Gezondheid alle pijlers

pil niet in kunnen nemen

05-01-2010 09:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
gisteravond met een vriendin op haar neefje gepast. Door weersomstandigheden (sneeuw) bizar veel zelfs, konden we niet naar huis. Nu neem ik normaal gesproken mijn pil in voordat ik ga slapen (rond 24.00) maar die had ik natuurlijk niet bij me. Vandaag ben k rond 1 thuis moet ik hem dan gewoon innemen?

Heb anderhalve week geleden wel sex gehad met mij vriend. Daarna niet meer en komende week ook niet(zit in t buitenland) heb ik nu een verhoogd risico op zwangerschap? Ben zelf zolang ik de pil slik nog nooit 1 vergeten.

graag jullie advies...
Even googelen op de bijsluiter van je pil, staan alle antwoorden in.
Niks aan het handje, gewoon om 1 uur innemen. En vanavond de volgende weer.
inderdaad innemen bij thuis komst en vanavond.

Ik had vroeger altijd een reservestripje in mn tas, misschien een idee. Heb er toch wel eens gebruik van moeten maken.
alles staat in de bijsluiter.
ja in de 10 jaar dat k em slik nooit zoiets gehad, dus ja doe maar extra strippie in me portomonee. En de bijsluiter heb ik helaas niet bij me vandaar hier, en nou moet ik zeggen dat ik er meestal ook niet echt uit kom met die bijsluiter.....
quote:kiss86 schreef op 05 januari 2010 @ 11:22:

ja in de 10 jaar dat k em slik nooit zoiets gehad, dus ja doe maar extra strippie in me portomonee. En de bijsluiter heb ik helaas niet bij me vandaar hier, en nou moet ik zeggen dat ik er meestal ook niet echt uit kom met die bijsluiter.....Weet niet welke je slikt, maar bij microgynon staat (stond er 2 jaar geleden in ieder geval) een heel makkelijk schema met vragen, beantwoord de vragen en je komt zo bij je antwoord. Dat was echt super duidelijk. Kan me haast niet voorstellen dat het in de bijsluiter niet duidelijk zou staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven