Gezondheid alle pijlers

Overgang?

15-04-2018 21:31 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik richting de overgang ga. Ik ben 48 en inmiddels al 3 maanden niet ongesteld geworden. Gisteren een zwangerschapstest gedaan om dat uit te sluiten. Ik ben niet zwanger, dus het zou best eens de overgang kunnen zijn. Ik heb inmiddels al een en ander gelezen op internet, maar ik zoek even ervaringen. Hoe is dit hele proces gegaan; zou dit het begin kunnen zijn of kan het wat anders zijn? Ik heb verder nog weinig last van andere zaken, behalve dat ik wel goed slaap, maar er heel moe uit zie (maar misschien is dat wel wat anders :-D )
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 15:43
Ik weet niet hoe oud je bent en wat je er allemaal aan doet.
Ik ben daar nog stevig en slik er onder ander vitamine E voor om ervoor te zorgen dat het zo blijft. Ook ontzeg ik mezelf geen pret en dat zal ook wel goed helpen. Je weet wat ze zeggen hè, use it or loose it.
O god...nou moet ik denken aan mijn nicht die onlangs zichzelf eens naakt bekeek voor de spiegel. Ze zweert dat haar schaamlippen gaan hangen en dat ze niet meer mooi in haar slip passen :rofl: dan zal ik nu tegen dr zeggen dat ze vitamine E moet gaan slikken! :rofl:
RockOla schreef:
16-04-2018 16:29
O god...nou moet ik denken aan mijn nicht die onlangs zichzelf eens naakt bekeek voor de spiegel. Ze zweert dat haar schaamlippen gaan hangen en dat ze niet meer mooi in haar slip passen :rofl: dan zal ik nu tegen dr zeggen dat ze vitamine E moet gaan slikken! :rofl:
:-D Zeg maar dat ze er blozende zoenlippen van krijgt.
Solomio schreef:
16-04-2018 10:51
Is volgens mij vaak meer leeftijdgerelateerd en niet overganggerelateerd.
Hoe ouder ik word hoe vaker ik er last van heb.
En toevallig is er dan ook nog de overgang.
Correlatie, geen causatie........
Denk ik.


Ik denk dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen! ;)
Ik zal zelf ook maar aan de vitamine E gaan nu! Het verval slaat nu al hard genoeg toe..verschrompelende schaamlippen moet ik er ook niet nog bij hebben..
RockOla schreef:
16-04-2018 16:39
Zal ik doen! ;)
Ik zal zelf ook maar aan de vitamine E gaan nu! Het verval slaat nu al hard genoeg toe..verschrompelende schaamlippen moet ik er ook niet nog bij hebben..
Tja, dat krijg je omdat met de overgang de hele boel daar uitdroogt, zowel aan de oppervlakte als inwendig en vitamine E 200 i.e. zorgt voor je vochthuishouding, dat houdt het in orde.
Werkt echt, dat is dus geen grap. Heb meerdere vrouwen op dit forum geadviseerd om het te nemen en die waren allemaal enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip, ik wist het niet. Ga morgen eens op pad voor vit E!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 16:42
Tja, dat krijg je omdat met de overgang de hele boel daar uitdroogt, zowel aan de oppervlakte als inwendig en vitamine E 200 i.e. zorgt voor je vochthuishouding, dat houdt het in orde.
Werkt echt, dat is dus geen grap. Heb meerdere vrouwen op dit forum geadviseerd om het te nemen en die waren allemaal enthousiast.
Daar is geen wetenschappelijk bewijs voor.
Overigens vind ik schaamlippen er sowieso al vrij verschrompeld uitzien. En onaantrekkelijk.
Kan me niet echt druk maken om nog iets meer verschrompeling.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
16-04-2018 19:01
Daar is geen wetenschappelijk bewijs voor.
Overigens vind ik schaamlippen er sowieso al vrij verschrompeld uitzien. En onaantrekkelijk.
Kan me niet echt druk maken om nog iets meer verschrompeling.
Spreek maar voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
16-04-2018 14:32
Waar ik echt wel wat aan heb is magnesiumcitraat, dat gebruik ik sinds ik 's nachts kramp in mijn kuiten en voeten kreeg, ik schrok soms echt wakker van de pijn, of kon niet slapen door dat rotgevoel als het eraan zat te komen. Ga maar eens die verkrampte spier strekken als je loopt te hinken en te loeien van de pijn O_o En dan daarna ook nog eens dagen spierpijn alsof ik een zware training achter de rug had.
Dat is gelukkig nu vrijwel niet meer. Soms heb ik het nog een beetje en dan smeer ik er 'magnesiumolie' op, dat helpt goed (maar is erg duur).

