Gezondheid alle pijlers

Puisten op de borst

05-03-2015 12:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezocht op internet maar kan er niks over vinden of iemand die dat ook heeft gehad, heb sinds november een puist op de borst,naar de huisarts geweest die zei dat het een puist was en vanzelf over zou gaan,niet dus als de een weg is komt een ander,en het blijft een litteken,nu ben ik vorige er weer naar de huisarts geweest die heeft allebei de borsten gevoelt of er iets afwijkends was,maar hij voelde helemaal niks,nu heb ik een antibiotica zalf gekregen en die helpt goed en ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest om een mammografie te maken en kan morgen de huisarts bellen voor de uitslag toch zit er angst in dat ze iets vinden bah.
Soms heb ik wel rode jeukende bobbeltjes, vooral in de zomer. Die plek was ik dan goed, doe er een heel dun laagje babyolie op en daarna kan ik het vergeten. Babyolie is altijd fijn om uitdroging te voorkomen zonder dat het de poriën dichtplamuurt. Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Twee euro de goedkoopste is prima.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oh daar had je het niet over maar je had ernstige vermoedens. Een puistje met een centrum is gewoon acne en als een antibioticum werkt dan was het een bacterie.
Steenpuist, kan ook. Ook een bacterie. Jeukt als de hel.
Het zat ook oppervlakkig zei de huisarts maar het komt iedere keer weer, eerst dicht bij de tepel verder richting de oksel alsof het zich verspreid heel raar,had al trekzalf iedere keer opgesmeerd dat hielp wel maar ging niet over.
Toch voor de zekerheid een mammografie vandaag gedaan en morgen kon ik bellen.
Huid wassen met betadine scrub
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven