Problemen met operatiewond
dinsdag 3 juli 2012 om 22:50
Vrijdag werd een cyste verwijderd tussen mijn heiligbeen en staartbeen. Van het weekend nauwelijks last gehad, weinig vocht en weinig pijn. Sinds een paar uur vandaag doet de wond flink pijn (stekende pijn), lijkt die iets open te zijn en verlies ik veel vocht. De afdeling die ik kon bellen voor vragen is inmiddels gesloten, moet tot morgen wachten. Voel me inmiddels flink belabberd.
Enige suggesties? Weet niet of ik hiermee naar spoed kan, ben bang dat ik word teruggestuurd en lopen / vervoer is al zo moeilijk.
Enige suggesties? Weet niet of ik hiermee naar spoed kan, ben bang dat ik word teruggestuurd en lopen / vervoer is al zo moeilijk.
woensdag 4 juli 2012 om 17:22
douche kop en schoon water, moet er ook steriele gaas in proppen. lullige is dat het plekje waarvan ik denk dat de ontsteking veroorzaakt zelf niet openligt (misschien wel een kanaal naar de rest van de wond). Dus ik ga gewoon spoelen en het even aanzien tot max vrijdag, had al gebeld en krijg een vrij grote mond terug, heb ik nu even geen zin in.
woensdag 4 juli 2012 om 17:42
Van die van de spoed waar ze me hebben geholpen. Ben zelf netjes gebleven maar goed. Net nog meer pijnstilling genomen, hopelijk kan ik dan wat slapen. Met een beetje geluk trekt die infectie weg en moet ik nietmeer bij mevrouw-grote-mond op visite komen :'). En anders ziet ze me weer, spring ik wel bij haar op haar desk en laat mijn broek zakken zodat ze zelf goede inkijk heeft.
zondag 8 juli 2012 om 00:20
Topic schop!
Update: heb thuiszorg moeten regelen want ik kan de wond zelf niet uitspoelen, daar is die te nauw voor (moet nu met een katheter gebeuren). Volgende vrijdag op controle. Infectie lijkt weg te zijn dus het zou dan van de hechtingen kunnen komen. Voor de liefhebbers: wond is 2.5cm diep en 3.5cm lang.
Vraagje nu:
Mijn bilspier en been voelt erg stijf aan, dat is eigenlijk de enige pijn die ik heb (op het spoelen en gaas erin proppen na). Enig idee of het zo hoort? Moet wel zeggen dat ik niet zo actief ben omdat ik heel snel vermoeid ben momenteel
Update: heb thuiszorg moeten regelen want ik kan de wond zelf niet uitspoelen, daar is die te nauw voor (moet nu met een katheter gebeuren). Volgende vrijdag op controle. Infectie lijkt weg te zijn dus het zou dan van de hechtingen kunnen komen. Voor de liefhebbers: wond is 2.5cm diep en 3.5cm lang.
Vraagje nu:
Mijn bilspier en been voelt erg stijf aan, dat is eigenlijk de enige pijn die ik heb (op het spoelen en gaas erin proppen na). Enig idee of het zo hoort? Moet wel zeggen dat ik niet zo actief ben omdat ik heel snel vermoeid ben momenteel