Gezondheid alle pijlers

Slechte adem

19-03-2013 19:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje dat ik, al heel snel na het tandenpoetsen, het gevoel heb dat ik uit mijn mond ruik. Ik drink veel water, floss, gebruik speciale tandpasta tegen mondgeur, na van alles en nog wat geprobeerd te hebben, gebruik cb12 mondwater en gebruik een tongschraper. En nog na een half uur krijg ik dat gevoel weer. Nu blijkt het ook zo te zijn dat ik uit mijn mond ruik, want mijn man heeft me daar laatst diplomatiek op gewezen. Wie heeft dit ook en heeft iemand een oplossing?
Is je tandenborstel nog ok?hier ooit hetzelfde probleem gehad en hier die tip gekregen. Mijn tandenborstel zag er nog goed uit maar toch werden mijn tanden niet helemaal schoon. Met een nieuwe was mijn probleem voorbij.
Ik zou het dan vooral bij het eten zoeken. Die producten zijn bestemd voor de bacteriën in je mond. De geur komt waarschijnlijk uit je maag. Een combinatie van producten of iets wat je veel consumeert kan hiervoor zorgen (samengevoegd met het zuur in je maag).
Dit is een topic uit 2013. Ik hoop voor TO dat haar probleem inmiddels is opgelost.
never mind, oud topic.
Probeer eens napoleon ballen citroen. De speekselklieren trekken dan samen. Waardoor viezigheid kan verdwijnen. Tip van een KNO arts.
Bij mij was er sprake van een gaatje in één van mijn kiezen. Misschien eens langs de tandarts gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven