Steeds minder ongesteld
woensdag 3 augustus 2011 om 21:22
Ik ben al een aantal jaren aan de pil en ik word steeds minder ongesteld. Ik stop op zaterdag met de pil en in het begin werd ik ongeveer op de dinsdag ongesteld. In de loop van de tijd is dit steeds later geworden, inmiddels is het op de vrijdag. Ook heb ik steeds minder bloedverlies. Op dit moment merk ik amper dat ik ongesteld ben. Op zich niet heel erg vervelend natuurlijk...
Ik ben benieuwd of iemand dit herkent en of dit kwaad kan?!
Ik ben benieuwd of iemand dit herkent en of dit kwaad kan?!
woensdag 3 augustus 2011 om 21:41
Herken het helemaal! hoevaak ik of manlief in paniek naar de kruidvat gingen voor een test.....
en idd altijd de laatste of de een na laatste dag tóch ongesteld
(nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
als je het niet vertrouwt, zou ik toch even naar de HA bellen. Die onzekerheid is ook niks iedere keer. Ik heb al twee kids en het zweet brak me uit als ik aan een derde dacht.
Wat je ook kunt doen is een maand stoppen met de pil (of wat langer) en dan opnieuw beginnen. Kijken hoe het dan gaat. Van mezelf heb ik er gewoon mee leren leven dat ik altijd maar 1 of 2 dagen ongesteld ben. Zo erg is dat niet, volgens mij. Scheelt weer een paar dagen gedoe met tampons en maandverband.
Nogmaals, heb je echt twijfels, dan zou ik toch de HA bellen.
en idd altijd de laatste of de een na laatste dag tóch ongesteld
(nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
als je het niet vertrouwt, zou ik toch even naar de HA bellen. Die onzekerheid is ook niks iedere keer. Ik heb al twee kids en het zweet brak me uit als ik aan een derde dacht.
Wat je ook kunt doen is een maand stoppen met de pil (of wat langer) en dan opnieuw beginnen. Kijken hoe het dan gaat. Van mezelf heb ik er gewoon mee leren leven dat ik altijd maar 1 of 2 dagen ongesteld ben. Zo erg is dat niet, volgens mij. Scheelt weer een paar dagen gedoe met tampons en maandverband.
Nogmaals, heb je echt twijfels, dan zou ik toch de HA bellen.
woensdag 3 augustus 2011 om 22:08
Ik was aan de nuvaring, en was ook altijd maar heel weinig ongesteld. Laatste paar maanden zelfs bijna niet meer. Nu gestopt met de nuvaring (ook geen pil oid), en al 8 maanden niet meer ongesteld. Geen idee of het er iets mee te maken heeft. Maar als je het niet vertrouwt: stop een tijdje met de pil?