Verder slik ik al jaren vit. D, in het winterseizoen, en ga van nu af aan maar ook in de zomer door. Vit. D-suppletie wordt aangeraden voor alle vrouwen boven de 50 http://www.vitaminedinformatie.nl/aanvu ... dheidsraad (ik ben bijna 56).

Een paar keer per week neem ik een multi, met oa extra E.
Ik slik al iedere dag magnesium, dus zo heftig als jij het had, zal ik niet hebben. Fijn dat het bij jou nu veel minder is!
Vitamine D is ook een goede.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Fuck man, ik ben in de 40 en ik heb het gevoel dat ik net de puberteit heb overleefd en dan moet je hier weer door heen. Degene die dit heeft verzonnen mogen zij van mij een kopje kleiner maken. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 19:14
Spreek maar voor jezelf.
Dat doe ik toch?

Gebruik jij lekker vit E, doe ik het lekker niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-04-2018 19:54
Fuck man, ik ben in de 40 en ik heb het gevoel dat ik net de puberteit heb overleefd en dan moet je hier weer door heen. Degene die dit heeft verzonnen mogen zij van mij een kopje kleiner maken. Afbeelding
:-D

:hug:
Find people who will make you better (M. Obama)
.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 21:54
Reden: dubbel
99.47% gewijzigd
Solomio schreef:
16-04-2018 19:01
Daar is geen wetenschappelijk bewijs voor.
Overigens vind ik schaamlippen er sowieso al vrij verschrompeld uitzien. En onaantrekkelijk.
Kan me niet echt druk maken om nog iets meer verschrompeling.

Cateautje schreef:
16-04-2018 19:14
Spreek maar voor jezelf.



Blijkbaar doet de overgang ook iets met het begrijpend leesvermogen? @(
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 21:56
0.43% gewijzigd
Scratte schreef:
16-04-2018 21:52
Dus je bent het ermee eens, jouw lippen zien er ook verschrompeld uit?
Cateautje schreef:
16-04-2018 21:54
Dus je bent het ermee eens, jouw lippen zien er ook verschrompeld uit?

Ze hangen tot op mijn enkels. Maar ik ben het eens met Solo. Het boeit me niet :biggrin:


Ik verwonder me vooral over alle drama en narigheid die jij aan de overgang weidt.
Scratte schreef:
16-04-2018 21:56
Ze hangen tot op mijn enkels. Maar ik ben het eens met Solo. Het boeit me niet :biggrin:


Ik verwonder me vooral over alle drama en narigheid die jij aan de overgang weidt.
Drama?!!! Ik geef aan dat ik nauwelijks ergens last van heb.

Over drama gesproken en het leesvermogen tijdens de overgang.
Het doet je humeur in ieder geval geen goed. Ik kwam meelezen voor tips en goede raad maar het lijkt het grote Cateautje topic wel.

De groeten!!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-04-2018 19:54
Fuck man, ik ben in de 40 en ik heb het gevoel dat ik net de puberteit heb overleefd en dan moet je hier weer door heen. Degene die dit heeft verzonnen mogen zij van mij een kopje kleiner maken. Afbeelding
En het fijne is dat je straks ook minder goed tegen drank kan :cry:

en voor TO :

Afbeelding

God, wat mis ik die man !
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-04-2018 22:18
10.68% gewijzigd
nounou
Scratte schreef:
16-04-2018 22:04
Het doet je humeur in ieder geval geen goed. Ik kwam meelezen voor tips en goede raad maar het lijkt het grote Cateautje topic wel.

De groeten!!
Kom op meid, niet projecteren. Dat gruwelhumeur van je is over het hele forum terug te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 21:54
Dus je bent het ermee eens, jouw lippen zien er ook verschrompeld uit?
Doe niet zo flauw zeg !
nounou
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 22:09
Kom op meid, niet projecteren. Dat gruwelhumeur van je is over het hele forum terug te vinden.
Ben je weer leuk bezig?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
16-04-2018 21:54
Dus je bent het ermee eens, jouw lippen zien er ook verschrompeld uit?
Ik zou niet weten hoe je schaamlippen anders zou moeten omschrijven. Verschrompeld, ja, treffend.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
16-04-2018 22:17
Ik zou niet weten hoe je schaamlippen anders zou moeten omschrijven. Verschrompeld, ja, treffend.
Daarom geef ik ook aan dat je maar voor jezelf moet spreken.
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven