Prikpil drama....wie had dit ook?

woensdag 30 oktober 2013 om 09:45
Holy cr*p! Ik zit nu sinds drie weken aan de prikpil en even onder ons gezegd; ik denk niet dat een overdosis hormonen iets voor mij is, ik merk aan mezelf dat ik heel depri en agressief wordt soms... Ik! Moi! Iemand die normaal gesproken zo zen is! Ik herken mezelf niet terug. De Dokter zei dat het Indd voor kon komen.
prikpilgebruiksters onder ons; wie had dit ook?! Of andere vorm van humeur schommelingen? Gaat dit nog weg? Is dit maar een tijdelijk verschijnsel ?
Heeeeeelp
Groetjes
prikpilgebruiksters onder ons; wie had dit ook?! Of andere vorm van humeur schommelingen? Gaat dit nog weg? Is dit maar een tijdelijk verschijnsel ?
Heeeeeelp

Groetjes
woensdag 30 oktober 2013 om 09:50
Ik had dit.
Ik was ook tussendoor heel veel ongesteld. VOnd het geen succes. Heb 2x de prikpil gehad en daarna ermee gestopt.
Ook bij mirena spiraal dezelfde soort klachten.
het enige wat voor mij werkt is de gewone ouderwetse pil die ik door kan slikken. Bij een doorbraakbloeding stop ik en dan ben ik geen gezellig mens. Overigens zonder pil ook niet.
Ik was ook tussendoor heel veel ongesteld. VOnd het geen succes. Heb 2x de prikpil gehad en daarna ermee gestopt.
Ook bij mirena spiraal dezelfde soort klachten.
het enige wat voor mij werkt is de gewone ouderwetse pil die ik door kan slikken. Bij een doorbraakbloeding stop ik en dan ben ik geen gezellig mens. Overigens zonder pil ook niet.
woensdag 30 oktober 2013 om 10:22
quote:mali30 schreef op 30 oktober 2013 @ 10:01:
Ik werd er chagrijnig, moe en naar van, vreselijke koppijn en hier naast me zit een prachtige dochter van bijna 2. Ik kan dus gerust stellen, het was niks voor mij
Je bent door de prikpil heen zwanger geworden ?
Ik werd er chagrijnig, moe en naar van, vreselijke koppijn en hier naast me zit een prachtige dochter van bijna 2. Ik kan dus gerust stellen, het was niks voor mij
Je bent door de prikpil heen zwanger geworden ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 30 oktober 2013 om 10:36
woensdag 30 oktober 2013 om 10:50

woensdag 30 oktober 2013 om 12:26
woensdag 30 oktober 2013 om 16:44
Tien jaar gebruikt zonder problemen, maar heb nu (tijdelijk) flinke doorbraakbloedingen. (Komen wrs door het gebruik van de prikpil waardoor mijn baarmoederslijmvlies dun is en snel bloedt.) Nu microgynon 50 erbij.
Als die bloedingen over zijn ben ik weer helemaal happy met de depoprovera!
Edit: nu ik er de slikpil bij neem, heb ik pas last van stemmingswisselingen. (Huilen om niks, haha.) Hopelijk is de slikpil dus maar tijdelijk.
Als die bloedingen over zijn ben ik weer helemaal happy met de depoprovera!
Edit: nu ik er de slikpil bij neem, heb ik pas last van stemmingswisselingen. (Huilen om niks, haha.) Hopelijk is de slikpil dus maar tijdelijk.

woensdag 30 oktober 2013 om 17:06
Vind helemaal geweldig, nooit meer anders!
Zo last van bloeden en mega buien, na de prikpil amper nog ongesteld geweest en heb echt geen gerelateerde buien meer.
En ik kan geeneens meer kinderen krijgen
Het is per persoon verschillend, een kan niet tegen de hormonen en de ander is juist gebaat erbij.
Vind nogal een onzinnige discussie. Voor ieder werkt iets anders goed.
Zo last van bloeden en mega buien, na de prikpil amper nog ongesteld geweest en heb echt geen gerelateerde buien meer.
En ik kan geeneens meer kinderen krijgen
Het is per persoon verschillend, een kan niet tegen de hormonen en de ander is juist gebaat erbij.
Vind nogal een onzinnige discussie. Voor ieder werkt iets anders goed.