Smelly Cat :(
woensdag 15 oktober 2008 om 23:15
om het maar even grappig te houden want het liefst kan ik nu wel janken..
Al sinds een jaar of 3 ruikt mijn vagina met afwisselende periode's sterk van geur..
Ik heb alles al geprobeerd, op alle soa's laten testen, uitstrijkje laten maken, gespoeld met lactacyd, yoghurt gegeten etc etc.......
Ik slik de pil elke 3 maanden door en dit niet altijd even regelmatig.. Zou dit invloed kunnen hebben?
Gelukkig heb ik er geen last van als ik seks heb want op de 1 of andere wonderbaarlijke manier verdwijnt het dan...
Het is nu zo erg dat ik voordat ik de deur uitga een tissue in me string leg zodat ik dan om de zo veel tijd kan verschonen want het komt altijd met een witte afscheiding.
Inleg kruisjes maken het alleen maar erger
Het is vervelend want je bent bang dat anderen het ruiken want soms ruik ik t zelfs bij mezelf als ik ga zitten..
Ik schaam me echt maar ben echt ten einde raad... HELP!!
Al sinds een jaar of 3 ruikt mijn vagina met afwisselende periode's sterk van geur..
Ik heb alles al geprobeerd, op alle soa's laten testen, uitstrijkje laten maken, gespoeld met lactacyd, yoghurt gegeten etc etc.......
Ik slik de pil elke 3 maanden door en dit niet altijd even regelmatig.. Zou dit invloed kunnen hebben?
Gelukkig heb ik er geen last van als ik seks heb want op de 1 of andere wonderbaarlijke manier verdwijnt het dan...
Het is nu zo erg dat ik voordat ik de deur uitga een tissue in me string leg zodat ik dan om de zo veel tijd kan verschonen want het komt altijd met een witte afscheiding.
Inleg kruisjes maken het alleen maar erger
Het is vervelend want je bent bang dat anderen het ruiken want soms ruik ik t zelfs bij mezelf als ik ga zitten..
Ik schaam me echt maar ben echt ten einde raad... HELP!!
zondag 26 oktober 2008 om 10:08
Ik heb er niet zo veel aan toe te voegen, ben zelf van het; 'zachtjes wassen met lauw water, geen zeep, geen inlegkruisjes' type.
Misschien helpt het om tampons minder snel te verwisselen, dus geen vrij droge tampons eruit trekken als je ongesteld bent.
Ik kan me voorstellen dat dit probleem je knap onzeker kan maken. Maar is het echt zo???? Ik heb nog nooit de vagina van een andere vrouw geroken omdat ze dicht bij me stond ofzo. Sowieso nog nooit een andere vagina van dichtbij gezien of geroken trouwens... Kan het ook niet tussen je oren zitten??
Misschien helpt het om tampons minder snel te verwisselen, dus geen vrij droge tampons eruit trekken als je ongesteld bent.
Ik kan me voorstellen dat dit probleem je knap onzeker kan maken. Maar is het echt zo???? Ik heb nog nooit de vagina van een andere vrouw geroken omdat ze dicht bij me stond ofzo. Sowieso nog nooit een andere vagina van dichtbij gezien of geroken trouwens... Kan het ook niet tussen je oren zitten??
dinsdag 28 oktober 2008 om 12:15
quote:tangerine schreef op 18 oktober 2008 @ 14:34:
Moonlight, het kan werkelijk totaal geen kwaad de pil door te slikken.
Ik las laatst idd ook dat over een paar jaar de pil waarschijnlijk geen stopweek meer heeft. Dacht altijd dat het beter was een weekje per maand zonder pil te doen.
Bedankt voor je antwoord.
Moonlight, het kan werkelijk totaal geen kwaad de pil door te slikken.
Ik las laatst idd ook dat over een paar jaar de pil waarschijnlijk geen stopweek meer heeft. Dacht altijd dat het beter was een weekje per maand zonder pil te doen.
Bedankt voor je antwoord.
dinsdag 28 oktober 2008 om 13:40
Toen ik de pil slikte had ik ook veel last van meer & sterk ruikende afscheiding....en dat was niet een "gewone" vagina geur..
Erg vervelend! De geur, maar ook altijd die vochtige/natte onderbroeken (geen strings..)
Sinds ik met de pil gestopt ben, is het helemaal over! Ik ben weer "fris" daar beneden, dus bij mij was het echt een hormonaal iets.
Misschien eens een tijdje met de pil stoppen en een alternatief zoeken?
Succes!
Erg vervelend! De geur, maar ook altijd die vochtige/natte onderbroeken (geen strings..)
Sinds ik met de pil gestopt ben, is het helemaal over! Ik ben weer "fris" daar beneden, dus bij mij was het echt een hormonaal iets.
Misschien eens een tijdje met de pil stoppen en een alternatief zoeken?
Succes!
donderdag 30 oktober 2008 om 19:17
Kan het niet een bacteriele vaginose zijn? Dit heb ik eens gehad. Bij mij was het niet zo dat ik een stinkende vagina had op de normale dagen. Maar mijn menstruatie stonk zo. Met die klachten ben ik naar de huisarts gegaan (op n moment dat ik niet ongesteld was trouwens). Ik was zelf ook wat in twijfel, soms weet je gewoon niet hoe het normaal ook alweer rook zeg maar. Maar ik vond wel mijn menstruatie onaangenaam ruiken, maar ook weer niet extreem. Maar goed, toch naar de huisarts. Die zei nog van 'dat het ook wel weer vanzelf over kon gaan' en 'dat t wel wat meeviel'. Maar goed, toch medicatie gekregen, en voila, het was over. Mijn menstruatie rook niet meer, dus toen wist ik heel zeker dat het goed was dat ik toch naar de huisarts was gegaan, ook al wou die mij weer 'wegsturen'. Google eens op 'bacteriele vaginose'.
donderdag 30 oktober 2008 om 19:40
Ik heb ook lange tijd veel last gehad van afscheiding. Niet de normale vaginale geur, niet de normale afscheiding maar echt veel. Na een halve dag kon ik mezelf door mijn kleren heen ruiken. Drie slips op een dag was geen uitzondering. Bij onderzoek geen infectie te vinden, ik gebruikte katoenen slips, waste mezelf alleen met water, eens per dag.
Tot ik een half jaar geleden bij de gynaecoloog kwam en zij constateerde dat een stukje van de bekleding van mijn baarmoeder via de baarmoedermond naar buiten groeide. Dát veroorzaakte al die extra afscheiding! Met stikstof is dat (pijnloos) weg geschroeid en ik heb er nu echt veel minder last van! Ik heb wel een paar weken met extra afscheiding en bloedingen gelopen maar nu is het echt veel beter.
Misschien de moeite waard om toch eens bij een gynaecoloog verder naar jezelf te laten kijken?
Tot ik een half jaar geleden bij de gynaecoloog kwam en zij constateerde dat een stukje van de bekleding van mijn baarmoeder via de baarmoedermond naar buiten groeide. Dát veroorzaakte al die extra afscheiding! Met stikstof is dat (pijnloos) weg geschroeid en ik heb er nu echt veel minder last van! Ik heb wel een paar weken met extra afscheiding en bloedingen gelopen maar nu is het echt veel beter.
Misschien de moeite waard om toch eens bij een gynaecoloog verder naar jezelf te laten kijken?
donderdag 30 oktober 2008 om 21:12
quote:Moonlight82 schreef op 28 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Bedankt voor je antwoord.Hoezo heeft de pil over een paar jaar geen stopweek meer? De pil heeft nu ook geen stopweek. Ze gaan volgens mij niks aan die pil veranderen.
[...]
Bedankt voor je antwoord.Hoezo heeft de pil over een paar jaar geen stopweek meer? De pil heeft nu ook geen stopweek. Ze gaan volgens mij niks aan die pil veranderen.