Gezondheid alle pijlers

pijn na spuit

08-09-2010 22:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen mei ben ik bevallen. Na de bevalling kreeg ik een oxytocinespuit in mijn bovenbeen om de placenta geboren te laten worden. Bij mijn andere twee bevallingen heb ik dat ook gehad, maar daar heb ik geen last van gehad. Deze keer kan ik nu, na vier maanden nog precies voelen waar die spuit is gezet. Het voelt alsof er een flinke blauwe plek zit. Er is verder niets van te zien. Iemand een idee hoe zoiets kan? Trekt het nog weg? Ik hoop het wel, want heb geen zin om iedere dag aan de bevalling te moeten denken. En om voor een beurs gevoel naar de huisarts te gaan is ook weer niet nodig. Iemand ervaring?
Ik heb er nog last van, een dof en beursig gevoel in mijn bovenbeen. En ben ruim 7 jaar geleden bevallen
Wat vreemd dat je er nu nog last van hebt. Zou er onderhuids iets beschadigd zijn? Ik zou toch even een bezoekje aan je huisarts brengen hoor. Misschien hebben ze wel in een pees of spier gespoten en heb je daar nog last van. Geen idee, maar de ha kan je daar waarschijnlijk meer over vertellen dan wij.
@Zinderend: Dus jij hebt er ook nog last van? Misschien moet ik er dan maar gewoon aan wennen. Kende het niet van de andere bevallingen.

@Keedy: vind het eigenlijk niet echt iets om mee naar de huisarts te gaan. Het is niet zo dat het verschrikkelijk veel pijn doet of zo. Ben meer nieuwsgierig of iemand weet wat het kan zijn. Beetje vervelend gevoel.
Ik voel het niet eens meer. Behalve als ik bewust op dat stuk bovenbeen druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven