Gezondheid alle pijlers

Pfffff wat zwaar dit!!!!!

29-04-2010 15:32 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet met mn gevoel geen raad. Heb net telefoon gekregen van mijn tante met de mededeling dat mijn moeder is opgenomen op de intensive care afdeling van een ziekenhuis in Benidorm. Ze zou vanochtend thuiskomen van vakantie. Ik heb gewerkt en was al superblij dat ze eindelijk thuis zou komen. 2 Jaar geleden heeft ze borstkanker gehad. 1 Borst afgezet, chemo, bestraling.... Daarna kankervrij. Tot 2 maanden geleden. Ze had uitvalsverschijnselen, kwam niet goed meer uit haar woorden. Na onderzoek bleek dat ze een grote hersentumor had. Direct de week erna is ze geopereerd in het Radboud Ziekenhuis. Ze konden helaas de tumor niet helemaal weghalen. Daarna kreeg ze bestralingen. Ze was heel moe en haar haren vielen weer uit. Voordat ze te horen kreeg dat ze die hersentumor had, had ze al een vakantie naar Benidorm geboekt samen met haar 2 zussen en nog andere mensen die ik niet ken. Ze is gegaan maar nu werd ik dus gebeld met dit bericht. Afgelopen dinsdag was ze jarig, ze werd 65. En nu ben ik zoooooooooo bang. Heb geen broers en zussen. Mn 2 kindjes komen zo thuis uit school. Weet niet wat ik nu moet doen. Pffffff voel me helemaal leeg. Wil naar mn moeder, maar dat kan niet. Buiten mooi weer.... ik kan alleen maar huilen...... En hopen dat ik mn moeder nog kan zien/spreken. Wat een rotziekte!!!!!!
quote:knorretje30 schreef op 19 mei 2010 @ 12:21:

[...]

Nee, helaas nog niet. Ze heeft er nu ook nog trombose bij gekregen. Ze ligt dus nog steeds in het ziekenhuis. Maar ze eet en drinkt ook heel weinig, heeft nergens zin in. Ik vroeg nog toen ze uit Spanje kwam of ze daar wel spuitjes heeft gekregen tegen trombose. Maar mn tante zei van niet. Nu blijkt dat ze ook hier in NL geen spuitjes tegen trombose kreeg. De arts die er gisteren was, werkt nog niet lang in dit ziekenhuis en was er behoorlijk boos over en zou de verpleging er op aanspreken. Omdat ze bijna niet haar bed uitkomt, had ze deze namelijk wel behoren te krijgen. Maar ja, nu heeft ze het al en krijgt de dubbele doses. Zit ze ook minstens 6 maanden weer aan vast...... Ze is heel duffig, doof en ziet ook een stuk minder dan voorheen. Hopelijk zijn het bijwerkingen van medicijnen, maar dat is afwachten. Wat vind ik het moeilijk zeg, om haar zo te zien aftakelen!!!!

Ik merk ook wel dat ik zelf behoorlijk kapot ben. De verzorging van mn zoontjes, mn werk, elke dag ziekenhuis, het huishouden..... Gelukkig vanavond iemand die me komt helpen met de kids. Heb een PGB (nog niet zo lang) voor ze en heb er tot nog toe niets mee gedaan. Nu heb ik iemand gevonden die me volgens mij heel goed kan helpen met de begeleiding. Kost in het begin wel energie, maar hoop er op den duur weer wat voor terug te krijgen. Wel heel lief van je trouwens dat je er naar vraagt!!! Thanx, doet me goed!
Wat rot om te horen dat het toch niet zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het zwaar is om dit steeds te combineren met thuis en je werk. Hopelijk komt er toch snel wat vooruitgang.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven