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder naar de dermatoloog ben gegaan, als ik nu zie hoe mooi het is geworden. Dus als je je er niet prettig bij voelt zou ik ze gewoon weg laten halen
zondag 9 augustus 2009 om 11:39
Ik had er een op mijn 25ste hoor...Op mijn linkerborst. Erg ontsierend, en daarom weg laten halen. Was een oranje/bruinig bol plekje met in mijn geval schilfers erop. Het jeukte ook. Bij mij is het er met een scherp lepeltje afgesneden door de dermatoloog. Ik had nog wel heel lang een paars plekje, maar dat is nu weg.

woensdag 12 augustus 2009 om 18:16
Ik heb er ook last van, een soort schilverige plek.Maar tegen mij zei de dermatoloog dat het wel kwaadaardig kan worden??!!
Uit cosmetish oogpunt heb ik ze weg laten halen ze zaten ( en helaas zitten ) op mijn scheenbeen.Alleen is het weer terug gekomen en ondanks speciale creme nog steeds last van.
Ik ga na mijn vakantie in sept, weet terug want ik vindt het echt storend..op een scheenbeen valt het wel op.
Uit cosmetish oogpunt heb ik ze weg laten halen ze zaten ( en helaas zitten ) op mijn scheenbeen.Alleen is het weer terug gekomen en ondanks speciale creme nog steeds last van.
Ik ga na mijn vakantie in sept, weet terug want ik vindt het echt storend..op een scheenbeen valt het wel op.