Gezondheid alle pijlers

septum correctie

29-06-2011 17:53 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo wie heeft er ervaring met een septum correctie

4 juli krijg ik die operatie kijk er tegen op omdat het toch in het gezicht gebeurd

bedankt alvast ,sylvia
quote:goudgeelpatatje schreef op 07 juli 2011 @ 21:40:

Hoi Sylvia, wat goed dat ze "alles" wat ze verder nog tegenkwamen meteen maar gedaan hebben. Ben je daar in elk geval ook vanaf en kun je er geen klachten meer van krijgen.

Vervelend dat je zo'n hoge koorts kreeg. Doe rustig aan. Bij mijn man is alles vlekkeloos verlopen, maar hij heeft toch wel tijd nodig gehad om helemaal goed te herstellen. Zijn neus was eigenlijk meteen in orde, maar hij is nog best lange tijd erg moe geweest.

ja die tijd heb je zeker nodig om te herstellen,maar iedere dag een beetje beter

hoop volgende week woensdag wat meer energie te hebben want dan wordt mijn jongste dochtertje 3 jaar ,en willen we lekker een dagje weg
ben ook nog heel moe moet ik zeggen en de neus is nog erg gevoelig ,ben wel blij dat ik wat meer lucht krijg hoop dat ik snel herstel
quote:goudgeelpatatje schreef op 07 juli 2011 @ 21:40:

Hoi Sylvia, wat goed dat ze "alles" wat ze verder nog tegenkwamen meteen maar gedaan hebben. Ben je daar in elk geval ook vanaf en kun je er geen klachten meer van krijgen.

Vervelend dat je zo'n hoge koorts kreeg. Doe rustig aan. Bij mijn man is alles vlekkeloos verlopen, maar hij heeft toch wel tijd nodig gehad om helemaal goed te herstellen. Zijn neus was eigenlijk meteen in orde, maar hij is nog best lange tijd erg moe geweest.

hoi ja gelukkig heb ik het gehad

de neus is inderdaad nog wel gevoelig ook al is het een maand geleden nu maar dat komt allemaal wel weer goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven