Gezondheid alle pijlers

Smelly Cat :(

15-10-2008 23:15 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
om het maar even grappig te houden want het liefst kan ik nu wel janken..

Al sinds een jaar of 3 ruikt mijn vagina met afwisselende periode's sterk van geur..

Ik heb alles al geprobeerd, op alle soa's laten testen, uitstrijkje laten maken, gespoeld met lactacyd, yoghurt gegeten etc etc.......

Ik slik de pil elke 3 maanden door en dit niet altijd even regelmatig.. Zou dit invloed kunnen hebben?

Gelukkig heb ik er geen last van als ik seks heb want op de 1 of andere wonderbaarlijke manier verdwijnt het dan...

Het is nu zo erg dat ik voordat ik de deur uitga een tissue in me string leg zodat ik dan om de zo veel tijd kan verschonen want het komt altijd met een witte afscheiding.

Inleg kruisjes maken het alleen maar erger :(

Het is vervelend want je bent bang dat anderen het ruiken want soms ruik ik t zelfs bij mezelf als ik ga zitten..

Ik schaam me echt maar ben echt ten einde raad... HELP!!
meds ik weet dat je t goed bedoelt, maar ik heb al lang genoeg niks gedaan zodat t uit zichzelf kon herstellen.. en nog is t niet over!

ik ga t niet allemaal tegelijk proberen maar mischien is t wel een handige tip en ga ik er zeker wat mee doen.. Brandnetels en dat soort onzin kan je er wel uit laten want dat slaat natuurlijk nergens op
Is het dit misschien?

Nog een bacterie die zich snel vermenigvuldigt in een vagina met een te lage zuurgraad is trichomonas. Deze bacterie is seksueel overdraagbaar. Het veroorzaakt een gelige afscheiding, een onaangename (vaak visachtige) geur, jeuk, pijn en een snel bloedende vagina. Ook schuimende groene afscheiding met gasbelletjes en donkergele, bruine en bloederige afscheiding kunnen voorkomen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
je blijft dus met strings en tissues in de weer, en daarnaast ga je nog meer troep naar binnen brengen. Succes zou ik zeggen.

Die cat van je blijft nog wel even smellen dan
ik zal ananas eens proberen. ik zou een hele boom zelfs nog eten als dat helpt! hahaha! knoflook en uien eet ik zoiezo nooit..maar mischien ligt t aan iets anders.. Zal t eens bijhouden!

urine is t niet.. heb me blaas in dat opzicht prima onder controle.. Tis idd een witte vloed wat er ineens uitkomt en dat ruikt dan wat sterker!

Snap er niks meer van.. :s

tnx..
hey louise1,

bedankt voor je reactie! Nee dat is het niet want mijn afscheiding is zo wit als het maar wezen kan...

tnx anyway
quote:Nenanana schreef op 16 oktober 2008 @ 11:53:

Tea-tree zal ik eens proberen! Het is toch allemaal homeopatisch dus veel kwaad kan het niet..

liefs

Nee, dat is niet homeopathisch, maar volgens de leer der natuurgeneeswijzen.

Overigens is het een wijdverbreid en hardnekkig misverstand dat alles dat ''natuurlijk" of homeopathisch is geen kwaad zou kunnen. Dat zijn alleen maar verkooppraatjes. De krachtigste gifstoffen als belladonna, arsenicum en aconitum zijn ook 100% natuurlijk, maar je kunt er wél dood van gaan. En van natuurlijke brandnetel en wolfsmelk krijg je uitslag.

Aan teatree produkten ga je niet dood, maar ik zou er bij jouw hardnekkige kwaal op zo'n teer plekje BESLIST NIET mee gaan experimenteren.

Houd het echt alleen bij water en katoenen ondergoed. Ga jezelf ook niet 10x per dag wassen, dat werkt alleen maar averechts.
quote:Nenanana schreef op 16 oktober 2008 @ 13:59:

hey louise1,

bedankt voor je reactie! Nee dat is het niet want mijn afscheiding is zo wit als het maar wezen kan...

tnx anyway Gelukkig maar want dat klonk wel heel smerig
Poep, wie heeft jou gescheten?
hahaha ja idd! ik las het ook en d8 nouuu gelukkig ziet t er niet zo uit bij mij.. ik heb ook getest op alle soa's en alles was negatief!

tnx amarna voor je advies! ik gebruik altijd al katoen en was me altijd alleen al met water. ik spoel me vagina 1 a 2x per dag met water.. dit doe ik al jaren en toch heb ik er last van. :(
Nenanana: hou dan op met spoelen. Gooi die strings het raam uit en houd ook op met de tissues. Tea trea oil is redelijk aggresief spul en wordt door degene die het voorgesteld heeft gebruikt om een infectie/schimmel te bestrijden. Maar je hebt al laten vaststellen dat je daar geen last van hebt. Met andere worden, als je een bacteriedodend middel in je schede aan gaat brengen, dan verstoor je de balans alleen nog maar meer. En die balans is al uit evenwicht.

Je hebt juist extra witte vloed omdat je het te schoon houdt dmv spoelen en tissues. Kap daar dan eens mee!
JWvB ik snap dat het zo overkomt, maar ik heb dat dus al zeker een jaar gedaan! en ik ben het zat om mezelf nu te ruiken, vandaar de tissue's etc

als ik daarmee stop gaat het niet over.. ik spoel niet overdreven vaak, ik stop echt niet elke dag wat in me vagina in de hoop dat het een tovermiddel is.

als er iemand een voorstander is van het natuurlijke reinigen van de vagina ben ik het wel, maar goed, als ik niks doe ruik ik voordat ik de deur uit ben al en zit er een witte plek in me slip.. Ik kan weken geen tissue's gebruiken, but naked rond lopen maar daar ligt t niet aan...
Sommige mensen hebben nou eenmaal wat meer afscheiding, en soms is het ook gewoon een periode. Ik heb zo'n periode ook gehad, dat ik als ik op een stoel zat, mezelf kon ruiken. Anderen roken me dan trouwens niet (ja, ik heb het gevraagd). Ik wijt het achteraf aan hormonen (ik slikte inderdaad ook door) en de simpele dingen als ondergoed. Ik heb nog steeds last van witte vloed, maar niet overmatig veel. Daar heb ik niets voor hoeven doen, alleen slechte gewoontes voor hoeven afleren.

Een heleboel mensen hebben aangegeven dat je de strings moet wegdoen. Daar is onderzoek naar gedaan, dat zeggen ze niet voor niets. Maar met die tip doe je niet echt iets. Daarop aanhakend: heb je 's nachts ondergoed aan?

Ook de tissues worden genoemd. De alternatieven die men noemt zijn: halverwege de dag een schone slip aan, of wasbaar maandverband gebruiken. Daar doe je ook niets mee.

Om 14:29 uur zeg je dat je 1 tot 2 keer per dag met water spoelt. Ter informatie: dat is best vaak. Dat valt zeker niet meer onder "natuurlijk reinigen van de vagina". Bij "natuurlijk reinigen van de vagina" spoel je zelfs helemaal nooit.
Ik denk dat je beter eerst wat hulp moet gaan zoeken voor je zelf genoemde smetvrees..

Want we kunnen hier wel allerlei adviezen neerzetten,maar als jij je zoal twee tot drie keer per dag wast...

1 keer volstaat ook wel hoor volgens mij..

Ik ben een beetje bang dat je er TE veel mee bezig bent.

En we hebben nu eenmaal wel eens vaker witte vloed.dat hoort.

veel succes meisje!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
bedankt voor de reacties weer!

maar goed, ik geloof dat ik iets moet verduidelijken. Ik spoel (douche) mezelf 1 keer per dag, soms 2 keer afhankelijk van wanneer ik sport. Hierbij spoel ik mijn vagina met water, niet inwendig met een spuit ofzo..

ik geef elke keer aan dat ik absoluut iets ga doen met de tips die ik ontvang, mischien is het niet duidelijk overgekomen maar dat ik slips ga dragen vanaf nu is wel duidelijk. Heb dat ook al aangegeven..
NOu, die tinctuur werkt gewoon echt, kan ik uit ervaring zeggen. Je moet het ok zeker niet weken achtereen doen, maar 3 dagen spelen. je gaat het verschil merken.
zo ook met de teatreeolie, ik doe dat een of twee keer in geval van die blaasontsteking-schimmelinfectie-vicieuze-cirkel-toestand.

en dan is het daarna ook goed, zoals nou alweer een jaar ofzo...
[quote]Jumper schreef op 16 oktober 2008 @ 12:29:

Heb je al eens aan je voeding gedacht? Dat kan namelijk ook een hoop invloed op geur hebben. Probeer eens regelmatig bv ananas te eten en wellicht dat dat een positieve werking op je geur heeft.[/quote]

Je leest idd vaak dat zoet fruit eten (ananas, mango, banaan, perzik etc) het sperma van een man zoet of zoeter zou laten smaken.

(Ik koop sinds ik dat weet blikjes ananas in pakken van 30 kilo

Zou logisch zijn als zo'n soort reactie dus ook bij een vrouw mogelijk is, of is die redenering te simpel?
Blijft de hamvraag, hoe moet de vagina dan ruiken volgens jou?
zucht... een vagina ruikt gewoon naar vagina.. de een wat meer dan de ander. Maar als dit gepaard gaat met overdreven veel witte vloed, zonder dat er een aanleiding is om opgewonden te raken en het sterker ruikt dan normaal ( geur komt echt door spijkerbroek heen) ga je na zo veel tijd wel aan de bel trekken..
Er zijn genoeg redenen waarom jouw vagina sterker zou ruiken dan normaal, maar de vraag is of het resultaat bevredigend zou zijn voor je. Een vagina kan afhankelijk van je cyclus of voeding het ene moment sterker ruiken dan het andere moment, en dat is ook wat jij beschrijft, dus ik denk afgezien van de irritatie door overdreven maatregelen 9(tissues en strings) er niks mis met je vagina is.

Er is wel iets mis als je het je zo aantrekt.

Het is vervelend want je bent bang dat anderen het ruiken want soms ruik ik t zelfs bij mezelf als ik ga zitten..

Ik schaam me echt maar ben echt ten einde raad... HELP!!

Je hoeft je niet te schamen voor je vagina of vaginageuren.
ja naja mis? ik ben gewoon een nuchtere meid die het vervelend vindt dat ze daar zo sterk ruikt. Dat zou jij net zo goed hebben als jij bv. goeie deo's gebuikt maar toch blijft ruiken naar zweet..

Bedankt voor je advies..
Mij lijkt het normale gebruik van de pil een heel goed idee. Ik snap sowieso niet zo goed dat vrouwen die soms 'standaard' een paar maanden door slikken.

Ik weet niet of ook de optie bestaat om even helemaal met de pil te stoppen (volgens mij las ik ergens dat je partner hebt dus dan niet zo'n goed idee waarschijnlijk)

Je zou ook eens kunnen kijken naar andere voorbehoedsmiddelen, zoals implanon, Nuva-ring of hormoonhoudend spiraaltje.

Succes!
Je draagt dus katoen ondergoed, dit was je gewoon op 60*??

Gebruik je veel wasmiddel of wasverzachter???

Ik kan zelf namelijk slecht tegen (achterblijvend) wasmiddel en wasverzacher, daar gaat het van irriteren!

Wat je ook kan proberen is de kruisjes van je ondergoed goed heet strijken zodat de bacterieen goed gedood worden. Misschien helpt dat ook wel??
quote:Moonlight82 schreef op 17 oktober 2008 @ 13:58:

Mij lijkt het normale gebruik van de pil een heel goed idee. Ik snap sowieso niet zo goed dat vrouwen die soms 'standaard' een paar maanden door slikken.

En ik snap niet dat vrouwen elke maand een stopweek houden. Wat is 'het nomale gebruik van de pil'? Die totaal overbodige stopweek iedere maand?
quote:Nenanana schreef op 17 oktober 2008 @ 11:03:

ja naja mis? ik ben gewoon een nuchtere meid die het vervelend vindt dat ze daar zo sterk ruikt. Dat zou jij net zo goed hebben als jij bv. goeie deo's gebuikt maar toch blijft ruiken naar zweet..

Bedankt voor je advies..Ik vind je angst beschrijvingen voor vagina geuren die je waarschijnlijk alleen zelf kan ruiken totaal irreëel. Hoe vaak ruik jij de vagina van een andere vrouw?
Moonlight, het kan werkelijk totaal geen kwaad de pil door te slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven