Gezondheid alle pijlers

start nuvaring buikpijn misselijk?

19-09-2009 09:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben gsiteren gestart met de nuvaring.

Moet zeggen voel me niet echt top.. Licht misselijk en zeurderig gevoel in de onderbuik. (kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten....)

Vroeg me af hebben meer mensen dit gehad? En gaat het weer over? Gewoon even wennen?

Ben benieuwd!
Kijk in de bijsluiter bij het kopje: Bijwerkingen.

Als jouw klachten hierbij staan, dan weet je genoeg. In de bijsluiter lees je ook meer informatie over de bijwerkingen.
Klopt het staat inderdaad bij de bijwerkingen alleen vroeg ik me af of mensen dit ook hebben gehad en hoelang het duurde voordat ze er aan 'gewend' waren de de klachten verminderde. Het lijkt me namelijk een ideale vorm van anticonceptie.
bij de pil, nuvaring en andere vormen van anticonceptie zijn dit klachten die daardoor kunnen komen. Meestal trekt het snel weer weg, binnen een paar dagen tot weken. Als het blijvend is (kun je na 3 maanden zeggen) dan is een ander middel misschien toch beter.

En misschien ben je misselijk en heb je wat rug/buikpijn door iets heel anders. Dikke kans dat het maar een paar dagen duurt en dan al beter gaat.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Bij mij was het inderdaad met name de eerste dag, dat ik wat buikpijn had. Maar ik was er ook wel erg mee bezig en dan voel je altijd wel wat. Ik heb vandaag voor het eerst er uit gehaald na drie weken. Heb hem nauwelijks gevoeld en weinig last van bijwerkingen. Succes ermee!
Je begint natuurlijk de allereerste keer aan het begin van je menstruatie, daar kunnen de klachten mee samen hangen. De volgende keer dat je de ring gebruikt, is dit niet het geval en voel je je wellicht anders. Zoals Singalala schrijft, probeer het drie maanden en kijk dan hoe je je eronder voelt. Ik vind het ook een behoorlijk ideale anticonceptie.
Bedankt alvast!

Ik moet zeggen ben er inderdaad ook wel veel mee bezig. Toch een gek idee dat er iets gewoon in je lijf zit..
quote:Ann Liv schreef op 19 september 2009 @ 10:39:

Je begint natuurlijk de allereerste keer aan het begin van je menstruatie, daar kunnen de klachten mee samen hangen. De volgende keer dat je de ring gebruikt, is dit niet het geval en voel je je wellicht anders. Zoals Singalala schrijft, probeer het drie maanden en kijk dan hoe je je eronder voelt. Ik vind het ook een behoorlijk ideale anticonceptie.Ik begon niet aan het begin van mijn menstruatie, aangezien ik zo van de pil over kon stappen op de nuvaring. De laatste dag van mijn stopweek, ben ik begonnen met de nuvaring. Wanneer je geen anti-conceptiemiddel gebruikt als bijv. de pil dan moet je wel beginnen op de eerste dag van je menstruatie...
Ja dit geld voor mij ook. Ben ook op de laatste dag van mijn stopweek begonnen. Ongesteldheids buikpijn is het dus niet.

We kijken het aan...
quote:piekjuh schreef op 19 september 2009 @ 13:10:

[...]

Ik begon niet aan het begin van mijn menstruatie, aangezien ik zo van de pil over kon stappen op de nuvaring. De laatste dag van mijn stopweek, ben ik begonnen met de nuvaring. Wanneer je geen anti-conceptiemiddel gebruikt als bijv. de pil dan moet je wel beginnen op de eerste dag van je menstruatie...Hmm, das waar. Dan gooi ik het toch echt op wennen.
quote:piekjuh schreef op 19 september 2009 @ 13:10:

[...]

Wanneer je geen anti-conceptiemiddel gebruikt als bijv. de pil dan moet je wel beginnen op de eerste dag van je menstruatie...Of begin gewoon ergens in je cyclus en heb de eerste 7 dagen geen sex of sex met condoom. Werkt ook en is veilig na een week. Want hoe erg fan ik ook was van de nuvaring: ing en tampon is geen handige combinatie.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven