Gezondheid alle pijlers

Slechte level...?

09-02-2015 14:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Slechte Leven***

Ik ben nieuw hier.

ik zit al in de middelbare school.

ik heb paar dingen wat niet "iedereen" heeft.

ik heb echt veel haar. Bijv beenharen, okselharen, etc. (arm/hand)

en ik heb ook dikke benen (jongen) ik ben zelf best wel dun. ik weeg 39/41.

ik heb kleine/dunne armen (niet echt dun maar ook niet dik) dikke benen als ik zit, en ook nog ass, wat dus niet bij jongens hoort...

maar dat vind ik allemaal niet zo erg, maar wel dat ik 1 klein probleempje heb. en dit, maakt mijzelf onzeker van bijna alles.

Zweetvoeten/sokken.

Altijd als ik thuis kom. voel ik dat ik zweetvoeten heb. ik ruik niks (vroeger wel) maar alsnog.

altijd als ik van school kom, dan trek ik mijn sokken uit, en was ik mijn voeten. Zodat het niet meer stinkt.

en dat vind ik niet echt een grote probleem.

maar als ik bijvoorbeeld naar iemand ga, na school, of iemand naar mij komt, gelijk na school.

vandaag hadden we paar uurtjes uitval, en mijn vriend zei; Kom naar mijn huis.

(met andere vrienden)

en ik begon al hier aan te denken. ik was echt bang.

Maar "Gelukkig" moesten we met schoenen lopen, omdat er een soort van verbouwing was.

ik hoop dat zweetvoeten ooit weggaan! echt irri :(

Verlegen.

ik ben echt verlegen. ik weet niet hoe/waarom... maar ik ben Echt verlegen. naast mijn klasgenoten kan ik van alles doen. maar als het een serieus gesprek is tussen iemand waarbij het oog in oog is... moet ik steeds om kijken. ik kan nooit langer dan 4 seconden in iemands ogen kijken. ik kijk vanzelf weg. ik probeer gwn.. even kijken en dan gelijk naar ergens anders kijken.

ik weet niet of "Gamen" het probleem is. maar ik game best wel veel. niet TE veel. Maar wel veel. 3 uurtjes per dag en in weekend kan wel 5 tot 10 uurtjes!
anoniem_217973 wijzigde dit bericht op 09-02-2015 14:39
Reden: Typfout.
% gewijzigd
Je bent een puber en bijna alle pubers zijn onzeker, ook degene waarvan je het niet verwacht. Misschien helpt dat, iedereen is wel eens onzeker.

Als je op het voortgezet onderwijs zit ben je helaas ook te jong voor dit forum.
Je zit gewoon in de pubertijd. zweetvoeten en onzekerheid horen erbij.

Wat je dikke benen betreft: met een beetje geluk krijg je snel een enorme groeispurt waardoor je daarvan verlost bent.

Okselhaar kun je trouwens ook gewoon knippen (of scheren)

Maak je maar niet teveel zorgen. Verzorg jezelf goed: dus inderdaad regelmatig voeten wassen en douchen.
Je bent een puber en gaat door de puberteit.

Alles wat je beschrijft incl je onzekerheid past daar helemaal bij.

Heel vervelend maar niks aan te doen. Hoort bij het leven.

Mijn broer was ook zo'n dunne spriet. Hij is nog steeds dun maar niet meer zoals toen.

Trekt vanzelf bij als je ouder wordt.

Zweetvoeten heb ik ook. En die van mij stinken! Niet te zuinig. In de zomer ruik je ze door de schoenen heen.

Trek regelmatig op een dag schone sokken aan en was soms mijn schoenen. Niet te vaak dan gaan ze stuk.

Je topic zal waarschijnlijk verwijdert worden omdat je te jong bent voor dit forum.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Zweetvoeten heb je vaak als je voetschimmel hebt. Als je dat hebt kan je er gewoon een zalfje voor halen bij de drogist, kan al een hele hoop schelen.
Tegen zweetvoeten kun je bij de schoenenwinkel/schoenmaker een potje pedicare kopen. Wit potje met blauwe letters. Niet bij élke winkel trouwens, even zoeken. Kost rond een tientje. Een week lang dagelijks smeren, daarna is 1x per week genoeg.

Onzeker. Tja, mijn dochter zit in 3 Havo en volgens mij zijn ze daar allemaal onzeker. Je lijf groeit in ´stukjes´ dus er klopt niets van, het ene deel is al volwassen (beharing) en het andere deel moet nog (armen, benen), je stem verandert, je gezicht ook.

Komt helemaal goed.
Hoe oud ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven