Spanningshoofdpijn.
maandag 17 augustus 2015 om 14:13
Hallo
Ik heb sinds aantal maanden spanningshoofdpijn. Ik ben onderzocht door arts en alles is ok.
Fysio heeft dry needeling en combinatie van oefeningen met manueele therapie gedaan. Helaas, geen resultaat.
Is er iemand met goede ervaringen met een andere therapie? Ik weet niet wat nou kan helpen door zoveel verschillende mogelijkheden.
Iemand ervaring?
Ik heb sinds aantal maanden spanningshoofdpijn. Ik ben onderzocht door arts en alles is ok.
Fysio heeft dry needeling en combinatie van oefeningen met manueele therapie gedaan. Helaas, geen resultaat.
Is er iemand met goede ervaringen met een andere therapie? Ik weet niet wat nou kan helpen door zoveel verschillende mogelijkheden.
Iemand ervaring?
maandag 17 augustus 2015 om 14:22
Als er echt geen andere oorzaak te vinden is zou ik gewoon eerst een paracetamolletje proberen en misschien een valeriaancapsule van De Tuinen, die capsules werken beter dan Valdispert maar als je het niet vertrouwt kun je beter een verwijsbrief vragen voor een neuroloog.
verba volant, scripta manent.
maandag 17 augustus 2015 om 14:28
ik heb wel een tip die bij mij werkt. ik weet altijd wanneer ik spanningshoofdpijnkrijg. Bijvoorbeeld de hele week heel erg druk geweest. Grote kans dat zaterdag de (ont)spanningshoofdpijn komt. ik neem dan vrijdagavond voor het slapen 2 saridons, en dat werkt bij mij.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
maandag 17 augustus 2015 om 15:30
ja inderdaad, het lijkt me ook verstandig om de oorzaak aan te pakken en te kijken waar je mogelijk stress door ervaart.
Ik ben destijds behandeld bij een chiropractor in Amstelveen http://www.salvedo.nl/chiropractie en dat heeft voor mij goed geholpen.
Yoga of ontspanningsoefeningen zijn ook goed om te ontspannen. Heel veel succes met het maken van je keuze!!
Ik ben destijds behandeld bij een chiropractor in Amstelveen http://www.salvedo.nl/chiropractie en dat heeft voor mij goed geholpen.
Yoga of ontspanningsoefeningen zijn ook goed om te ontspannen. Heel veel succes met het maken van je keuze!!
maandag 17 augustus 2015 om 15:40
Heb hier ook al een hele tijd last van ten gevolge van een ongeluk. Ook regelmatig onder behandeling van manueel therapeut maar zonder blijvend resultaat. Ben ivm migraine naar neuroloog doorverwezen en deze heeft me amytriptilyne voorgeschreven. Na een week al zo'n verbetering dan ik nu zo goed als spanningshoofdpijnvrij ben.