Gezondheid alle pijlers

Puistjes door yasmin pil?

05-06-2009 13:27 4 berichten
Ik gebruik nou 3 maanden en een week de yasmin pil.

In die tijd heb ik steeds last gehad van meer puistjes dan normaal, veel onderhuidse bulten en die heb ik nu nog steeds.

Die had ik voordat ik met de pil begon helemaal niet, toen had ik alleen last van kleine puistjes.

Ik ben ook niet met de yasmin pil begonnen om van puistjes af te komen maar omdat ik van de microgynon en de merkloze pil een vette huid en nog meer puistjes kreeg. Ik heb wel periodes dat het weer minder is, dat het lijkt alsof het eindelijk wegtrekt, maar nou zit ik weer onder de dikke onderhuidse bulten.

Moet ik nou stoppen met de yasmin pil of moet ik nog langer wachten, of moet ik weer een andere pil proberen?

En als je bij een dermatoloog langs wil gaan, moet dat via de huisarts?

alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook Yasmin, bij mij werden de puistjes juist minder. Als je al 3mnd gebruikt zou ik naar de huisarts gaan. Doorgaan zal weinig veranderen denk ik.

Ik las deze week iets over een nieuwe natuurlijk pil, met alleen natuurlijke hormonen. Klinkt heel licht en daardoor (in mijn oren) ideaal. Weet er verder weinig van...

Huisarts verwijst altijd door, dus ja eerst naar huisarts voor je naar dermatoloog gaat.
Er zijn al eerder 2 topics over Yasmin geweest,ook over puistjes.

Onder GEZONDHEID,heb ze voor je geupt...volgens mij is daar alles al gezegd.

Succes!
Misschien dat de puistjes eerst erger worden voordat het minder wordt. Dat had ik ook toen ik met de Diane begon, ik heb er nu (5 jaar later) nog steeds littekentjes van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven