Gezondheid alle pijlers

Pilvraag, spoedje

05-01-2014 23:45 14 berichten
Ok vraag me niet hoe maar ik kom er net achter dat ik dus al 2 dagen de pil vergeten ben. Ik dacht vandaag al van Hmm ik voel m'n rug en rare kramp. Verder niets aan de hand. Kan ik de ongesteldheid nog uitstellen door nu 3 tegelijk te nemen?? Ben namelijk in m pn 2e week en dus nog onlangs ongesteld geweest! Geen seks of id sinds toen dus ben niet bang voor zwangerschap.

(En heb een date woensdag en wil me niet beroerd en dik voelen dan hahaha)

What to do?!?
Je kan hem wel gewoon "doorslikken" maar dan ben je écht niet safe als je seks hebt met je date!
Alle reacties Link kopieren
Als je meer dan 14 pillen gehad hebt is niets aan de hand. Dan heb je nu een stopweek gehad van 2 dagen. Dus veilig, wel kans op doorbraakbloeding. Wel goed blijven slikken!
En uiteraard niet (nooit) drie pillen tegelijk slikken!!!
Heb dus nu 7 pillen gehad, daarna 2 dagen vergeten. Moet ik er gewoon 1 nemen? Neem er soms wel eens 2 als ik een dag ben vergeten dat kan geen kwaad.. Damn voel me dom nu, ga sowieso geen seks hebben woensdag ;)
Staat in de gebruiksaanwijzing wat je moet doen als je pillen bent vergeten dacht ik.
Dikke kans dat je tijdens de volgende strip blijft spotten. En lees de gebruiksaanwijzing! Je bent voorlopig niet veilig
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En twee/drie/hele strip gaat het echt niet oplossen, er zit zo'n papiertje in het doosje, gebruiksaanwijzing, misschien ff lezen....
Het is de tweede week dus volgens mij kan je gewoon de laatst vergeten pil innemen en dan de strip verder gewoon afmaken en ben je veilig.

Dat zegt in ieder geval de gebruiksaanwijzing van mijn pil, maar ik ben een beetje para en zou denk ik 7 dagen condooms gebruiken.
Zeg maar Spijker.
http://www.thuisarts.nl/anticonceptiepi ... l-vergeten
Zeg maar Spijker.
Was al zover met de gebruiksaanwijzing...maar die is erg tegenstrijdig. Staat in een schema: meer dan 2 vergeten--> neem contact op met huisarts. Vervolgens staat er: neem vergeten pil zsm in zelfs als dit betekent dat U twee tabletten tegelijk in moet nemen..

Ga maar gewoon voor 2. En hopen dat t niet doorzet.
Meer dan 2 vergeten is toch 3 vergeten? Je bent er toch 2 vergeten?

Contact met de huisarts lijkt me gaan over risico op zwangerschap, maar als je geen seks hebt gehad kan ik je vanuit mijn glazen bol vertellen dat dat risico verwaarloosbaar klein is
Zeg maar Spijker.
Ik ben vrijdag en zaterdag vergeten, is nu zondag.

Ja dus 2 vergeten. (Blond, laat,hele weekend gewerkt....)

Spijker je bent m'n heldere licht deze avond, met of zonder bol!

En zwanger van de lucht lijkt me idd verwaarloosbaar haha
quote:loulou39 schreef op 05 januari 2014 @ 23:54:

En uiteraard niet (nooit) drie pillen tegelijk slikken!!!Waarom niet? Volgens huisarts prima te doen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven