Gezondheid alle pijlers

stinkend urine

10-12-2013 21:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enige tijd heb ik last van stinkend urine. Meestal had ik dit alleen in de ochtend maar nu heb ik dit altijd. Weet iemand waar dit vandaan komt en wat ik hieraan kan doen?? Ik schaam me er best welvoor vooral als er na mij iemand naar het toilet moet omdat je het dan nog ruikt
Weet iemand waar dit vandaan komt en wat ik hieraan kan doen?

ik neem aan dat je huisarts dat weet?
Drink je wel genoeg?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Hormonen?
Blaasontsteking?

Huisarts lijkt me een goed idee.
Plas je te weinig?
Is het niet gwn de geur uit je vagina gat?

Tip: Hygiëne
Winnin' is not a one-time decision.. It's a lifestyle!
Had ik ook. Je hoeft je niet te schamen, wel meer drinken(water of anders thee/ranja)Je drinkt al snel te weinig! Ook ruikt mijn urine heel sterk als ik meer koffie drink. Ben je anders gaan eten of drinken laatste tijd?
Blaasontsteking is ook mijn eerste ingeving. Heel veel drinken en even naar de huisarts.
Het kan komen doordat je te weinig drinkt inderdaad. Geen verder klachten? Pijn bij plassen, veel moeten plassen?

Het hoeft niet altijd met hygiëne te maken hebben.

Een blaasontsteking kan ook stinkende urine veroorzaken.
Wat je eet en drinkt heeft veel invloed, volgens mij. Hoe is de kleur? Is het helder of troebel?

Misschien meer water drinken? Dan hoort het lichter van kleur te worden en minder sterk geconcentreerd in geur ook..

Koffie, thee, alchohol enz kunnen de geur beinvloeden. Heb je in je eet- en drinkpatroon iets veranderd de laatste tijd? Als je niks veranderd hebt, kan je die urine eens laten checken door de huisarts.. kan blaasontsteking zijn tot aan een tekort aan water drinken, eiwit in de urine, van alles..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Toevallig veel asperges gegeten? Daar gaat urine ook erg van ruiken hihi
Vitamine B? Ruikt ook vies, asperges zag ik al voorbijkomen.
verba volant, scripta manent.
Blauwe kaas kan ook flink stinken in je urine....

Maar ik zou vooral zorgen dat je huisarts even je urine checkt. Better to be safe than to be sorry.
Ik dacht ook aan asperges maar goed das niet iets wat je iedere eet zoals brood. Dus ik ga toch maar met de rest mee en gok dat je te weinig drinkt.
Meer drinken
meer drinken
en accepteren dat het geen chanel no. 5 is
Van asperges gaat je urine juist lekker ruiken, althans dat vind ik. Hele typische lucht, dat wel.
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal inderdaad eens naar de huisarts gaan. Alleen is die van mij altijd erg makkelijk en zegt kijk het nog even aan. Daarom dacht ik kijk eens wat jullie denken. Ik zal de komende tijd de koffie laten staan en zeker 6 mokken thee of water drinken. Verder is me eetpatroon niet veranderd en heb ik geen asperges op.

Hygiëne is niet hrt probleem. Heb het ook net na het douche. En dat urine niet lekker ruikt weet ik ook wel
Neem dan gelijk een potje urine mee naar de huisarts.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hormoon veranderingen?

Kan ook gewoon afstoot zijn van bacteriën en overige vitamine wat nu versneld is! Maar idd zoals iemand al hierboven zei.. beter be safe ;)
quote:essie87 schreef op 11 december 2013 @ 19:29:

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal inderdaad eens naar de huisarts gaan. Alleen is die van mij altijd erg makkelijk en zegt kijk het nog even aan. Daarom dacht ik kijk eens wat jullie denken. Ik zal de komende tijd de koffie laten staan en zeker 6 mokken thee of water drinken. Verder is me eetpatroon niet veranderd en heb ik geen asperges op.

Hygiëne is niet hrt probleem. Heb het ook net na het douche. En dat urine niet lekker ruikt weet ik ook wel6 mokken water is amper een liter! (kopje tot de rand vullen is doorgaans 20 cl.) Dus fles van 2 liter vullen met water en zorgen dat die op komt:) )
quote:essie87 schreef op 11 december 2013 @ 19:29:

Hygiëne is niet hrt probleem. Heb het ook net na het douche. En dat urine niet lekker ruikt weet ik ook welIk heb ook zo'n huisarts, en blaasontsteking gehad zonder verdere symptomen die ongemerkt overging in een zware nierbekkenontsteking. Ik heb er gelukkig heel heel zelden last van, maar als ik het zo is, zeg ik dat ik elk half uur heel pijnlijk moet plassen. Het is te gek voor woorden, maar anders willen de assistentes de urine niet onderzoeken, want 'dan kan het geen blaasontsteking zijn'. Aandringen dus!
Vergeten af te vegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven