Gezondheid alle pijlers

Rare menstruatiemaand

21-07-2010 22:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje ongerust. Deze maand heb ik namelijk een rare menstruatiemaand gehad.

Vorige week woensdag, 2 dagen voor de laatste pil in de strip, kreeg ik een heel lichte bloeding. Donderdagochtend een nog kleiner beetje tot niks en vrijdag (die avond zou ik dan mijn laatste pil van de strip nemen) zette mijn ongesteldheid door. Die daaropvolgende zaterdag, zondag, maandag en dinsdag kreeg ik een normale menstruatie terwijl normaal op die maandag mijn ongesteldheid begint. Vandaag (woensdag) een klein beetje bloed tot haast niks en ik moet vrijdag weer beginnen met de pil te slikken.

Ter informatie: ik slik de pil altijd heel nauwkeurig en ben nog nooit in al die jaren een pil vergeten en heb ook niet overgeven, diarree gehad of AB geslikt.

Ik ben gewoon ongerust doordat de bloeding al een beetje begon 2 dagen voordat ik de laatste pil zou moeten slikken... wat kan dit zijn? Ben ik zwanger?

Bedankt voor het lezen en hulp!
Altijd een kans dat je zwanger bent. Dat weet ík zelfs.
Nou, de kans dat je zwanger bent lijkt me wel heel klein, en al helemaal als je zwangerschap zich aan het eind van je cyclus aandient met een menstruatie. Zou het misschien door het weer kunnen komen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar een testje kost tegenwoordig een habbekrats.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kan, maar lijkt me niet.
Dit topic heb je 2 uur geleden toch ook al geopend?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Klopt Juultje. Ik had de topic geopend per ongeluk geopend bij ''Kinderen''. Dacht hem even bij het goede kopje ''Gezondheid'' te plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven