steunkous puur symptoom bestrijder?
donderdag 6 december 2012 om 09:27
Oké ik heb aan beide benen een steunkous.
Dit ivm benen die tegen trombose aanhingen en aderontsteking.
Ik heb ze nu twee weken, klasse drie rechts en klasse twee links.
Wat een feest die dingen, vooral het aantrekken grrr!
Maar goed , ik merk nu dus dat sinds ik ze draag het probleem zich verplaatst naar de bovenbenen. Ik had voor de tijd veel last van pijnlijke benen, spataderen die enorm zeer doen, vocht, en enorme jeuk!!
Nu heb ik Savonds na het uitdoen nog steeds enorme jeuk , maar mijn bovenbenen worden nu steeds paarsig, vol spataderen (had ik niet eerder op de bovenbenen)
Zijn ze nou alleen voor symptoom bestrijding? Ik heb het idee dat het probleem zich dus gewoon verplaatst..
Huisarts is vrij deze week dus wou even de vraag hier neerleggen voor ik na de vervanger ga ( die is nogal dramatiserend)
Dit ivm benen die tegen trombose aanhingen en aderontsteking.
Ik heb ze nu twee weken, klasse drie rechts en klasse twee links.
Wat een feest die dingen, vooral het aantrekken grrr!
Maar goed , ik merk nu dus dat sinds ik ze draag het probleem zich verplaatst naar de bovenbenen. Ik had voor de tijd veel last van pijnlijke benen, spataderen die enorm zeer doen, vocht, en enorme jeuk!!
Nu heb ik Savonds na het uitdoen nog steeds enorme jeuk , maar mijn bovenbenen worden nu steeds paarsig, vol spataderen (had ik niet eerder op de bovenbenen)
Zijn ze nou alleen voor symptoom bestrijding? Ik heb het idee dat het probleem zich dus gewoon verplaatst..
Huisarts is vrij deze week dus wou even de vraag hier neerleggen voor ik na de vervanger ga ( die is nogal dramatiserend)

maandag 10 december 2012 om 16:20
Nou vanmiddag de assistente gebeld en ze wou me gewoon afschepen!
Ja zegt ze je stond niet in de lijst om gebeld te worden, ( toch die communicatie ) maar goed zegt ze ik zal kijken of er een aantekening staat.
Ja zegt ze je moet steunkousen aan laten meten . Ja zeg ik maar die heb ik al.
Oohh ja maar u moet eraan wennen hè!
Dus ik zeg ja hallo ik draag ze nu twee eh halve week en het probleem zit nu in mijn bovenbeen die steeds paars is, bloeduitstortingen heeft en vol vocht!
Volgende de therapeut is dit niet de bedoeling van de kousen!
Oh ja ja tja nou dan zal ik wel een afspraak maken want dan kan hij door de telefoon toch niks!
Nu moet ik er woensdag heen maar tjonge zeg, wat eek chaggo muts was dat.
Ja zegt ze je stond niet in de lijst om gebeld te worden, ( toch die communicatie ) maar goed zegt ze ik zal kijken of er een aantekening staat.
Ja zegt ze je moet steunkousen aan laten meten . Ja zeg ik maar die heb ik al.
Oohh ja maar u moet eraan wennen hè!
Dus ik zeg ja hallo ik draag ze nu twee eh halve week en het probleem zit nu in mijn bovenbeen die steeds paars is, bloeduitstortingen heeft en vol vocht!
Volgende de therapeut is dit niet de bedoeling van de kousen!
Oh ja ja tja nou dan zal ik wel een afspraak maken want dan kan hij door de telefoon toch niks!
Nu moet ik er woensdag heen maar tjonge zeg, wat eek chaggo muts was dat.

maandag 10 december 2012 om 16:35
GirlyGirl, ik heb hier wat betrouwbare informatie over jouw probleem. Misschien handig om dat te lezen en mee te nemen naar de huisarts. Zodat je goed beslagen ten ijs komt.
http://www.huidarts.com/c ... ction=form&fid=1138221321
http://www.huidarts.com/c ... ction=form&fid=1138221321