schimmelinfectie
woensdag 26 december 2012 om 09:25
Goedemorgen iedereen. Ik heb voor de verandering weer eens een keelontsteking gehad en heb daar antibiotica voor gekregen. Gevolg: weer een vaginale schimmelinfectie. Zo een fijne bijwerking.... Bel morgen de huisarts maar weer voor een antischimmelpilletje.
Misschien heeft iemand hier de gouden tip tegen vaginale schimmelinfecties. Geheid dat ik echt nog wel een keer antibiotica moet slikken in mijn leven en hoop eigenlijk dan een keer geen schimmelinfectie te krijgen.
Sorry voor de eventuele vervelende ondertoon in dit bericht, maar wordt gek van de jeuk en baal als een stekker. Zo jammer dat iets wat je beter maakt ondertussen ook zorgt voor een ander probleem.
Oh en nog een fijne kerst iedereen
Misschien heeft iemand hier de gouden tip tegen vaginale schimmelinfecties. Geheid dat ik echt nog wel een keer antibiotica moet slikken in mijn leven en hoop eigenlijk dan een keer geen schimmelinfectie te krijgen.
Sorry voor de eventuele vervelende ondertoon in dit bericht, maar wordt gek van de jeuk en baal als een stekker. Zo jammer dat iets wat je beter maakt ondertussen ook zorgt voor een ander probleem.
Oh en nog een fijne kerst iedereen
woensdag 16 januari 2013 om 22:02