Hallo allemaal, ik hoop dat hier iemand is die mij kan geruststellen.
Sinds 2 dagen heb ik heeeele kleine rode puntjes op mijn borsten en het worden er steeds meer..
Nu maak ik mij altijd snel druk over dingen en ben ik toch gaan googlen, dat had ik dus beter niet kunnen doen brr.. Allemaal dingen over leukemie en lever afwijkingen.
Nu ben ik mij dus al de heletijd druk aan het maken over bloedkanker enzo
Als ik met een glas of vinger erop duw trekken ze niet weg ze blijven gewoon staan en dat zou ook een slecht teken zijn? Ik bel maandag meteen de doker!
Als jullie ervaringen hebben hoor ik het graag.
Bedankt alvast.
Live your life..
Anoniem_126218
vrijdag 3 januari 2014 om 22:10
Heb ik al jaren. Kan geen kwaad volgens mijn arts
Anoniem_187692
vrijdag 3 januari 2014 om 22:11
Gek ik heb dit ook... maar slechts een stuk of 3 en niet telkens meer.....
Heb ik al jaren. Kan geen kwaad volgens mijn arts Ik ook. Op mijn armen, borsten. Heb ze al eens laten zien aan de huisarts en die zei dat het onschuldig is. Geen idee hoe het heet trouwens.
Istar_ bij mij worden het er steeds meer maar tot nu toe nog niet op andere plekken.
Live your life..
Anoniem_126218
vrijdag 3 januari 2014 om 22:21
quote:lienie6224 schreef op 03 januari 2014 @ 22:20:
Istar_ bij mij worden het er steeds meer maar tot nu toe nog niet op andere plekken.Ja, bij mij soms ook, en dan ineens valt het me op dat er weer minder zitten.
Anoniem_171662
vrijdag 3 januari 2014 om 22:25
Ik heb ze ook wel eens, zo nu en dan zitten er ineens een dozijn ofzo en dan zijn ze ineens weer weg. Ik heb er eigenlijk nog nooit over gedacht dat het ook iets slechts zou kunnen zijn.. Maar ik ben recentelijk helemaal doorgelicht en helemaal in orde hoor, ook met rode puntjes
quote:Maleficent schreef op 03 januari 2014 @ 22:31:
Ik ben wel benieuwd hoe het heet, die rode puntjes. Weet iemand dat?Purpura. En als je er op Googled krijg je heel veel nare ziektebeelden, maar het is gewoon een term voor verkleuring van de huid die niet weg te drukken is.