Gezondheid alle pijlers

Pfffff wat zwaar dit!!!!!

29-04-2010 15:32 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet met mn gevoel geen raad. Heb net telefoon gekregen van mijn tante met de mededeling dat mijn moeder is opgenomen op de intensive care afdeling van een ziekenhuis in Benidorm. Ze zou vanochtend thuiskomen van vakantie. Ik heb gewerkt en was al superblij dat ze eindelijk thuis zou komen. 2 Jaar geleden heeft ze borstkanker gehad. 1 Borst afgezet, chemo, bestraling.... Daarna kankervrij. Tot 2 maanden geleden. Ze had uitvalsverschijnselen, kwam niet goed meer uit haar woorden. Na onderzoek bleek dat ze een grote hersentumor had. Direct de week erna is ze geopereerd in het Radboud Ziekenhuis. Ze konden helaas de tumor niet helemaal weghalen. Daarna kreeg ze bestralingen. Ze was heel moe en haar haren vielen weer uit. Voordat ze te horen kreeg dat ze die hersentumor had, had ze al een vakantie naar Benidorm geboekt samen met haar 2 zussen en nog andere mensen die ik niet ken. Ze is gegaan maar nu werd ik dus gebeld met dit bericht. Afgelopen dinsdag was ze jarig, ze werd 65. En nu ben ik zoooooooooo bang. Heb geen broers en zussen. Mn 2 kindjes komen zo thuis uit school. Weet niet wat ik nu moet doen. Pffffff voel me helemaal leeg. Wil naar mn moeder, maar dat kan niet. Buiten mooi weer.... ik kan alleen maar huilen...... En hopen dat ik mn moeder nog kan zien/spreken. Wat een rotziekte!!!!!!
Och meid, wat een nieuws!! Ik duim voor je mee.. sterkte met alles wat komen gaat..
Ach Knorretje, wat een erg bericht! Heel veel sterkte.
Wat afschuwelijk!

Kun je je kinderen niet door iemand laten opvangen (vader bijv.) en zelf als een gek naar Benidorm toevliegen?

Dat lijkt me de meest logische actie nu. Of niet?

He gatsie, wat een naar nieuws.

Waarom kun je niet naar haar toe? Heeft je moeder een reisverzekering? Heb je de alarmcentrale die haar zaak behandelt al gebeld?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Wat supersmollie zegt is een goed idee.

Heel veel sterkte meis!
Wat een verschrikkelijk bericht, sterkte.

Mag ik vragen waarom je niet naar Benidorm kan?
Een ticket naar Alicante of Valencia is zo geboekt en vanaf daar ben je zo in Benidorm. Ik zou gewoon echt proberen om z.s.m. naar je moeder te komen als ik jou was. Je kinderen kun je evt. onderbrengen bij familie of vrienden of je zou ze zelfs mee kunnen nemen.
Cum non tum age
Heel veel sterkte...

Zo zwaar dit!

Probeer naar je moeder toe te gaan meid. Het is heel belangrijk dat je nu bij haar kan zijn, voor jullie allebei. Heb je iemand die je kan helpen met regelen? Kunnen de kinderen bij hun vader blijven?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Voor 8 euro zit je al met het vliegtuig in Reus, bij Barcelona.
Wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je op korte termijn naar haar toe kunt om haar te steunen. Informeer bij de reisverzekering e.d. of er een mogelijkheid is dat je op zeer korte termijn er heen kunt vliegen.
Ga er naartoe, weet zeker dat het geregeld kan worden. Alicante of Valencia liggen allebei in de buurt van Benidorm. Alicante volgens mij 40 km. en Valencia 60 km.

Zij ligt niet voor niets op de intensive care en dat moet je niet verkeerd opvatten deze opmerking.
probeer uit alle macht naar je moeder toe te gaan, ik hoop dat het lukt!
Heel veel sterkte Knorretje!
Ik zou ook zeggen, zsm naar je moeder toegaan. Kids bij buren/familie oid afzetten (iedereen begrijpt zo'n reden), (goedkoop) ticket boeken en gaan!!!

Heel veel sterkte en hopelijk kan je nog vele mooie momenten samen doorbrengen voordat de rotziekte dat niet meer mogelijk maakt!
Het spijt me zo voor je... Wat erg. Ik voel helemaal met je mee, ik hoop ook zo dat je naar haar toe kan. Eventueel met kinderen als je ze niet ergens kwijt kan.

Heel veel sterkte, en probeer echt naar haar toe te gaan! Als het enigszins in je bereik ligt.

Knuffel!
Wat een lieve reacties allemaal!!! Bedankt! Hoewel ik hierdoor nog harder ging huilen, doet het mij wel heel goed! Ik wacht eerst het telefoontje van mijn tante (zus van mn moeder) vanavond af. Ze zaten vanmorgen al in de bus die hen naar het vliegveld zou brengen. Ineens kreeg mn moeder een aantal aanvallen achter elkaar. Ze denken nu aan vocht in de hersenen. Maar onderzoek zal dat uitwijzen. Ik kan niet nu stel op sprong weg hier. Heb de zorg voor mijn 2 kids (7 en 9 jaar). Ben alleenstaand en vader is niet in beeld. Heb ook geen broers of zussen, hetgeen voor mij nu ook moeilijk is. Heb wel een lat-relatie, maar mijn vriend woont ruim 110 km verderop. Hij heeft wel beloofd vanavond nog naar mij toe te komen. Hij heeft een zware baan en kan nu echt niet meteen naar me toe komen.
wat een rot verhaal!

jeejtje wat moeilijk zeg!

sterkte!
Bah, wat erg!

En veel te jong.

In ieder geval heel veel sterkte!!!
Wat vreselijk Knorretje. Ik hoop op redelijk goed nieuws voor je vanavond.
Net een telefoontje gehad vanuit Spanje. Gaat nog niet vooruit of achteruit. Kan alle kanten opgaan de komende uren. Ze is niet aanspreekbaar en heeft de hele middag insulten gehad. Zodra dat nodig mocht zijn, ga ik echt direct die kant op. Maar op dit moment is alles nog te onzeker hoe het verder zal gaan. Hè bah, ben best wel een controlefreak, maar kan nu niets doen....... Voelt heeeeel rot.
o meis wat vreselijk voor je allemaal...

ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd en een dikke knuffel
Kunnen je kinderen niet logeren bij vriendjes bijvoorbeeld? Nogmaals veel sterkte
Lieve meid, ga naar je moeder! Al is het maar voor een dagje, dan heb je haar in ieder geval kunnen zien. Ik heb onlangs iets vergelijkbaars meegemaakt en ben zo ontzettend blij dat ik gegaan ben. Niet alleen voor je moeder en voor haar zussen is het fijn als je er bent, maar vooral ook voor jezelf! Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven